Peugeot zdobył nagrodę za kampanię promującą bezpieczeństwu ruchu drogowego. Francuska marka współpracowała przy niej z dostawcą usług edukacyjnych, by stworzyć książkę dla dzieci promującą bezpieczeństwo ruchu drogowego wśród uczniów w całym regionie Bliskiego Wschodu.
Książka, napisana przez Ayah Halawany a ilustrowana przez Aman Darwish, opowiada historię dwójki dzieci, Sary i Adama, którzy wyruszają po przygodę jadąc przez góry, rzeki i jeziora. Podczas podróży przekazują czytelnikom wskazówki dotyczące odpowiedzialnej jazdy, w tym zapinania pasów, nieużywania telefonów i wielu innych aspektów jazdy, a wszystko to pokazane jest w zabawny i interaktywny sposób, z którego może korzystać cała rodzina.
Zobacz: Promocje na nowe samochody Peugeot. Sprawdź je teraz.
Książka jest dostępna w języku angielskim i arabskim. We współpracy z dealerem Peugeot Almajdouie została przekazana blisko dziesięciu tysiącom uczniów w Zjednoczonych Emiratach Arabskich oraz Arabii Saudyjskiej.
Książka dostępna jest także w wersji PDF i można ją pobrać tutaj lub tutaj.
„To historia dla wszystkich przyszłych lwów, dzieci, które wyjadą na drogi w poszukiwaniu własnych podróży i ścieżek życia. Chcemy wyposażyć je w wiedzę i wychować na odpowiedzialnych kierowców. W Peugeot wierzymy, że nigdy nie jest za wcześnie na naukę o bezpieczeństwie na drodze. Uświadomienie dzieciom znaczenia bezpieczeństwa na drodze jest niezbędne, aby nauczyły się dobrych nawyków i zachowań, które zapewnią im bezpieczeństwo i pozwolą uniknąć wypadków.
Zobacz: Nowy Peugeot 308 – pierwsze wrażenia dziennikarzy
Stworzyliśmy książeczkę, którą rodzice i dzieci mogą z przyjemnością przeczytać razem. Wierzymy, że będzie to dobrze wykorzystany czas, aby zapewnić naszym dzieciom bezpieczeństwo na drogach przez wiele lat. Z niecierpliwością czekamy, aby powitać na drogach Bliskiego Wschodu przyszłe pokolenie bezpiecznych kierowców. Czekają na Was bezpieczne przygody.” – pisze na swojej stronie Peugeot.
„Jesteśmy dumni z otrzymania tej nagrody, która umacnia naszą pozycję jako głównego gracza na rynku motoryzacyjnym. Nagroda jest również świadectwem naszych wysiłków, które przyczyniają się do wzmocnienia naszej misji promowania bezpieczeństwa na drogach w regionie. Peugeot nie szczędzi wysiłków, aby pomóc w przygotowaniu dzieci do podróży, które czekają na nie w przyszłości.” – powiedział Rakesh Nair, dyrektor zarządzający ds. marek europejskich w Stellantis Bliski Wschód.
Zobacz: Peugeot 508 z dieslem. 130-konny silnik HDi. Oszczędny samochód dla rodziny
Nagrody Middle East Public Relations Association (MEPRA) 2020 zostały przyznane w głosowaniu przez panel dziennikarzy, ekspertów oraz liderów opinii z całego regionu. Reprezentujący Bahrajn, Egipt, Jordanię, Liban, Arabię Saudyjską i Zjednoczone Emiraty Arabskie, jurorzy nominowali producentów poprzez rygorystyczny proces punktacji i głosowania.
https://www.youtube.com/watch?v=RhtmWn7ZDlA
źródło: Albawaba.com
Najnowsze komentarze