Peugeot po raz pierwszy został oficjalnym partnerem Paris Fashion Week. Z tej okazji marka udostępni swoje samochody do transportu ważnych osobistości ze świata mody. Na paryskim tygodniu mody będzie można zobaczyć e-3008 i 408. Impreza odbędzie się w dniach od 18 do 27 czerwca.
W 2024 roku Peugeot po raz pierwszy został oficjalnym partnerem motoryzacyjnym Paryskiego Tygodnia Mody. Logo lwa zobaczymy podczas pokazów kolekcji Mody Męskiej Wiosna/Lato 2025, które odbędą się w dniach 18–27 czerwca, Tygodnia Haute Couture Jesień/Zima 2024/2025, który odbędzie się 24-27 czerwca oraz na pokazach Mody Damskej Wiosna/Lato 2025 zaplanowanej na dni od 23 września do 1 października.
W ramach współpracy, Peugeot dostarczy 30 egzemplarzy 408 Hybrid i Plug-in Hybrid, a także nowego e-3008. Pojazdy posłużą do transportu ważnych osobistości zaproszonych na Paris Fashion Week zapewniając tym samym widoczność marki w sercu stolicy mody.
Zobacz także: Peugeot 508 SW PSE w nowej kampanii reklamowej. Czyżby specjalna edycja?
Peugeot to niezwykle kreatywna marka, co objawia się w odnowieniu całej gamy modelowej w ciągu ostatnich dwóch lat oraz współpracą z twórcami z różnych dziedzin artystycznych:
- współpraca z artystą J. Demskym, który w ubiegłym roku przekształcił uczestniczący w Długodystansowych Mistrzostwach Świata bolid Peugeot 9X8 Hypercar w prawdziwy samochód artystyczny
- współpraca z YellowKorner, wiodącym wydawcą i dystrybutorem fotografii artystycznej, w ramach której Peugeot zaprosił 5 fotografów do przedstawienia swojej wizji Allure
- krótki program „Sublime Inspiration” we francuskiej telewizji TF1, prezentujący twórczość ze wszystkich dziedzin artystycznych
Peugeot i Emeric Tchatchoua tworzą inspirujący trend
Z okazji Tygodnia Mody w Paryżu w 2024 r. Peugeot kontynuuje także współpracę z Emericem Tchatchoua, niezwykle utalentowanym francuskim projektantem, założycielem marki modowej 3.PARADIS . Współpraca rozpoczęła się w 2023 roku. Emeric Tchatchoua zaprojektował wyjątkową odzież inspirowaną modelem Inception Concept. Kolekcja wykorzystuje złudzenie optyczne dzięki soczewkowemu nadrukowi 3D, który zmienia kolory w zależności od kąta patrzenia.
W tym roku Emeric Tchatchoua po raz pierwszy bierze udział w Paryskim Tygodniu Mody a producent spod znaku lwa towarzyszy mu w inspirującej podróży, która pozwala mu urzeczywistnić marzenia. Podczas Paris Fashion Week francuska marka dostarczy dwa specjalnie udekorowane egzemplarze Peugeot 408 w kolorach 3.PARADIS.
Peugeot utożsamia się z wartościami 3.PARADIS, które łączą w sobie doskonałość rzemiosła, siłę przekazu, wyjątkowość stylów i bogactwo kultur, aby stworzyć inspirujący trend. Ta optymistyczna wizja mody w naturalny sposób pokrywa się z optymistyczną wizją Peugeota dotyczącą przyszłości elektromobilności i zaangażowaniem marki w mieszanie kultur. 3.PARADIS wykorzystuje sztukę mieszania różnych stylów jako metaforę celebrującą naszą różnorodność i promującą zbiorowe życie w obfitości, jednocześnie promując na całym świecie wartości takie jak wyzwolenie, uniwersalizm i nadzieja.
Najnowsze komentarze