sobota, 21 maja, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Peugeot

Peugeot podwójnie nagrodzony przez „Company Car Today”

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2022-01-20
w Peugeot, Wiadomości
Czas czytania 4 minut
73 1
0
64
UDOSTĘPNIEŃ
212
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?

Lancia pokaże nowe modele. Będzie marką premium i zaprezentuje włoską elegancję

Siedem salonów luksusowej marki DS Automobiles w Polsce

I znowu dobre wieści docierają do nas z Wielkiej Brytanii. Marka Peugeot może dołożyć do swojej imponującej galerii nagród kolejne dwa wyróżnienia. Magazyn „Company Car Today” uznał Peugeota 208 „Supermini roku 2022”, zaś Peugeot 5008 w tym samym plebiscycie został „SUV-em roku 2022”.

Peugeot 5008 świętuje swoje piąte z rzędu zwycięstwo jako „SUV of the Year” magazynu „Company Car Today”.

Nagrody Company Car Today wyłaniają zwycięzców z listy CCT100 — zestawienia 100 najlepszych pojazdów flotowych. Lista CCT100 jest tworzona po ocenie modeli przez panel ekspertów w oparciu o 13 kluczowych kryteriów, w tym koszty eksploatacji, wydajność, praktyczność i atrakcyjność oferty flotowej.

Peugeot 5008 zaimponował jurorom przestronnym wnętrzem z siedmioma niezależnymi fotelami w standardzie oraz praktyczną kabiną z nagradzanym Peugeot i-Cockpit®. Ten ostatni oferuje najnowsze technologie łączności i bezpieczeństwa, w tym opcję Night Vision. Na bezpieczeństwo wpływają takie funkcje, jak system autonomicznego hamowania awaryjnego i aktywne wykrywanie pojazdów w martwym polu (standard od poziomu wyposażenia Allure wzwyż). Wybór efektywnych silników benzynowych PureTech i wysokoprężnych BlueHDi oraz opcja 8-biegowej automatycznej skrzyni biegów również pomagają obniżyć koszty zużycia paliwa, co jest istotne dla operatorów flotowych.

Zobacz też nasz test Peugeota 5008 1.6 180 KM EAT8 po faceliftingu

Peugeot 208 z kolei jest dostępny z silnikami wysokoprężnymi lub benzynowymi albo jako w pełni elektryczny e-208 z akumulatorem o pojemności 50 kWh zasilającym silnik elektryczny o mocy 100 kW (136 KM). Taka wersja jest w stanie przejechać do 225 mil (360 km) na jednym ładowaniu (wg cyklu WLTP). e-208 obsługuje również szybkie ładowarki o mocy do 100 kW. Naładowanie w zakresie 0-80% pojemności akumulatorów trwa wówczas zaledwie 30 minut. Niezależnie od rodzaju napędu Peugeot 208 jest chwalony za przyciągający wzrok design, który wyróżnia go na drodze.

Zobacz też nasz test Peugeota 208 GT Line

Paul Barker, redaktor „Company Car Today”, powiedział: „Ciągle rosnąca jakość w kabinie i w całym samochodzie oraz różnorodność układów napędowych jest widoczna w dwóch nagrodzonych nagrodami CCT100 modelach marki Peugeot, przy czym model 208 pokazuje, że przystępne koszty eksploatacji mogą się łączyć. z luksusowym wnętrzem i dobrym wyglądem w segmencie supermini. Z kolei 5008 nadal dominuje w naszej kategorii SUV Roku, zdobywając nagrodę po raz piąty z rzędu dzięki swojej praktyczności, świetnemu wnętrzu, dobrym kosztom eksploatacji i technologii”.

Julie David, dyrektor zarządzająca Peugeot w Wielkiej Brytanii, powiedziała: „Cieszę się, że modele Peugeot 208 i 5008 zostały tak ciepło przyjęte przez jurorów Company Car Today – zwłaszcza, że ​​model 5008 był już wielokrotnie doceniony w swojej klasie w przeszłości. Już przez pięć kolejnych lat! Oba modele oferują kierowcom niesamowitą praktyczność. Podczas gdy Peugeot 5008 jest jednym z naszych największych modeli samochodów osobowych, 208 oferuje kierowcom opcję przejścia na elektryfikację, przy jednoczesnym zachowaniu stylu i praktycznych możliwości, które sprawiły, że nasza gama modeli odniosła taki sukces”.

Zobacz ofertę samochodów Peugeot w Polsce

 

 

Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Peugeot

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

5 1 głos
Ocena artykułu
Tagi: 2085008e-208elektryczny PeugeotnagrodaPeugeot
Udostepnij26Tweet16Udostepnij4
Poprzedni

Prywatne szlabany na drogach. Jak 100 lat temu jechało się samochodem z Warszawy do Płocka?

Następny

Rodzina C3 Rally2 wraca do Monte Carlo

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Rodzina C3 Rally2 wraca do Monte Carlo

Nowy Peugeot 9X8

Nowy Peugeot 9X8 zrywa z kanonami. Spektakularny design hipersamochodu

Alfa Romeo

Alfa Romeo osiągnęła rekordowy wynik w Polsce. Stelvio hitem marki

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Roman - Nowy Citroën C5 X Hybrid 225: rozpoczynamy test!
  • Roman - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Porto - Dacia Jogger i silnik 1.0 TCe 110 KM – jak to jeździ? Spalanie, dynamika, opinie.
  • Krzysztof Gregorczyk - Mazda 3 2.0 Skyactive 165 KM kontra Renault Mégane 1.3 TCe 160 KM. Który lepszy?
  • Krzysztof Gregorczyk - Nowy Citroën C5 X Hybrid 225: rozpoczynamy test!
  • Klic - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Krzysztof Gregorczyk - Nowy Citroën C5 X Hybrid 225: rozpoczynamy test!
  • Łopel - Stellantis rozpocznie przebudowę sieci dealerskiej w przyszłym roku. Do 5% prowizji za sprzedaż auta
  • R70 - Dacia Jogger 1.0 TCe 110 KM Comfort. Dobrze i tanio? Wnioski z podróży – polemika
  • Arek - Dacia Jogger 1.0 TCe 110 KM Comfort. Dobrze i tanio? Wnioski z podróży – polemika


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Lancia pokaże nowe modele. Będzie marką premium i zaprezentuje włoską elegancję
  • Citroën 2CV Ghan-1 – lekki samochód rozpoznawczy z działkiem i karabinem maszynowym
  • Siedem salonów luksusowej marki DS Automobiles w Polsce
  • Używany Renault Kangoo I – budżetowy kombivan dla rodziny i do pracy. Duży bagażnik i komfort jazdy
  • Dacia Duster to najtańszy SUV w utrzymaniu według ADAC
  • Nowy Citroën C5 X Hybrid 225: rozpoczynamy test!
  • Citroën Xantia 1.8i z niewielkim przebiegiem na sprzedaż na… Florydzie
  • Grupa Renault szkoli polskich strażaków z pomocą nowego Megane E-Tech
  • Renault wzywa do debaty na temat testów bezpieczeństwa: „Chcemy rozsądku, nie kosztów”


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Reply
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.