W kwietniu Peugeot po raz kolejny był najlepiej sprzedającą się marką na całym rynku samochodów osobowych i lekkich samochodów dostawczych w Portugalii, rejestrując 1.779 nowych aut.
Oprócz tego, że jest liderem całego rynku, francuska marka była w kwietniu liderem również na rynku lekkich pojazdów użytkowych, sprzedając 605 pojazdów, co stanowi wynik odpowiadający udziałowi w rynku na poziomie 19,9%.
Od początku roku Peugeot zajmuje także pierwsze miejsce pod względem sprzedaży na całym rynku (samochody osobowe + lekkie pojazdy użytkowe), sprzedając w ciągu tych czterech miesięcy 9.888 nowych aut, co odpowiada udziałowi rynkowemu na poziomie 11,4%. To samo dzieje się na skumulowanym rynku samochodów osobowych, gdzie francuska marka zarejestrowała 8.028 nowych aut (udział w rynku na poziomie 10,5%) oraz na skumulowanym rynku lekkich pojazdów użytkowych, gdzie marka ma na swoim koncie 1.860 samochodów dostawczych sprzedanych od stycznia do kwietnia 2024 roku oraz rynkowy udział w wysokości 17,5%.
Te wyniki osiągnięto dzięki gamie opartej na kilku kluczowych modelach, które urzekają portugalskich klientów. Wśród nich prym wiedzie nowy Peugeot 2008, który pozostaje najlepiej sprzedającym się modelem w gamie, a od stycznia 2024 roku stoiska sieci dealerskiej opuściło już 2.678 egzemplarzy tego modelu.
Na kolejnych miejscach pod względem popularności plasują się Peugeot 208 (2.160 rejestracji) i 308 (1.828 sprzedanych aut). Spośród gamy modeli użytkowych, nowy Peugeot Partner – model produkowany w zakładzie Stellantis w portugalskim Mangualde – jest najlepiej sprzedającym się autem tego typu, którego łączna liczba egzemplarzy wyniosła dotychczas 1.410 sztuk.
Co więcej, przez pierwsze cztery miesiące roku Peugeot pozostaje liderem także w segmencie pojazdów niskoemisyjnych (BEV+PHEV), zarówno na całym rynku, sprzedając 1.558 egzemplarzy, jak i wśród modeli osobowych (1.414 sztuk) i pojazdów użytkowych. propozycji (144 auta).
Znajdź najlepszy dla siebie model Peugeot
Ze strategicznego punktu widzenia warto pamiętać o silnym zaangażowaniu marki Peugeot w bezprecedensową ofensywę produktów i technologii elektryfikacji, poprzez wprowadzenie na rynek modeli odpowiadającym potrzebom różnych klientów. Obejmuje to nie tylko odnowienie różnych bestsellerów (2008, 208 i 308/308 SW), ale i wprowadzenie na rynek nowego 3008/e-3008 i całej gamy lekkich pojazdów użytkowych, wraz z nowym Partnerem, Expertem i Boxerem.
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Peugeot
Najnowsze komentarze