Peugeot Hoggar jest dowodem międzynarodowych ambicji Marki i potwierdzeniem przyspieszenia w zakresie demonstracji nowych modeli w skali globalnej. Powstały w Brazylii z myślą o tamtejszym rynku Hoggar został tak zaprojektowany, aby spełnić oczekiwania lokalnej klienteli.
Nazwa Hoggar pochodząca od łańcucha górskiego Sahary, została zaczerpnięta od jednego z aut koncepcyjnych Peugeota.
Kompaktowy (rozmiarami) pick-up uzupełnia ofertę rodzinnego (w Brazylii tak jest traktowany) modelu 207, oferowanego już w wersji hatchback, SW, SW Escapade i sedana. Tak szeroka oferta dowodzi znaczenia brazylijskiego rynku dla Peugeota. Jest on, obok Rosji i Chin, jednym z kluczowych rynków rozwoju Marki.
Wraz z rozwojem oferty Peugeot zamierza Hoggarem zawładnąć 10% brazylijskiego rynku pick-upów (w pierwszym pełnym roku sprzedaży). Warto jednak dodać, że rynek ów wciąż się rozwija.
KG
Najnowsze komentarze