Mamy pierwsze podsumowania sprzedaży na rynkach europejskich. Najświeższe doniesienia płyną z Hiszpanii i dotyczą marki Peugeot. Oto szczegóły.
Peugeot zamyka szósty miesiąc bieżącego roku, umacniając swoją pozycję jako punkt odniesienia na rynku pojazdów hybrydowych typu plug-in (PHEV), na którym rejestruje w czerwcu 408 pojazdów i ma 9,6% udziału w rynku.
Peugeot 3008 Plug-In Hybrid był najlepiej sprzedającym się pojazdem zelektryfikowanym w Hiszpanii w czerwcu bieżącego roku. Hybrydowy (typu plug-in – PHEV) SUV marki sygnowanej lwem zamknął miniony miesiąc 249 rejestracjami i 5,9% udziałem rynkowym.
W czerwcu Peugeot zajął też trzecie miejsce w Hiszpanii na rynku samochodów w 100% elektrycznych.
Z 80% swojej gamy dostępną także w wersjach zelektryfikowanych, Peugeot ma jedną z najbardziej kompletnych i zróżnicowanych ofert samochodów zelektryfikowanych, z samochodami osobowymi, które konkurują w bardzo zróżnicowanych segmentach i wszystkimi modelami pojazdów użytkowych w wersjach zeroemisyjnych. W czerwcu marka umocniła swoją pierwszą pozycję na całym hiszpańskim rynku hybryd plug-in z 408 rejestracjami, co stanowi 9,6% udziału w tamtejszym rynku.
Technologia Plug-In Hybrid firmy Peugeot jest obecna w różnych modelach i praktycznie w każdym typie nadwozia oferowanego przez francuskiego producenta. Samochody te łączą wysokie osiągi z zerową wibracją, zerową emisją i zerowym hałasem i oferują do 59 km zasięgu wyłącznie elektrycznego (WLTP), co pozwala na bezemisyjne poruszanie się na przykład w strefach czystego transportu.
Peugeot 3008 Plug-In Hybrid wprowadza technologię hybrydową typu plug-in marki do świata SUV-ów i był najczęściej rejestrowanym modelem w tym segmencie w czerwcu w Hiszpanii, z 5,9-procentowym udziałem w rynku i z 249 rejestracjami. Ta pozycja lidera utrzymuje się również w skumulowanym wyniku za pierwsze półrocze, z udziałem 7,1%.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Peugeot
Najnowsze komentarze