W dniach 20-30 czerwca w Buenos Aires w Argentynie odbywa się 6. Międzynarodowy Salon Samochodowy. Nie mogło na nim zabraknąć także Peugeota, marki, która znacząco zyskuje w Ameryce Południowej i w ogóle na rynkach pozaeuropejskich. Również w samej Argentynie sprzedaż dynamicznie rośnie, a Francuzi idą za ciosem wspierając swoją ofensywę wprowadzeniem na tamtejszy rynek europejskiego bestsellera, modelu 208, i to nie tylko w wersjach standardowych, ale także w odmianach XY i GTi.
Na stoisku o powierzchni 1.800 metrów kwadratowych Peugeot prezentuje 22 samochody, 5 skuterów, 5 rowerów oraz koncept HX1. To największa i najmłodsza gama pojazdów, jaką Peugeot miał w Argentynie w ciągu swojej przeszło 50-letniej obecności na tym rynku. Pojazdy te wyrażają urok à la Française, co wzmacnia jeszcze fortepian Pleyela stworzony przez Peugeot Design Lab, symbol marki w dążeniu do doskonałości i emocji zarazem.
Tegoroczny Buenos Aires Motor Show odbywa się w czasie, gdy sprzedaż Peugeota w Argentynie wyraźnie zwyżkuje. W ciągu pierwszych pięciu miesięcy bieżącego roku firma sprzedała w tym kraju przeszło 43.500 pojazdów, co stanowi wzrost o blisko 25% w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. To dużo więcej, niż wzrost całego tamtejszego rynku, który w tym samym czasie przyrósł o 8,8%.
Wzrósł również – o 1,3 punktu procentowego – udział Peugeota w argentyńskim rynku, który na koniec maja br. wyniósł 10,6%. Jeżeli dynamika sprzedaży zostanie utrzymana, bieżący rok może się zakończyć w Argentynie sprzedażą przeszło 100.000 Peugeotów. I tego francuskiej marce szczerze życzymy!
KG
Najnowsze komentarze