Dobre wieści docierają do nas z różnych zakątków świata i Europy. Dziś pozytywna informacja ze Szwajcarii. Podczas gdy ogólny rynek pojazdów użytkowych zmniejszył się tam o około 11 procent w pierwszym kwartale 2022 r., Peugeot był w stanie temu przeciwdziałać dzięki swoim elektrycznym pojazdom użytkowym. W pierwszym kwartale sprzedano prawie 100 egzemplarzy e-Partnera, e-Experta i e-Boxera, co odpowiada ponad 22% udziałowi w rynku elektrycznych pojazdów użytkowych. To sprawia, że Peugeot jest wyraźnym numerem 1 w segmencie.
Rewolucja elektryczna dla klientów komercyjnych już dawno się rozpoczęła. Dlatego Peugeot oferuje całą gamę w pełni elektrycznych samochodów dostawczych. Elektryczne pojazdy użytkowe mają 100% funkcjonalności swoich odpowiedników z silnikami wysokoprężnymi, ale są bezgłośne, bezwibracyjne, bezemisyjne i bezwonne.
„Jesteśmy dumni z dotychczasowych wyników sprzedaży – to wielki sukces dla nas i naszych profesjonalnych partnerów Peugeot. Mamy jednak świadomość, że rynek oczywiście bardzo cierpi obecnie z powodu kryzysu surowcowego. Mamy nadzieję, że ten kryzys wkrótce się uspokoi i szybko zakończy. W międzyczasie codziennie pracujemy, aby zaoferować klientom Peugeot rozwiązania, których potrzebują” – mówi Tobias Dilsch, dyrektor zarządzający AP Automobile AG w Szwajcarii.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Peugeot
Najnowsze komentarze