Peugeot zaprezentował swoje najnowsze logo. Na oficjalnej stronie internetowej marki oraz w mediach społecznościowych zmieniona tożsamość jest już wszechobecna. Wkrótce zmieni się także wizerunek salonów dealerskich oraz salonu wirtualnego.
Muszę przyznać, że nowe, jedenaste już logo marki Peugeot bardzo przypadło mi do gustu. Nowa tożsamość zastąpiła kroczącego lwa, który w ostatniej, bardzo uproszczonej formie stosowanej od 2010 roku, coraz mniej miał z drapieżnikiem wspólnych cech. Symbol odnoszący się do historii marki ma kojarzyć się z większym prestiżem i elegancją i moim zdaniem efekt został przez markę osiągnięty.
Według Peugeota, logo akcentuje odnowienie gamy modelowej oraz wyższą klasę samochodów. Francuski producent zmierza w kierunku segmentu premium i wcale się z tym nie kryje. Stawia przede wszystkim na nowoczesny design, stylowe, wysokiej jakości wnętrza oraz nowoczesne technologie. Nowe logo zadebiutowało w koncepcyjnym modelu e-Legend, ale pierwszym samochodem seryjnym, który przyjmie emblemat będzie nowa 308-ka.
Oficjalna strona internetowa prostsza i bardziej intuicyjna
Peugeot przyjął już nowe oznaczenie w mediach społecznościowych i na oficjalnej witrynie. Wkrótce zmiany czekają również samą stronę internetową, która przeobrazi „salon online”. Witryna ma być „prosta, intuicyjna, atrakcyjna wizualnie i dynamiczna”. Klienci znajdą na niej różnorodne rozwiązania pozwalające w prosty i płynny sposób przejść przez pełną procedurę sprzedaży bez wychodzenia z domu.
Funkcje strony umożliwią zrealizowanie wszystkiego, co dobywa się w salonie sprzedaży przez internet. Klient nie tylko zapozna się z ofertą i skonfiguruje pojazd, ale sprzedaż, sporządzenie umowy, wybór formuły finansowania i odsprzedaż również odbędą się online.
Na pierwszych wizualizacjach możemy przyjrzeć się salonom dealerskim w nowej tożsamości. Oprócz zastosowania logo z głową lwa, Peugeot chce uatrakcyjnić klientom pobyt w punkcie sprzedaży, który stanie się bardziej przyjazny i atrakcyjny wizualnie. W salonie spod znaku lwa znajdziemy wszelkie potrzebne informacje o ofercie marki w tym także: o nowych technologiach, transformacji energetycznej oraz nowych rozwiązaniach mobilności.
Peugeot wprowadza do sprzedaży nową kolekcję lifestylową obejmującej akcesoria takie jak: odzież, galanteria skórzana, gadżety elektroniczne, zastawę stołową, papeterię, opakowania, miniatury samochodów a nawet maseczki. Wszystkie, oczywiście z nowym logo.
https://www.youtube.com/watch?v=QQgv11S2lBk
Najnowsze komentarze