Koncern Peugeot wysyła do swojej francuskiej sieci sprzedaży pismo, w którym opisuje najlepsze praktyki, związane z profesjonalną obsługą klientów i przygotowaniem do szybkiego wznowienia pełnej działalności po zniesieniu środków zapobiegawczych przeciwko koronawirusowi. Jak sobie radzi z epidemią?
Stały kontakt telefoniczny oraz e-mailowy
Peugeot zaleca zagwarantowanie ciągłości obsługi kontaktów elektronicznych oraz telefonicznych w godzinach otwarcia danego punktu sprzedaży. Zaleca zaktualizowanie komunikatów w automatycznych sekretarkach oraz dopilnowanie odpowiedzi na zapytania e-mailowe, kierowane przez klientów.
Wsparcie sprzedaży, weryfikacja celów sprzedażowych
Peugeot ma się skoncentrować na promowaniu ruchu w internecie, aby kierować klientów na swoje strony. Chce również zwiększyć pozyskiwanie kontaktów, które mogą zostać w przyszłości wykorzystane do generowania sprzedaży. Zweryfikowane zostaną również cele sprzedażowe – zapowiada producent.
Dostawa nowych samochodów
Przedstawiciele Peugeot mają skontaktować się z klientami, dla których ustalono termin dostawy nowego samochodu w celu zaproponowania, kontaktu po unormowaniu sytuacji lub ustalenia terminu, jeśli jest to w tej chwili możliwe. Wydania aut – o ile następują – mają odbywać się w miarę możliwości bez kontaktu bezpośredniego.
źródło: Peugeot Francja
Najnowsze komentarze