Blisko dwukrotnie więcej samochodów Peugeot zarejestrowali klienci w Brazylii w ciągu pierwszych czterech miesięcy bieżącego roku w porównaniu z analogicznym okresem roku 2021. W efekcie marka awansowała o oczko w górę i teraz zajmuje jedenastą pozycję wśród najpopularniejszych marek w tym kraju.
Od stycznia do kwietnia włącznie na brazylijskie drogi wyjechało 12.216 nowych Peugeotów. To o 96% więcej, niż rok wcześniej w tym samym okresie. Żadna inna marka na tym rynku nawet nie zbliżyła się do takiej dynamiki wzrostu. Ba – większość notuje spadki, bowiem cały rynek w tym okresie skurczył się o 22,8%. Dwa największe procentowo spadki sprzedaży odnotowały marki Volkswagen (-58,5%) oraz Ford (-72,6%).
Marka ma aktualnie 2,4% udziału w brazylijskim rynku nowych aut. Czy zdoła się wbić do czołowej dziesiątki? Na razie się na to nie zanosi – zajmująca tę pozycję marka Chery też notuje wzrosty. Ale jeśli utrzymają się trendy spadkowe np. Nissana, to kto wie, czy za parę miesięcy… ;-)
Nowy Peugeot 208 kontynuuje dobre wyniki handlowe w pierwszych czterech miesiącach 2022 roku. Model odnotował największy wzrost wielkości sprzedaży w porównaniu z tym samym okresem w 2021 roku. Z 7.922 sprzedanymi egzemplarzami ten zgrabny hatchback osiągnął wzrost o 155% w porównaniu do wyników odnotowanych w ubiegłym roku w tym samym okresie!
W samym tylko kwietniu Peugeot odnotował wzrost sprzedaży w porównaniu z kwietniem ubiegłego roku o 47%, gdy cały rynek w tym miesiącu skurczył się o 16,8%. W tym czasie Peugeot 308 plasował się w Top 3 sprzedaży hatchbacków segmentu B z silnikami o pojemności powyżej 1.0 litra.
Oprócz dobrych wyników handlowych, Peugeot odegrał w kwietniu również inną ważną rolę. W dniach 25-29 kwietnia firma Peugeot była obecna ze swoim kompletnym portfolio na największych targach techniki rolniczej w Ameryce Łacińskiej. 27. edycję AGRISHOW, która odbyła się w Ribeirão Preto (SP), odwiedziło łącznie 193 tysiące osób i wygenerowała ponad 11 miliardów reali sprzedaży.
Na stoisku marki publiczność mogła osobiście sprawdzić wszystkie modele marki Peugeot. Wśród wystawionych modeli pasażerskich znalazły się hatchback 208 oraz SUV-y 2008 i 3008. W segmencie lekkich pojazdów użytkowych: Expert Furgon, Expert Minibus i Boxer Furgon. W przestrzeni Move To Electric prezentowano w 100% elektryczne pojazdy już sprzedawane przez markę w Brazylii, w tym usportowioną wersję e-208 GT oraz elektryczny pojazd użytkowy e-Expert.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Peugeot
Najnowsze komentarze