Peugeot rozszerza swoją ofertę modeli Plug-in-Hybrid o odnowiony układ napędowy dla modeli 308 i 408. Pierwsze dostawy tych modeli rozpoczną się w kwietniu. Obecne modele Plug-in-Hybrid pozostaną w sprzedaży jeszcze przez kilka miesięcy, tworząc w Holandii tymczasową ofertę Avantage z korzyściami dla klientów do kwoty 6.450 euro.
Dopóki dostawy zmodernizowanych modeli Plug-in-Hybrid nie ruszą pełną parą, obecne modele Plug-in-Hybrid 180/225 e-EAT8 Peugeot 308 i 408 będą nadal dostępne, ale w bardzo atrakcyjnej ofercie. Dostępne są jako modele Avantage w konkurencyjnych cenach, w tym również z opcjami bezpłatnymi.
Skonfiguruj swojego Peugeota na stronie polskiego importera
Klienci prowadzący działalność gospodarczą mogą liczyć również na niższą stawkę podatku, a osoby prywatne na premię – za oddanie starego samochodu w rozliczeniu – w wysokości 1.250 euro i przedłużoną gwarancję nawet do pięciu lat.
Modele Avantage nadal można zamawiać, ale ich dostępność jest ograniczona (do wyczerpania zapasów). Modele te są oparte na wersji Allure i oferują bezpłatne opcje, takie jak nawigacja, pakiet 360 Vision & Drive Assist oraz lakier metaliczny. Korzyść dla klienta w przypadku wersji 308 i 408 wynosi 4.765 euro.
Z kolei dla Peugeot 508, którego produkcja w obecnej wersji potrwa jeszcze do maja, oznacza to ostatnią szansę na zamówienie tego modelu. Model 508 Avantage oferuje następujące opcje bez dodatkowych kosztów: skórzaną tapicerkę, pakiet Vision & Drive Assist Plus oraz bezdotykową obsługę klapy bagażnika. W przypadku tego modelu korzyść dla klienta wynosi aż 6.450 euro.
Zobacz, jak bezpiecznie prowadzi się Peugeot 508 SW
Nowy układ napędowy Plug-in-Hybrid dla Peugeot 308 i 408
Dzięki akumulatorom o pojemności zwiększonej z 12,4 kWh do 17,2 kWh nowe modele Peugeot 308 i 408 Plug-in-Hybrid mogą teraz przejechać od 80 do 85 kilometrów (WLTP) bez lokalnej emisji spalin. Oznacza to zysk około 20 kilometrów zasięgu w porównaniu z obecnymi wersjami.
Oprócz większego zasięgu Peugeot 308 Plug-in-Hybrid ma również większą moc: 143 kW (195 KM) zamiast 132 kW (180 KM). Moc układu napędowego Peugeot 408 Plug-in-Hybrid pozostaje niezmienna i wynosi 165 kW (225 KM). W obu modelach automatyczna skrzynia biegów e-EAT8 została zastąpiona nową skrzynią e-DCS7, która gwarantuje jeszcze płynniejszą jazdę i wydajniejszy napęd.
Mimo tych udoskonaleń technicznych, kupujący mogą spodziewać się tylko niewielkiego wzrostu cen. Cena nowego Peugeot 308 Plug-in-Hybrid jest wyższa o zaledwie 500 euro, natomiast cena odświeżonego Peugeot 408 Plug-in-Hybrid pozostaje bez zmian. Produkcja tych wersji rozpocznie się pod koniec kwietnia.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Peugeot
Najnowsze komentarze