Jean-Philippe Kempf został mianowany nowym dyrektorem ds. komunikacji Peugeota. Do jego kompetencji będzie należało zarządzanie komunikacją marki w zakresie produktów, wydarzeń, sportu i relacji z prasą. Będzie nadzorował media społecznościowe, komunikację wewnętrzną oraz partnerstwa.
Jean-Philippe Kempf studiował na Uniwersytecie w Strasburgu, gdzie uzyskał tytuł magistra filozofii. Karierę zawodową rozpoczął w 1987 roku jako dziennikarz motoryzacyjny w AUTOhebdo a następnie dołączył do zespołu redakcyjnego magazynu AutoPlus.
Od 1991 roku Jean-Philippe Kempf zajmował stanowisko rzecznika prasowego ds. produktów Opla i Lotusa w GM France. W 1993 roku pracował w zespole ds. kontaktów z prasą firm Opel i Vauxhall w Niemczech a w latach 2000-2005 dołączył do zespołu GM Europe, gdzie był odpowiedzialny za licencjonowanie znaków towarowych marek GM Group w Europie.
W 2005 roku powrócił do firmy Opel, w której był odpowiedzialny za komunikację produktową. W 2017 roku został dyrektorem ds. międzynarodowej komunikacji marki i produktów Opla i Vauxhalla.
Jean-Philippe Kempf przejął obowiązki Eugenio Franzettiego, który obejmie nowe stanowisko w Grupie Stellantis.
Najnowsze komentarze