Piąty miesiąc z rzędu Peugeot odnotował dwucyfrowy wzrost w Hiszpanii. W lipcu dealerzy marki przekazali kluczyki do 6951 samochodów, co przyczyniło się do wzrostu udziału w rynku do 6%.
Pierwsze miesiące 2025 roku były dla Peugeota okresem wzrostu na rynku hiszpańskim. Od marca marka odnotowuje dwucyfrowe wzrosty, między innymi dzięki konkurencyjnej ofercie produktów. W lipcu zarejestrowano w tym kraju 6.951 nowych samochodów spod znaku lwa, co stanowi 6% udziału w rynku. W porównaniu z siódmym miesiącem ubiegłego roku jest to wzrost o 21%. Dane plasują Peugeota na czwartym miejscu najpopularniejszych marek w Hiszpanii.
Francuski producent osiągnął bardzo dobrą pozycję także w rankingu skumulowanym. Od początku roku zarejestrowano 52.975 samochodów osobowych i dostawczych oznaczonych znakiem lwa, a udział marki w rynku wynosi 6,45%.
Test: Peugeot e-308 GT. Jak jeździ elektryczny kompaktowy lew w porównaniu do wersji spalinowej?
Samochody dostawcze Peugeot w Hiszpanii
Na rynku pojazdów użytkowych, na którym oferowane są modele Partner, Rifter, Expert i Boxer Peugeot odnotował wzrost na poziomie 26% w skali roku. Sprzedaż wyniosła 15.319 samochodów i zapewniła marce udział 13,5% w rynku aut dostawczych.
Produkowany w Vigo crossover Peugeot 2008 znalazł się w pierwszej siódemce najpopularniejszych modeli w lipcu. Z salonów wyjechały 1.922 egzemplarze modelu, o 89,4% więcej w porównaniu z tym samym miesiącem 2024 roku. Elektryczna wersja, Peugeot E-2008 z wynikiem 550 sztuk wkroczyła na podium elektrycznych SUV-ów segmentu B.
Model 208 znalazł się w pierwszej piątce segmentu B pod względem łącznej sprzedaży,. Wynik 13.367 sztuk (+63,2%) zapewnił 10,2% udział w swojej klasie.
Test: Citroën C4 X Hybrid 136 ëDCT6 po pokonaniu 1200 km. Komfort i oszczędna jazda










