Primo – pojazdy do 8 lat i do 130.000 km
Oferta Primo oznacza pojazdy w wieku od 3 do 8 lat i z przebiegiem mniejszym niż 130.000 km. Ta nowa oferta odpowiada rosnącemu zapotrzebowaniu klientów poszukujących pojazdu w konkurencyjnej cenie, będących pewnymi jakości kupowanego modelu. Zanim trafi do sieci sprzedaży Okazji Lwa, pojazd jest obiektem przygotowań zawierających 100 punktów kontroli bez kompromisu w zakresie bezpieczeństwa, elementów mechanicznych i elektrycznych. To przygotowanie jest identyczne jak w przypadku pojazdów z oferty Premium. Pojazdy te otrzymują ośmiomiesięczną gwarancję i assistance 24 h.
Ta nowa oferta jest połączona z usługami finansowania, rozszerzenia gwarancji czy obsługi.
Premium – pojazdy do 6 lat i do 80.000 km
Oferta Premium zawiera pojazdy w wieku do 6 lat i z przebiegiem do 80.000 km w tym samym miejscu. W tym przypadku również pojazd jest kontrolowany w stu punktach i otrzymuje gwarancję na 12 m-cy oraz assistance 24 h.
Do tej oferty dołączony jest pakiet usług, takich jak pierwszy bezpłatny przegląd, auto zastępcze, możliwość "satysfakcji lub zwrotu", jak również ochrona przy utracie możliwości finansowania.
Dwie oferty oznaczone w sprzedaży specjalnym kodem koloru
Te dwie oferty oznaczone są w sprzedaży specjalnym kodem koloru: oferta Primo jest łatwo rozpoznawalna przez swój pomarańczowy kolor, podczas gdy oferta Premium używa koloru błękitu nieba.
To rozróżnienie jest również powtórzone w każdym elemencie reklamy, ulotek, totemów, przywieszek, czekoladek, flag czy naklejek Primo.
Liczne środki kontaktu
Poza ofertą dostępną w koncjesjach oznaczonych jako Okazje Lwa, która reprezentuje potencjał około 25.000 pojazdów, jest również widoczna na stronie internetowej www.occasiondulion.fr
Poza funkcjonalnością wyszukiwania według wielu kryteriów (typ pojazdu, punkt sprzedaży, CO2,…) lub według słów kluczowych w wolnym polu (np. 3008 HDi Darl’Mat), ta nowa strona oferuje możliwość rezerwacji pojazdu online.
By potwierdzić tę rezerwację ważną trzy dni, klient powinien podpisać druk zamówienia w punkcie sprzedaży. Ta możliwość odpowiada na oczekiwania wyrażane przez klientów samochodów używanych, z których ponad połowa zaczyna od poszukiwań w Internecie.
Liczba odwiedzin strony przekracza 235.000 miesięcznie, co daje wzrost o 28%. W tym samym czasie liczba kontaktów wzrosła o 24%.
We Francji, sieć Okazji Lwa licząca 660 punktów sprzedaży, zapewnia w ten sposób dostępność oferty samochodów używanych na całym terytorium oraz jakość usług doradców handlowych zajmujących się samochodami używanymi.
Źródło: Peugeot Presse
Tłumaczenie z francuskiego: Krzysztof Robert Mijal
Zabrakło Ci mocy? Chcesz skutecznie wyłączyć FAP/DPF?
Rozwiązaniem jest Vitesse.auto.pl
Najnowsze komentarze