niedziela, 3 lipca, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości

Peugeot rozpoczął działalność w Wietnamie

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2013-12-20
w Wiadomości
Czas czytania 3 minut
6 0
0
5
UDOSTĘPNIEŃ
18
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Tonale debiutuje we Francji podczas legendarnego wyścigu Le Mans Classic 2022

Stellantis liderem sprzedaży na rynku argentyńskim po pierwszym półroczu 2022

 Dacia Bigster nie będzie jedynym samochodem marki w klasie kompaktowej. Ambicje sięgają dalej!

Peugeot rozpoczyna działalność w Wietnamie

Rok bieżący przyniesie Peugeotowi około 43% sprzedaży poza Europą, a celem jest uzyskanie za dwa lata 50% przypadających poza Starym Kontynentem. Sam Wietnam tej różnicy nie zniweluje, ale widać, że koncern szuka nowych rynków zbytu. Peugeot właśnie oficjalnie rozpoczął działalność na rynku wietnamskim.

Informowaliśmy Was w pierwszej połowie kwietnia, że podpisano umowę partnerską, na mocy której Thruong Hai Auto Corporation Group (THACO) został oficjalnym importerem i dystrybutorem Peugeota w Wietnamie. W dniu wczorajszym oficjalnie rozpoczęto działalność wprowadzając na wietnamski rynek model 408. W ceremonii wzięli udział m.in. Le Duong Quang, wiceminister Przemysłu i Handlu, Jean-Noël Poirier, ambasador Francji w Wietnamie, Tran Ba Duong, prezes THACO Group oraz Jean-Yves Dossal, dyrektor sprzedaży PSA Peugeot Citroën na region Azji.

Peugeot liczy, że wraz z Grupą THACO zdoła rozwinąć owocną współpracę w zakresie zarówno sprzedaży, jak i produkcji samochodów na tym jednym z największych rynków ASEAN, który zapowiada się na jeden z najdynamiczniej rozwijających się w najbliższych latach.

Na pierwszy ogień Peugeot zaproponował Wietnamczykom model 408, który został już wyprodukowany i sprzedany na trzech kontynentach w liczbie 261.000 egzemplarzy. Auto reprezentuje kluczowy segment – w Wietnamie w tej klasie sprzedaje się 22% samochodów – nic więc dziwnego, że Peugeot liczy na wykrojenie czegoś dla siebie w tym torcie. Plany są ostrożnościowe, ale w latach 2014-2017 Francuzi liczą na wyprodukowanie i sprzedaż w Wietnamie 10.000 sztuk Peugeotów 408.

Samochód ten na wietnamskim rynku będzie stanowił propozycję typu premium. Dzięki wyrafinowanej konstrukcji, wyrazistym liniom i charakterystycznemu stylowi 408-ka będzie podkreślała status posiadacza, zwłaszcza dzięki bardzo cenionemu w Azji nadwoziu trójbryłowemu.

Pod maską montowany jest 2-litrowy silnik benzynowy o mocy 143 KM łączony z sześciobiegową skrzynią automatyczną. Na rynku wietnamskim jest to też jeden z najprzestronniejszych sedanów w swojej klasie. Imponujący, jak na ten kraj, jest też poziom bezpieczeństwa czynnego i biernego – auto już w standardzie wyposażone jest w sześć poduszek powietrznych oraz ESP.

Naturalnie klienci mogą liczyć na wielką – jak to w przypadku aut francuskich – przyjemność z jazdy.

Ale 408, to dopiero początek ofensywy. W drugim kwartale 2014 roku Peugeot planuje wprowadzić na wietnamski rynek kolejne modele: 208, 5008, 508 i RCZ. Będą to oczywiście samochody importowane, ale plany mówią też o wprowadzeniu do produkcji lokalnej kolejnego modelu pod koniec przyszłego roku. Dzięki takiej polityce rozwijająca się sieć dealerów powinna zaoferować ciekawą gamę samochodów dla szerokiego spektrum klientów.

 

Aktualnie sieć dealerska liczy sobie 5 salonów Blue Box, ale to dopiero początek działalności. Póki co zlokalizowane są one w regionie Hanoi (stolica Wietnamu) i Ho-Chi-Minh City, ale w roku 2015 powinno już działać co najmniej 15 salonów sprzedaży i serwisu. Po dziesięciu latach sieć dealerska ma obejmować rejon całego kraju. W roku 2020 Peugeot zamierza sprzedawać w Wietnamie 15.000 samochodów rocznie.

 

 

KG

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: 2085008508Peugeot
Udostepnij2Tweet1Udostepnij
Poprzedni

Nowy Citroën Grand C4 Picasso – lepszy, niż kiedykolwiek

Następny

Peugeot 2008 trafi do Rosji

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Peugeot 2008 trafi do Rosji

Nowa gama Renault Trucks: czas montażu zabudowy krótszy o 20%

C4 Cactus – produkcja ruszyła

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Marek - Nowe władze Stowarzyszenia Koncesjonerów Citroëna w Polsce oraz Stowarzyszenia Dealerów Samochodowych Marki Peugeot
  • Anonimowo - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • nowano - Nowy Renault Austral – ruszyła przedsprzedaż kompaktowego SUV-a
  • nowano - Nowy Renault Austral – ruszyła przedsprzedaż kompaktowego SUV-a
  • Witia - Nowy Renault Austral – ruszyła przedsprzedaż kompaktowego SUV-a
  • Mirek - DS 7 Crossback zmienia się w DS 7. Czym nowy SUV różni się od poprzednika? Porównanie
  • Kierowca - Peugeot 999. Prezentacja już 8 lipca
  • Kierowca - DS 7 Crossback zmienia się w DS 7. Czym nowy SUV różni się od poprzednika? Porównanie
  • Kierowca - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Kierowca - Nowy Renault Austral – ruszyła przedsprzedaż kompaktowego SUV-a


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Tonale debiutuje we Francji podczas legendarnego wyścigu Le Mans Classic 2022
  • Stellantis liderem sprzedaży na rynku argentyńskim po pierwszym półroczu 2022
  •  Dacia Bigster nie będzie jedynym samochodem marki w klasie kompaktowej. Ambicje sięgają dalej!
  • Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Ile kosztuje używana Dacia Duster: przegląd cen roczników 2010-2018
  • Ile naprawdę pali benzynowy DS 7 Crossback 180 KM?
  • Stellantis & Nidec zbudują pierwsze silniki elektryczne jeszcze w tym roku. Projekt M3
  • DS 7 Crossback zmienia się w DS 7. Czym nowy SUV różni się od poprzednika? Porównanie
  • Nowy Renault Trafic SpaceNomad: wszechstronny kamper z miejscem do spania dla 4 osób
  • Unikatowe Renault NN 6CV Torpedo z 1927 roku. „Komfort lepszy niż w traktorze, hamuje niczym lokomotywa”


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.