Citroën – sprawdź ofertę
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS Automobiles
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Stellantis
    • Różne
  • Testy samochodów
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia motoryzacji
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Kontakt
    • Redakcja
    • REKLAMA
    • Partnerzy
    • Dla organizatorów zlotów
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Główna Wiadomości

Peugeot otwiera w Polsce zamówienia na wersję ‘325 Dual Motor’ modeli Peugeot e-3008 i Peugeot e-5008

Bartłomiej Siedlarz autor Bartłomiej Siedlarz
2025-07-10
w Wiadomości, Peugeot
Czas czytania 8 minut
128
A A
0
Peugeot otwiera w Polsce zamowienia na wersje ‘325 Dual Motor modeli Peugeot e 3008 i Peugeot e 5008 2 Wiadomości

ELEKTRYCZNE OSIĄGI ZAPEWNIAJĄCE PRAWDZIWĄ PRZYJEMNOŚĆ Z JAZDY

Kontynuując swoją elektryfikacyjną ofensywę i wspierając klientów w procesie transformacji energetycznej, marka Peugeot wprowadza trzeci wariant napędu dla modeli E-3008 i E-5008. Nowa wersja Electric 325 Dual Motor jest wyposażona w dodatkowy silnik elektryczny zapewniający napęd na tylną oś i oferuje łączną moc 325 KM, wyższy poziom bezpieczeństwa i efektywności oraz napęd na cztery koła. Peugeot właśnie otworzył na polskim rynku zamówienia na E-3008 i E-5008 325 Dual Motor w bogato wyposażonej wersji „Launch Edition”.

Po odnotowaniu najwyższego wzrostu sprzedaży samochodów elektrycznych wśród klientów prywatnych w Europie w 2024 r., Peugeot w 2025 roku nadal poszerza swoją w pełni elektryczną gamę, obejmującą już 12 modeli, aby idealnie zaspokoić potrzeby każdego kierowcy.

Peugeot 408 – reklama

Modele Peugeot 3008 i 5008 cieszą się ogromnym zainteresowaniem, odnotowano już ponad 185.530 zamówień (138.763 dla modelu Peugeot E-3008 i 46.767 dla modelu Peugeot E-5008 – do kwietnia 2025). Peugeot rozszerza teraz swoją gamę C-SUV-ów o nowy elektryczny wariant Electric 325 Dual Motor, który dołącza do oferowanych już wersji: niezwykle wydajnej wersji Electric 210 oraz wersji Electric 230 Long Range, które mogą pochwalić się jednymi z najlepszych wskaźników zasięgu na rynku SUV-ów.

Peugeot E-3008 i E-5008 325 Dual Motor łączą standardowy silnik elektryczny o mocy 213 KM zapewniający napęd na przednie koła z dodatkowym silnikiem elektrycznym o mocy 112 KM napędzającym tylne koła. Razem oferują napęd na wszystkie koła, łączną moc 325 KM i imponujący moment obrotowy wynoszący 509 Nm.

Dzięki Peugeot E-3008 i E-5008 325 Dual Motor, wrażenia z jazdy w 100% elektrycznej wkraczają na nowy poziom. Moc 325 KM dostarczana przez dwa silniki zapewnia wyjątkowo dynamiczne przyspieszenie i błyskawiczną reakcję układu napędowego: Peugeot E-3008 325 Dual Motor przyspiesza od 0 do 100 km/h w zaledwie 6 sekund (6,5 sekundy w Peugeot E-5008), a przyspieszenie od 80 do 120 km/h zajmuje odpowiednio 3,8 (4 sekundy w Peugeot E-5008).

peugeot suv y z napedem na cztery kola jak jezdza e 3008 dual motor i e 5008 dual motor 088 Wiadomości

Aby w pełni wykorzystać ten potencjał, inżynierowie Peugeot zwrócili szczególną uwagę na rozwój podwozia. Specyficzna sztywność drążków stabilizacyjnych, sprężyn i amortyzatorów, podobnie jak kalibracja układu kierowniczego, zapewnia zwiększoną dynamikę i responsywność. Jest to kolejne potwierdzenie zaangażowania Peugeot w oferowanie przyjemności z jazdy na najwyższym poziomie.

To także kolejny dowód na to, że marka Peugeot jest zaangażowana w dostarczanie najlepszych wrażeń z jazdy i dynamicznych osiągów na najwyższym poziomie.

Napęd na wszystkie koła w modelach Peugeot E-3008 i E-5008 325 Dual Motor gwarantuje maksymalną efektywność i bezpieczeństwo w każdych warunkach drogowych. Do dyspozycji kierowcy są cztery tryby jazdy:

– Tryb „Normal”: stworzony z myślą o codziennej efektywności. Priorytet ma przedni silnik i napęd na przednie koła, a maksymalna moc jest ograniczona do 313 KM, natomiast moment obrotowy do 450 Nm. W zależności od potrzeb kierowcy, tylny silnik i tylne koła włączają się automatycznie. Przy silnym przyspieszeniu (kick-down), oba silniki wykorzystują swój pełny potencjał.

– Tryb „4WD”: oba silniki pracują równocześnie, a moc rozdzielana jest w proporcji 50/50 między przednią i tylną oś w celu zapewnienia optymalnej przyczepności, zwłaszcza na śliskich nawierzchniach. Systemy ESP i kontroli trakcji działają w dedykowanym trybie, maksymalizując przyczepność. Dostępna jest maksymalna moc i moment obrotowy.

– Tryb „Sport”: oba silniki pracują w sposób ciągły, a rozkład mocy wynosi 60/40 na korzyść osi przedniej, co przekłada się na dynamiczne i wydajne osiągi. Dostępne są maksymalna moc i moment obrotowy. Układ kierowniczy i pedał przyspieszenia pracują w ustawieniu sportowym, zapewniając zwiększoną szybkość reakcji.

– Tryb „Eco”: priorytet ma przedni silnik i napęd na przednie koła, a moc ograniczona zostaje do 213 KM, a moment obrotowy do 343 Nm. Podczas gwałtownego przyspieszenia (kick-down), tylny silnik i koła automatycznie włączają się, a oba silniki dostarczają pełną moc. Klimatyzacja i pedał gazu również przechodzą w tryb „Eco”.

Peugeot otwiera w Polsce zamowienia na wersje ‘325 Dual Motor modeli Peugeot e 3008 i Peugeot e 5008 1 Wiadomości

Peugeot E-3008 i E-5008 325 Dual Motor oferują większą przyjemność z jazdy dzięki swojemu akumulatorowi litowo-jonowemu NMC o pojemności 73 kWh. Oferują zasięg odpowiednio do 487 km i 465 km (cykl mieszany WLTP w trybie Normal). Podobnie jak w przypadku wszystkich w pełni elektrycznych pojazdów Peugeot, czas ładowania od 20% do 80% na super-szybkich ładowarkach wynosi około 30 minut.

Nowa wersja napędu 325 Dual Motor w Peugeot E-3008 i E-5008 oferuje wyjątkowe osiągi, zachowując jednocześnie wszystkie cechy, które definiują kultowe SUV-y Peugeot. Przeznaczona jest dla dwóch grup klientów: tych, którzy priorytetowo traktują wysoką wydajność i przyjemność z jazdy SUV-em oraz tych, którzy potrzebują zwiększonej przyczepności w różnych warunkach pogodowych (np. w Polsce, krajach nordyckich, Szwajcarii itp.).

  • Peugeot E-3008 łamie schematy dzięki swojemu designowi SUV-a z nadwoziem typu fastback oraz wyjątkowej przyjemności oferowanej przez panoramiczny i-Cockpit®. Jest także wyjątkowo przyjazny, oferując luksusowe wykończenie wnętrza, przestronną kabinę i obszerny bagażnik, którego pojemność w wersji 325 Dual Motor wynosi od 544 do 1619 litrów.
  • Peugeot E-5008 oferuje wyjątkową przestronność wnętrza, mogąc pomieścić do 7 pasażerów i przeznaczony jest dla klientów poszukujących jeszcze większej elastyczności i przestrzeni. W wersji 325 Dual Motor pojemność bagażnika jest imponująca: 2178 litrów w konfiguracji 2-osobowej, 862 litry w konfiguracji 5-osobowej i 294 litry w konfiguracji 7-osobowej.

Peugeot rozpoczyna przyjmowanie zamówień na wersje 325 Dual Motor Peugeot E-3008 i E-5008 w ekskluzywnej wersji Launch Edition, oferując najlepsze cechy obu SUV-ów Peugeot. Peugeot E-3008 i E-5008 325 Dual Motor Launch Edition są wyposażone we wszystkie elementy, które standardowo są dostępne w najwyższej wersji wyposażeniowej GT: wybrany kolor nadwozia w zestawieniu z czarnym dachem, reflektory LED Pixel, elektrycznie otwierane drzwi bagażnika, system multimedialny Peugeot i-Connect® Advanced oraz inne.

peugeot suv y z napedem na cztery kola jak jezdza e 3008 dual motor i e 5008 dual motor 083 Wiadomości

Oprócz wyposażenia z wersji GT, Peugeot E-3008 325 Dual Motor Launch Edition oferuje w standardzie m.in.:
– 20” diamentowane felgi aluminiowe,
– przednie fotele w Alcantarze, z funkcją masażu,
– 360° Vision & Drive Assist Plus
– panoramiczny dach,
– a także Hi-Fi Focal® z luksusowym 10-głośnikowym systemem Hi-Fi Focal® (4 głośniki wysokotonowe, 4 głośniki niskotonowe, 1 kanał centralny, 1 subwoofer).

Oprócz wyposażenia z wersji GT, PEUGEOT E-5008 325 Dual Motor Launch Edition oferuje w standardzie:
– 20” diamentowane felgi aluminiowe
– Przednie fotele w Alcantarze, elektrycznie sterowane i podgrzewane, z funkcją masażu
– 360° Vision & Drive Assist Plus: VisioPark 360° z 4 kamerami HD, Drive Assist Plus 2.0 (półautonomiczna jazda), system monitorujący przestrzeń za pojazdem, podgrzewane lusterka elektryczne, podświetlane progi drzwiowe, bezprzewodowe ładowanie smartfonów, alarm oraz drzwi z super zabezpieczeniem.
– Panoramiczny dach ze sterowaniem osłoną wewnętrzną, Clean Cabin z czujnikami cząsteczek wewnątrz pojazdu, laminowane i akustyczne przednie szyby boczne.

Przeczytaj nasz raport z jazd Peugeotami e-3008 Dual Motor i e-5008 Dual Motor

Peugeot E-3008 i E-5008 325 Dual Motor „Launch Edition” są już dostępne do zamówienia na polskim rynku:

  • Peugeot E-3008 325 Dual Motor „Launch Edition”: 245.600 zł*
  • Peugeot E-5008 325 Dual Motor „Launch Edition”: 259.850 zł*

Podobnie jak wszystkie w 100% elektryczne pojazdy Peugeot, nowy Peugeot E-3008 i E-5008 325 Dual Motor zapewniają swoim klientom spokój ducha, oferując Peugeot Electric Promise, czyli:
– 8-letnia (do 160.000 km) gwarancja w ramach programu PEUGEOT CARE, oferująca najlepszy zakres ochrony w Europie
– 8-letnia (do 160.000 km) gwarancja na akumulator
– Wall Box do ładowania w domu

* Rekomendowane ceny katalogowe brutto (z VAT) na polskim rynku.

 

 

źródło: Stellantis Polska


google news Wiadomości
google preferowane Wiadomości

Francuskie samochody

Olej do silnika 1.2 PureTech

Akcja Lucim

Citroën

Peugeot

Stellantis

Renault

Dacia

Alpine

Używany samochód od pierwszego właściciela?
Sprawdź najnowsze ogłoszenia

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

Peugeot otwiera w Polsce zamowienia na wersje ‘325 Dual Motor modeli Peugeot e 3008 i Peugeot e 5008 1 WiadomościPeugeot otwiera w Polsce zamowienia na wersje ‘325 Dual Motor modeli Peugeot e 3008 i Peugeot e 5008 2 Wiadomości
2.5 2 głosy
Ocena artykułu

Warto przeczytać!

peugeot urugwaj panie 2 Wiadomości

Kobiety potrafią – także zmienić koło. Peugeot promuje panie w Urugwaju

2025-11-11
polygon city Wiadomości

Peugeot Polygon Concept – samochód przyszłości, który poznasz… w Fortnite! Mamy kod dostępu

2025-11-10

Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 45-46/2025. Renault Captur bardzo ceniony przez właścicieli!

2025-11-10

Alain Favey, szef marki Peugeot, gościem konferencji w ESC Amiens

2025-11-10
Tagi: e-3008e-5008Peugeotelektryczny Peugeotsamochody elektryczne
Udostepnij44Tweet28Udostepnij8
Bartłomiej Siedlarz

Bartłomiej Siedlarz

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Popularne teraz

  • hdi 2 scaled Wiadomości

    2.0 HDi – prawdopodobnie najlepszy silnik świata wciąż godny uwagi

    15111 udostępnienia
    Udostepnij 6044 Tweet 3778
  • Silnik PureTech 1.2 – różnice między wersjami 6.2 a 6.3. Co zmieniło się w nowszej generacji?

    2355 udostępnienia
    Udostepnij 942 Tweet 589
  • Polski promocyjny cennik nowych samochodów Dacia – listopad 2025.

    6436 udostępnienia
    Udostepnij 2574 Tweet 1609
  • Nowa Dacia C-Neo: kompakt, który może wstrząsnąć segmentem C za bardzo niską cenę

    4439 udostępnienia
    Udostepnij 1776 Tweet 1110

Testy samochodów

0474 05 Wiadomości
Citroen - testy i opinie

Test: Używany Citroën ZX Volcane 1.9 120 KM 1998 automat – szybki kompakt Citroena z mocnym silnikiem. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2007-05-08
016 Wiadomości
Testy

Test: Dacia Lodgy 1.5 dCi Prestige 107 KM 2012 – samochód siedmomiejscowy z oszczędnym dieslem. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2012-09-06
dacia duster 100 Wiadomości
Testy

Test: Dacia Duster 1.6 105 KM 2013 oczami użytkownika. Z cabrio na budżetowego SUVa, niedoróbki i wiele zalet. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Tomasz Nowicki
2013-07-10
012. Citroen e C4 – relaksujaca elektromobilnosc Wiadomości
Citroen - testy i opinie

Test: Citroën ë-C4 – relaksująca elektromobilność. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, zużycie paliwa.

autor Krzysztof Gregorczyk
2021-05-16
citroen evasion Wiadomości
Citroen - testy i opinie

Test: Używany Citroën Evasion 2.0 HDi 109 KM 2000 – sześć pełnowymiarowych miejsc i mnóstwo przestrzeni. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2007-04-16

Najnowsze komentarze

  • Vvvv - Kupuj Citroëna C15 póki jest jeszcze dostępny na rynku wtórnym!
  • Arczi_NH - Ile samochodów wyprodukowała Dacia w październiku 2025 roku w Rumunii?
  • Gundaz - Kupuj Citroëna C15 póki jest jeszcze dostępny na rynku wtórnym!
  • Inny Anonimowy - RAM Rampage: amerykański duch, brazylijska energia, europejski debiut
  • Robert - Używana Dacia Lodgy – niezbyt urodziwa, szalenie praktyczna i tania
  • Inny Anonimowy - Zmiany personalne w Stellantis mogą oznaczać początek końca marki Lancia
  • Inny Anonimowy - Zmiany personalne w Stellantis mogą oznaczać początek końca marki Lancia

Zobacz też

Nowy Renault Boreal nadchodzi. Nazwa kuzyna Bigstera potwierdzona

Opel Crossland X z nowym silnikiem Grupy PSA

Dlaczego nowy Citroën C3 Aircross tak mi się podoba?

  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2024 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
    • Renault
    • Citroen
    • Peugeot
    • Różne
    • Opel
    • DS Automobiles
    • Stellantis
    • Dacia
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii i motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Rumunia Dacią Duster
    • Turcja
  • Używane
  • Przegląd Prasy
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz