Rok 2024 był pozytywnym rokiem dla marki Peugeot we Włoszech, a udział w rynku na poziomie ponad 5% jest wyższy, aniżeli w roku 2023. Marka sygnowana lwem wzrosła na rynku prywatnym z 3,4% w 2023 r. do 4,4% w 2024 r., co oznacza rosnące uznanie włoskich klientów dla modeli i ofert Peugeot.
Na rynku samochodów elektrycznych francuska marka również odnotowała wzrost sprzedaży – z 4,6% w 2023 roku do 5,2% w 2024 roku. Doskonałe wyniki sprzedaży Peugeot e-208, który był najlepiej sprzedającym się elektrycznym hatchbackiem segmentu B, Peugeot e- 2008, elektrycznego SUV-a segmentu B, który zajął trzecie miejsce w swoim segmencie, oraz Peugeot e-3008, elektrycznego SUV-a typu fastback z segmentu C, który zajął drugie miejsce wśród producentów ogólnych.
Dla francuskiej marki rok 2025 będzie charakteryzował się wzmocnieniem oferty wraz z pojawieniem się długo oczekiwanych napędów, takich jak Peugeot e-3008 w wersji Long Range (z zasięgiem 700 km, jazda zgodnie z cyklem WLTP) oraz wersja e -5008 (7-miejscowy samochód o zasięgu 668 km, zgodnie z cyklem WLTP), oprócz wersji z dwoma silnikami i elektrycznym napędem na cztery koła.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Peugeot
Najnowsze komentarze