Peugeot opracował plan ciągłości działania dla swojej sieci sprzedaży. Cyfrowe kanały promocji, kontakt zdalny

0 2 070

Koncern Peugeot wysyła do swojej francuskiej sieci sprzedaży pismo, w którym opisuje najlepsze praktyki, związane z profesjonalną obsługą klientów i przygotowaniem do szybkiego wznowienia pełnej działalności po zniesieniu środków zapobiegawczych przeciwko koronawirusowi. Jak sobie radzi z epidemią? 

polecamy

naklejki 3D "Francuz płakał jak sprzedawał"

seria limitowana - kto pierwszy ten lepszy. Tylko na Allegro.

Stały kontakt telefoniczny oraz e-mailowy

Peugeot zaleca zagwarantowanie ciągłości obsługi kontaktów elektronicznych oraz telefonicznych w godzinach otwarcia danego punktu sprzedaży. Zaleca zaktualizowanie komunikatów w automatycznych sekretarkach oraz dopilnowanie odpowiedzi na zapytania e-mailowe, kierowane przez klientów.

Wsparcie sprzedaży, weryfikacja celów sprzedażowych

Peugeot ma się skoncentrować na promowaniu ruchu w internecie, aby kierować klientów na swoje strony. Chce również zwiększyć pozyskiwanie kontaktów, które mogą zostać w przyszłości wykorzystane do generowania sprzedaży. Zweryfikowane zostaną również cele sprzedażowe – zapowiada producent.

Dostawa nowych samochodów

Przedstawiciele Peugeot mają skontaktować się z klientami, dla których ustalono termin dostawy nowego samochodu w celu zaproponowania, kontaktu po unormowaniu sytuacji lub ustalenia terminu, jeśli jest to w tej chwili możliwe. Wydania aut – o ile następują – mają odbywać się w miarę możliwości bez kontaktu bezpośredniego.

źródło: Peugeot Francja

Galeria

Wpis nie ma dodatkowych zdjęć.
Może ci się spodobać również
avatar
  Subskrybuj  
Powiadom o