Niezwykła podróż piłki nożnej przez pięć kontynentów:na Facebooku i Instagramie.
Dołącz do wielkiej przygody i śledź losy piłki nożnej, która przekazywana z rąk do rąk podróżuje po całym świecie w towarzystwie samochodów marki Peugeot. Francuska firma organizuje tę fantastyczną wyprawę przez pięć kontynentów we współpracy z serwisem Facebook. Informacje związane z tym niecodziennym wydarzeniem będą publikowane w serwisach społecznościowych Facebook i Instagram, a Peugeot – dzięki udziałowi w projekcie – będzie promował swoją odpowiedzialność społeczno-ekologiczną w Brazylii.
Peugeot wyrusza w międzynarodową podróż, promując odpowiedzialność społeczną i solidarność
Piłka nożna będzie przekazywana z rąk do rąk, pokonując na grzbiecie słonia lub w niewielkiej łodzi rozległe pustynie, oceany, góry i lasy. W ten sposób firma Peugeot zapoczątkuje projekt promujący zrównoważony rozwój.
Piłka nożna będzie ogniwem łączącym osoby śledzące przygodę z Peugeot; fani marki będą mogli również zdecydować o dalszych losach piłki lub osobiście spotkać się z zespołem „Kick it to Brazil” na każdym etapie podróży. Co więcej, wszyscy, którzy spotkają piłkę na swojej drodze będą mogli podzielić się swoimi wrażeniami na Facebooku facebook.com/Kickit2Brazil, Instagramie instagram.com/kickittobrazil oraz dedykowanej stronie www.kick-it-to-brazil.com.
100 dni, 5 kontynentów, ponad 30 krajów
Ta niecodzienna podróż rozpoczęła się 6 marca w Paryżu. Piłka nożna okrąży cały świat, tocząc się przez ponad 30 krajów i przekraczając tyle samo granic w zaledwie 100 dni.
Niewielka piłka dotrze do celu dzięki pomocy samochodów, rowerów, dwukołowców, samolotów, a czasem nawet mniej konwencjonalnych lokalnych środków transportu. Oficjalne wsparcie transportowe zapewni gama crossoverów Peugeot, obejmująca modele 2008, 3008 i 4008.
W każdym kraju, który odwiedzi piłka nożna, odbędą się specjalne wydarzenia, często improwizowane – wszystko w zależności od kreatywności zaangażowanych osób. Każdego dnia na Facebooku i na stronie www.kick-it-to-brazil.com zostanie też opublikowany krótki klip wideo.
Promocja wizerunku i pasji marki Peugeot na całym świecie
Ta oryginalna, jedyna w swoim rodzaju kampania jest realizowana we współpracy z serwisem Facebook, będącym niekwestionowanym globalnym liderem wśród serwisów społecznościowych. Firma Peugeot chce stworzyć silną więź pomiędzy marką, a wieloma generacjami klientów na całym świecie, szczególnie na rynkach pozaeuropejskich, gdzie Peugeot notuje duży wzrost sprzedaży.
Facebook, niezrównany partner
Dysponujący międzynarodową społecznością ponad 1,2 miliardów aktywnych użytkowników, z których 945 milionów łączy się poprzez smartfona, serwis Facebook z oczywistych przyczyn jest najlepszym partnerem zapewniającym wsparcie tej globalnej akcji. Wszyscy użytkownicy Internetu z całego świata mogą uczestniczyć w tej podróży, dzieląc się swoimi doświadczeniami, zdjęciami i filmami wideo w serwisach Facebook i Instagram oraz na stronie www.kick-it-to-brazil.com.
„Jeden pocałunek, jedno drzewo” – kolejna inicjatywa wspierająca projekt Peugeot-ONF Forestry Carbon Sink w Brazylii
W czasie trwania wyprawy, za każde zdjęcie pocałunku złożonego na piłce nożnej umieszczone na stronie www.kick-it-to-brazil.com, Peugeot ofiaruje datek na rzecz naukowo-ekologicznej inicjatywy Peugeot-ONF Forestry Carbon Sink w Brazylii. Peugeot zainicjował ten projekt w 1999 roku i będzie go promował do roku 2038.
Wkład finansowy firmy Peugeot wniesiony podczas trwania tej wyjątkowej podróży zostanie przeznaczony na posadzenie dodatkowych drzew, których jest już około 2.000.000, w tym 50 różnych gatunków.
Co więcej, tzw. ślad węglowy pozostawiony podczas całej podróży zostanie w pełni zniwelowany przez przydział jednostek emisji węgla na realizację celów naukowych, ekologicznych i społeczno-ekonomicznych w ramach inicjatywy Peugeot-ONF Forestry Carbon Sink w Amazonii.
Piłka nożna zakończy swoją podróż 24 czerwca 2014 roku w brazylijskiej Amazonii, w sercu projektu Carbon Sink.
Śledź przygodę na stronie www.kick-it-to-brazil.com i spotęguj swoje doświadczenia w mediach społecznościowych z projektem #KickItToBrazil
źródło: Peugeot Polska
Najnowsze komentarze