Dzięki wyjątkowym wynikom Peugeot osiągnął w maju najwyższą sprzedaż pod względem ilości od 2014 roku. Oczywiście domyślacie się, że nie chodzi o polski rynek – niestety. W samym tylko maju marka odnotowała w Brazylii 4.452 rejestracje, co stanowi wzrost o 76% w porównaniu do tego samego miesiąca w 2021 roku i przekłada się na 2,5% udziału w tamtejszym regionie.
W 2022 r. Peugeot pozostaje w czołówce, jako jedna z najszybciej rozwijających się marek pod względem procentowego wzrostu sprzedaży na brazylijskim rynku motoryzacyjnym. Od stycznia do maja marka sprzedała 16.671 pojazdów, co stanowi wzrost o 87%, podczas gdy w tym samym czasie tamtejszy rynek motoryzacyjny odnotował spadek o 18% w porównaniu z analogicznym okresem 2021 roku.
Oprócz dobrych wyników, Peugeot miał w maju również ważne premiery. Rozwój osiągnięty został dzięki synergii Grupy Stellantis, bowiem Peugeot wprowadził na rynek Partnera Rapid, produkowanego w centrum przemysłowym w Betim, oraz nowy, ugruntowany już na rynku silnik 1.0 Firefly do modelu Peugeot 208.
Peugeot dobrze radzi sobie na rynku lekkich aut użytkowych, gdzie stosuje atrakcyjne dla klientów rozwiązania i oferty. Nic dziwnego, że oferowany w dwóch wersjach, Business i Business Pack, najnowszy pojazd użytkowy Peugeota, Partner Rapid, oferuje wrażenia z jazdy podobne do samochodów osobowych i jest w stanie sprostać różnym wymaganiom firm i osób prowadzących działalność na własny rachunek.
Z kolei Peugeot 208 1.0 jest dostępny w dwóch konkurencyjnych ofertach (Like i Style). Ma wszystkie zalety linii 208, w tym w pełni wyrazisty design, oraz szereg elementów wyposażenia, które podnoszą jakość i poziom komfortu już w standardzie. To np. nowy multimedialny system Peugeot Connect z ekranem o przekątnej 10,3”. Na zewnątrz auto wyróżnia się charakterystycznymi „kłami” – taką postać mają LED-owe reflektory do jazdy dziennej. Ale i cała sylwetka podoba się wielu klientom.
Pojawienie się w ofercie nowego silnika dla 208-ki wyraża również umocnienie marki w niezwykle ważnym na rynku brazylijskim segmencie B.
Te ważne premiery są częścią solidnej strategii rozwoju marki Peugeot w Brazylii. Koncentrując się na doświadczeniu oraz na satysfakcji klientów, marka kontynuuje plan rozwoju sieci dealerskiej, zapewnia szybką dostawę pojazdów i liczy na dobre wyniki w kolejnych miesiącach roku.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Peugeot Brazylia
Najnowsze komentarze