Filmowcy w wielu krajach chętnie korzystają z oryginalnych stylistycznie samochodów francuskich marek. Mamy tego liczne przykłady także w odniesieniu do Peugeota, które wymieniamy poniżej. Oczywiście podana lista będzie przez nas stale aktualizowana, bowiem jest to temat-rzeka i wciąż odkrywamy nowe filmy z udziałem Peugeotów.
Poniższe zestawienie uszeregowano według daty produkcji filmu. Czasem są to tylko drobne epizody, ale w niektórych filmach Peugeoty pojawiają się często i na długo, stając się swego rodzaju gwiazdami.
Na końcu zestawienia podajemy też teledyski, w których pojawiły się samochody marki sygnowanej kroczącym lwem.
PEUGEOT
„Der Fuchs von Paris”, prod. Francja/RFN, 1957, reż. Paul May, wyst. Martin Held, Wolfgang Völz, Reinhard Kolldehoff; Peugeot 402 B.
„Zabawna buzia” (tyt. oryg. „Funny Face”), prod. USA, 1957, reż. Stanley Donen, wyst. Audrey Hepburn, Fred Astaire; Peugeoty 203 (w tym Camionette Bâchée (dosatwczy), 402.
„Zagmatwani” (tyt. oryg. „Les tortillards”), prod. Francja, 1960, reż. Jean Bastia, wyst. Louis de Funès, Jean Richard, Danièle Lebrun; Peugeoty 203 Cabriolet i 403.
„Paryż należy do nas” (tyt. oryg. „Paris nous appartient”), prod. Francja, 1961, reż. Jacques Rivette, wyst. Jean-Claude Brialy, Françoise Prévost, Noëlle Leiris; Peugeoty 203 (także Cabriolet), 402, 403 (także Commerciale).
„Bon Voyage!”, prod. Francja, 1962, reż. James Neilson, wyst. Jane Wyman, Howard Smith, Françoise Prévost, Kevin Corcoran; Peugeoty 403 i 404.
„Niedziele w Avray” (tyt. oryg. „Les dimanches de Ville d’Avray”), prod. Francja, 1962, reż. Serge Bourguignon, wyst. Patricia Gozzi, Hardy Krüger, France Anglade, Malka Ribowska; Peugeot 404.
„Życie prywatne” (tyt. oryg. „Vie privée”), prod. Francja, 1962, reż Louis Malle, wyst. Brigitte Bardot, Marcello Mastroianni; Peugeoty 203 (także Cabriolet Décapotable), 403 (także Commerciale).
„Boss w spódnicy” (tyt. oryg. „Une Souris chez les hommes”, 1964, reż. Jacques Poitrenaud, wyst. Louis de Funès, Maurice Biraud, Dany Saval; Peugeoty 203, 403, 404, motorower BB S.
„Żandarm z St. Tropez” (tyt. oryg. „Le gendarme de Saint-Tropez”), prod. Francja/Włochy, 1964; reż. Jean Girault, wyst. Louis de Funès, Michel Galabru, Guy Grosso, Jean Lefebvre, Christian Marin, Michel Modo, Claude Gensac, Geneviève Grad; Peugeoty 403 i 404.
„Co słychać, koteczku?” (tyt. oryg. „Quoi de neuf, Pussycat?”), prod. Francja/USA, 1965, reż. Clive Donner, wyst. Peter Sellers, Peter O’Toole, Romy Schneider, Woody Allen; Peugeoty 203 i 404.
„Żandarm w Nowym Jorku” (tyt. oryg. „Le gendarme à New York”), prod. Francja/Włochy, 1965; reż. Jean Girault, wyst. Louis de Funès, Michel Galabru, Guy Grosso, Jean Lefebvre, Christian Marin, Michel Modo, Claude Gensac, Geneviève Grad; Peugeot 404.
„Wielka włóczęga” (tyt. oryg. „La grande vadrouille”), prod. Francja/Wielka Brytania, 1966, reż. Gérard Oury, wyst. Bourvil, Louis de Funès; Peugeot DK 5.
„Week End”, prod. Francja/Włochy, 1967, reż. Jean-Luc Godard, wyst. Mireille Darc, Jean Yanne; Peugeoty 203, 204, 403, 404 (także Commerciale).
„Al Nassabin Al Thalatha”, 1968; Peugeot 403.
„Columbo”, serial, prod. USA, 1968-2003, reż. Różni reżyserzy, m.in. Steven Spielberg, Peter Falk, wyst. Petr Falk; Peugeot 403 Cabrio.
„Przygoda z piosenką”, prod. Polska, 1968, reż. Stanisław Bareja, wyst. Pola Raksa, Bohdan Łazuka, Barbara Krafftówna, Zdzisław Matlakiewicz, Irena Santor; Peugeoty 204, 403, 404.
„Żandarm się żeni” (tyt. oryg. „Le gendarme se marie”), prod. Francja/Włochy, 1968; reż. Jean Girault, wyst. Louis de Funès, Claude Gensac, Michel Galabru, Guy Grosso, Jean Lefebvre, Christian Marin, Michel Modo, Geneviève Grad; Peugeoty 204 i 404.
„Droga mleczna” (tyt. oryg. „La voie lactée”), prod. Francja/Włochy/RFN, 1969, reż. Luis Buñuel, wyst. Paul Frankeur, Laurent Terzieff, Edith Scob, Bernard Verley, Julien Guiomar; Peugeoty 172 R Torpédo, 204, 403, 404 (w tym Commerciale), J7 Ambulance.
„Mózg” (tyt. oryg. Le Cerveau”), prod. Francja/Włochy, 1969, reż. Gérard Oury, wyst. Jean-Paul Belmondo, Bourvil, David Niven; Peugeoty 203, 204 (w tym Coupe), 403, 404 (w tym Cabriolet i Commerciale), D4A.
„Żandarm na emeryturze” (tyt. oryg. „Le gendarme en balade”), prod. Francja/Włochy, 1970; reż. Jean Girault, wyst. Louis de Funès, Michel Galabru, Guy Grosso, Jean Lefebvre, Christian Marin, Michel Modo, Claude Gensac; Peugeoty 204 i 404.
„Chou lian huan” (tyt. ang. „Man of Iron”), prod Hongkong, 1972, reż. Hsueh Li Pao, Cheh Chang, wyst. Yu Wang, Wang Chung, Li Ching; Peugeot 403.
„Les vacances de l’inspecteur Tahar”, prod. Algieria, 1972; Peugeoty 104, 204, 304, 403 (także Cabriolet), 404, 504.
„Van der Valk und das Mädchen”, prod. Francja/RFN, 1972; Peugeot 203.
„Dzień Szakala” (tyt. oryg. „The Day of the Jackal”), prod. Francja/Wielka Brytania, 1973, reż. Fred Zinnemann, wyst. Edward Fox, Michael Lonsdale, Alan Badel; Peugeoty 203, 304, 403, 404, J7.
„Czterdziestolatek”, serial, prod. Polska, 1974, reż. Jerzy Gruza, wyst. Andrzej Kopiczyński, Anna Seniuk, Irena Kwiatkowska, Janusz Gajos; Peugeot 504 w odcinkach 3. i 8. oraz 403 w odcinku 17.
„Powrót tajemniczego blondyna” (tyt. oryg. „Le retour du grand blond”), prod. Francja, 1974, reż. Yves Robert, wyst. Pierre Richard, Mireille Darc, Michel Duchaussoy; Peugeoty 104, 204, 304, 403, 404, 504.
„Lokator” (tyt. oryg. „Le Locataire”), prod. Francja, 1976, reż. Roman Polański, wyst. Roman Polański, Isabelle Adjani, Melvyn Douglas, Jo Van Fleet; Peugeoty 204 i 304.
„Co mi zrobisz, jak mnie złapiesz”, prod. Polska, 1978, reż. Stanisław Bareja, wyst. Krzysztof Kowalewski, Bronisław Pawlik, Stanisław Tym, Ewa Ziętek, Ewa Wiśniewska, Stefan Friedmann, Damian Damięcki; Peugeoty 203, 204, 504.
„Gang Olsena 9” (tyt. oryg. „Olsenbanden + Data-Harry sprenger verdensbanken”), prod. Dania, 1978, reż. Knut Bohwim, wyst. Arve Opsahl, Carsten Byhring, Sverre Holm, Aud Schønemann; w tle Peugeoty 504 i 604.
„L’ultimo guappo”, prod. 1978; Peugeoty 204 i 304.
„Życie na gorąco”, serial, prod. Polska, 1978, reż. Andrzej Konic, wyst. Leszek Teleszyński, Andrzej Gawroński, Tomasz Stockinger, Barbara Krafftówna, Jan Kobuszewski, Jan Englert; Peugeoty 104, 204, 304, 404, 504, J7 (dostawczy).
„Coup de tête”, prod. Francja, 1979, reż. Jean-Jacques Annaud, wyst. Patrick Dewaere, Hubert Deschamps, Patrick Floersheim; Peugeoty 403 Camionnette, 404 Commerciale i J7.
„Żandarm i kosmici” (tyt. oryg. „Le gendarme et les extra-terrestres”), prod. Francja, 1979; reż. Jean Girault, wyst. Louis de Funès, Michel Galabru, Guy Grosso, Jean Lefebvre, Maurice Risch, Michel Modo; Peugeoty 204 i 504.
„Asfalt” (tyt. oryg. „Asphalte”), prod. Francja, 1981, reż. Denis Amar, wyst. Carole Laure, Jean Yanne, Christopher Lambert; w tle Peugeoty 104, 304, 504, 607 i ambulans J7.
„Bergerac”, serial, prod. Wielka Brytania, 1981-1991, wyst. John Nettles, Terence Alexander; Peugeoty 204, 205, 305, 504, 505, 604.
„Tylko dla twoich oczu” (tyt. oryg. „For Your Eyes Only”), prod. Wielka Brytania, 1981, reż. John Glen, wyst. Roger Moore, Julian Glover, Carole Bouquet; Peugeot 504.
„Z piekła rodem” (tyt. oryg. „Rosso sangue”), prod. Włochy, 1981, reż. Joe D’Amato, wyst. Edmund Purdom, George Eastman; Peugeot 504.
„Zawodowiec” (tyt. oryg. „Le professionnel”), prod. Francja, 1981, reż. Georges Lautner, wyst. Jean-Paul Belmondo, Jean Desailly, Robert Hossein; Peugeoty 104, 204, 304, 305, 504, J7 Fourgon.
„’Allo 'Allo!”, serial, prod. Wielka Brytania, 1982-1992, różni reżyserzy, wyst. Gorden Kaye, Carmen Silvera, Richard Marner, Kirsten Cooke; Peugeot DMA.
„Detektyw Remington Steele” (tyt. oryg. „Remington Steele”), serial, prod. USA, 1982-1987, różni reżyserzy, wyst. Pierce Brosnan, Stephanie Zimbalist; Peugeoty 205, 304, 403, 404, 504.
„Żandarm i żandarmetki” (tyt. oryg. „Le gendarme et les gendarmettes”), prod. Francja, 1982; reż. Jean Girault/Tony Aboyantz, wyst. Louis de Funès, Michel Galabru, Maurice Risch, Guy Grosso, Michel Modo, Claude Gensac, Catherine Serre, Elisabeth Etienne, Sophie Michaud, Nicaise Jean Louis; Peugeoty 304, 403, 504 (także Break i Cabriolet).
„Dziadek organizuje partyzantkę” (tyt. oryg. „Papy fait de la résistance”), prod. Francja, 1983, reż. Jean-Marie Poiré, wyst. Christian Clavier, Thierry Lhermitte, Michel Blanc, Michel Galabru; Peugeoty 201, 202 UH Camionnette Bâchée (ciężarowy), 402 (w tle).
„Ceremonia pogrzebowa”, prod. Polska, 1984, reż. Jacek Bromski, wyst. Małgorzata Pieczyńska, Emilian Kamiński, Julia Kolberger, Bogusław Linda, Anna Romantowska, Piotr Machalica; Peugeot 504.
„W krzywym zwierciadle: Europejskie wakacje” (tyt. oryg. „European Vacation”), prod. USA, 1985, reż. Amy Heckerling, wyst. Chevy Chase, Beverly D’Angelo, Dana Hill, Jason Lively, Eric Idle; Peugeoty 103 Sport (motorower), 205 i 505.
„Jeśli nadejdzie jutro” (tyt. oryg. „If Tomorrow Comes”), miniserial, prod. USA, 1986, reż. Jerry London, wyst. Madolyn Smith Osborne, George DiCenzo, Liam Neeson; Peugeoty 104, 305, 404, 504, J9.
„Tulipan”, serial, prod. Polska, 1986, reż. Janusz Dymek, wyst. Jan Monczka, Pola Raksa, Hanna Stankówna, Jerzy Kryszak; Peugeoty 304 Break, 505 i 604.
„Police des moeurs: Les filles de Saint-Tropez”, prod. Francja, 1987; Peugeoty 104, 205, 309, 504, J5.
„Legenda o świętym pijaku” (tyt. oryg. „La leggenda del santo bevitore”), prod. Francja/Włochy, 1988, reż. Ermanno Olmi, wyst. Anthony Quayle, Sandrine Dumas, Rutger Hauer; Peugeoty 403 i 404.
„Studentka” (tyt. oryg. „L’étudiante”), prod. Francja, 1988, reż. Claude Pinoteau, wyst. Sophie Marceau, Vincent Lindon; Peugeoty 104, 205, 305 (policyjny), 404 Cabriolet, 504.
„Zamknąć za sobą drzwi”, prod. Polska, 1988, reż. Krzysztof Szmagier, Krzysztof Prymek, wyst. Bronisław Cieślak, Piotr Fronczewski, Jan Janga-Tomaszewski, Grażyna Wolszczak; Peugeot 504.
„Adrenalina” (tyt. oryg. „Adrénaline”), prod. Francja, 1990, reż. Anita Assal i inni, wyst. Jean-François Gallotte, Arno Chevrier, Laurent Galla; Peugeoty 504 i 604.
„Dancing Machine”, 1990; Peugeoty 104, 204, 205, 305, 404, 604, J9 (furgonetka).
„The Chief”, serial, prod. Wielka Brytania 1990-1995, wyst. Martin Shaw, Tim Pigott-Smith, Judy Loe; Peugeoty 205, 405, 505.
„Zawieszony krok bociana” (tyt. oryg. „To meteoro vima tou pelargou”), prod. Francja/Grecja/Szwajcaria/Włochy, 1991, reż. Theodoros Angelopoulos, wyst. Marcello Mastroianni, Jeanne Moreau; Peugeot 505 w tle jednej ze scen.
„Svarte pantere”, prod. Norwegia, 1992, reż. Thomas Robsahm, wyst. Bjørn Sundquist, Bjarte Hjelmeland, Anneli Marian Drecker; Peugeot 405.
„Czterdziestolatek, dwadzieścia lat później”, serial, prod. Polska, 1993, wyst. Andrzej Kopiczyński, Anna Seniuk, Joanna Kurowska, Wojciech Malajkat, Irena Kwiatkowska, Wojciech Pokora, Wojciech Mann, Leonard Pietraszak, Janusz Gajos; Peugeoty 405, 504, 505 (w tle).
„Francuski pocałunek” (tyt. oryg. „French Kiss”), prod. USA/Wielka Brytania, 1995, reż. Lawrence Kasdan, wyst. Kevin Kline, Meg Ryan, Jean Reno; Peugeot 405, oraz mnóstwo innych francuskich aut.
„Ça n’empêche pas les sentiments”, 1998; Peugeoty 204 i 404.
„Ronin”, prod. USA/Wielka Brytania, 1998, reż. John Frankenheimer, wyst. Robert De Niro, Jean Reno, Sean Bean, Natascha McElhone, Jonathan Pryce, Stellan Skarsgård, Katarina Witt; Peugeoty 106, 205, 304, 305, 306, 405, 406, 504, 605, 806, Boxer, Expert.
„Taxi”, prod. Francja, 1998, reż. Gérard Pirès, wyst. Samy Naceri, Frédéric Diefenthal, Bernard Farcy, Marion Cotillard, Emma Sjöberg; Peugeot 406.
„Kiler-ów 2-óch”, prod. Polska, 1999, reż. Juliusz Machulski, wyst. Cezary Pazura, Janusz Rewiński, Jerzy Stuhr, Małgorzata Kożuchowska, Jan Englert, Katarzyna Figura, Jolanta Fraszyńska, Marek Kondrat, Krzysztof Kiersznowski; Peugeot 406 jako taksówka wioząca Szakala.
„Sekret” (tyt. oryg. „The Invisible Circus”), prod. USA, 1999, reż. Adam Brooks, wyst. Jordana Brewster, Cameron Diaz, Christopher Eccleston; Peugeot 504.
„Gusta i guściki” (tyt. oryg. „Le goût des autres”), prod. Francja, 2000, reż. Agnès Jaoui, wyst. Jean-Pierre Bacri, Anne Alvaro, Alain Chabat, Agnès Jaoui, Gérard Lanvin; Peugeot 406.
„Taxi 2”, prod. Francja, 2000, reż. Gérard Krawczyk, wyst. Samy Naceri, Frédéric Diefenthal, Bernard Farcy, Marion Cotillard, Emma Sjöberg, Jean Christophe Bouvet; Peugeot 406.
„Amelia” (tyt. oryg. „Le fabuleux destin d’Amélie Poulain”), prod. Francja 2001, reż. Jean-Pierre Jeunet, wyst. Audrey Tautou, Mathieu Kassovitz; Peugeoty 106, 305 Break Service, 404.
„Anioł śmierci” (tyt. oryg. „Mr In-Between”), prod. Wielka Brytania, 2001, reż. Paul Sarossy, wyst. Andrew Howard, Flint Dyer, Gina Yashere; Peugeoty 106 i 205.
„Yamakasi: Współcześni samurajowie”, prod. Francja, 2001, reż, Julien Seri, Ariel Zeïtoun, wyst. Williams Belle, Châu Belle Dinh, Nassim Faid, Guylain N’Guba-Boyeke, Yann Hnautra, Laurent Piemontesi, Charles Perrière, Malik Diouf, Maher Kamoun, Bruno Flender, Afida Tahri; liczne Peugeoty, m.in. 306, 406.
„Ja, szpieg” (tyt. oryg. „I Spy”), prod. USA, 2002, reż. Betty Thomas, wyst. Eddzie Murphy, Owen Wilson, Famke Janssen, Malcolm McDowell, Phil Lewis; Peugeot 406.
„Ostatni skok” (tyt. oryg. „Nid de guêpes”), prod. Francja, 2002, reż. Florent Emilio Siri, wyst. Nadia Fares, Samy Naceri, Valerio Mastandrea, Anisia Uzeyman, Eric Franquelin; sporo różnych samochodów francuskich, m.in. Peugeot 806.
„Miłość na żądanie” (tyt. oryg. „Jeux d’enfants”), prod. Francja/Belgia, 2003, reż. Yann Samuell, wyst. Guillaume Canet, Marion Cotillard, Gilles Lellouche; Peugeoty 205, 306, 307, 406, 504.
„Pogoda na jutro”, prod. Polska, 2003, reż. Jerzy Stuhr, wyst. Jerzy Stuhr, Maciej Stuhr, Małgorzata Zajączkowska, Andrzej Chyra, Krzysztof Globisz, Marzena Trybała; Peugeoty 405.
„Przyjaciel gangstera” (tyt. oryg. „Tais-toi!”), prod. Francja, 2003, reż. Francis Veber, wyst. Jean Reno, Gérard Depardieu, Richard Berry, Michel Aumont; Peugeoty 205, 206, 306, 307, 807, Boxer.
„Taxi 3”, prod. Francja, 2003, reż. Gérard Krawczyk, wyst. Samy Naceri, Frédéric Diefenthal, Bernard Farcy, Ling Bai, Edouard Montoute; Peugeot 406.
„36” (tyt. oryg. „36 quai des orfèvres”), prod. Francja, 2004, reż. Olivier Marchal, wyst. Gérard Depardieu, Daniel Auteuil, Aurore Auteuil, Francis Renaud, Daniel Duval, Olivier Marchal; Peugeoty 206, 306, 406 (także Coupe), 504, 505, 607, 807.
„Kryminalni”, serial, prod. Polska 2004-2008, różni reżyserzy, wyst. Marek Włodarczyk, Maciej Zakościelny, Magdalena Schejbal, Tomasz Karolak, Adam Ferency, Ryszard Filipski; Peugeoty 206, 307, 406, 607 i Boxer.
„Ocean’s Twelve”, prod. USA, 2004, reż. Steven Soderbergh, wyst. George Clooney, Brad Pitt, Matt Damon, Catherine Zeta-Jones, Andy Garcia, Julia Roberts; Peugeot 607.
„Pozory i złudzenia” (tyt. oryg. „Corps à corps”), prod. Francja, 2004, reż. François Hanss, wyst. Emmanuelle Seigner, Philippe Torreton, Clement Brillant; Peugeot 607.
„Elsk meg i morgen”, prod. Norwegia, 2005, reż. Petter Næss, wyst. Per Christian Ellefsen, Sven Nordin, Marian Saastad Ottesen; Peugeoty 205, 307, Partner.
„Podstępny Ripley”, prod. Francja/Niemcy/Wielka Brytania, 2005, reż. Roger Spottiswoode, wyst. Alan Cumming, Ian Hart, Claire Forlani, Willem Dafoe; Peugeot 607.
„Kod Da Vinci” (tyt. oryg. „The da Vinci Code”), prod. USA, 2006, reż. Ron Howard, wyst. Tom Hanks, Audrey Tautou, Jean Reno, Paul Bettany, Alfred Molina; epizodycznie pojawiające się samochody francuskie, m.in. Peugeot 206, 306, 307, 407 i 607.
„Ludzkie dzieci” (tyt. oryg. „Children of Men”), prod. Wielka Brytania/Japonia/Kanada/USA, 2006, reż. Alfonso Cuarón, wyst. Clive Owen, Julianne Moore, Michael Caine; Peugeot 206.
„Wallander: Zapora” (tyt. oryg. „Brandvägg”), prod. Szwecja/Niemcy, 2006, reż. Lisa Siwe, wyst. Rolf Lassgard, Marie Richardson, Lars Melin; tytułowy bohater jeździł Peugeotem 407 SW.
„Leopard: Operacja Czereśnia” (tyt. oryg. „Pars: Kiraz operasyonu”), prod. Turcja, 2007; Peugeot 307.
„Niczego nie żałuję” (tyt. oryg. „La Môme”), prod. Francja/Wielka Brytania/Czechy, 2007, reż. Olivier Dahan, wyst. Marion Cotillard, Gérard Depardieu, Emmanuelle Seigner, Sylvie Testud, Pascal Greggory, Clotilde Courau; Peugeoty 201, 301 i 401.
„Taxi 4”, prod. Francja, 2007, reż. Gérard Krawczyk, wyst. Samy Naceri, Frédéric Diefenthal, Bernard Farcy, Edouard Montoute, Djibril Cissé; Peugeot 407.
„Timboektoe”, 2007; Peugeoty 206, 307 (także CC), 404 Camionnette Bâchée, Partner.
„Ultimatum Bourne’a” (tyt. oryg. „The Bourne Ultimatum”), prod. USA/Niemcy, 2007, reż. Paul Greengrass, wyst. Matt Damon, Julia Stiles; Peugeoty 205, 207, 307 CC, 405, 406, 407, Partner.
„Wakacje Jasia Fasoli” (tyt. oryg. „Mr Bean’s Holiday”), prod. Francja/Niemcy/Wielka Brytania, 2007, reż. Steve Bendelack, wyst. Rowan Atkinson, Max Baldry, Emma de Caunes, Willem Dafoe; Peugeoty 206 (w tym CC), 405, 406, 504 (w tym pick-up).
„3 kobiety w różnym wieku” (tyt. oryg. „3 zan”), prod. Iran, 2008, reż. Manijeh Hekmat, wyst. Niki Karimi, Pegah Ahangarani, Babak Hamidian, Maryam Boubani; Peugeotem 206 jeździła najmłodsza z tytułowych kobiet, Pegah (na zdjęciu poniżej); w tle również inne Peugeoty, głównie 405.
„Dzień, który odmienił twoje życie” (tyt. oryg. „Le Premier jour du reste de ta vie”), prod. Francja, 2008, reż. Rémi Bezançon; wyst. Jacques Gamblin, Zabou Breitman, Déborah François, Marc-André Grondin, Pio Marmaï; Peugeoty 104, 405 Mi16, 406, 607.
„Jeszcze dalej, niż Północ” (tyt. oryg. „Bienvenue chez les Ch’tis”), prod. Francja, 2008, reż. Dany Boon, wyst. Kad Merad, Zoé Félix, Dany Boon, Anne Marivin, Michel Galabru; sporo francuskich samochodów, ale główny bohater, Philippe Abrams (w tej roli Kad Merad), jeździł Peugeotem 407; pojawił się także policyjny Peugeot 306.
„Lejdis”, prod. Polska, 2008, reż. Tomasz Konecki, wyst. Edyta Olszówka, Anna Dereszowska, Izabela Kuna, Magdalena Różczka, Robert Więckiewicz, Piotr Adamczyk, Rafał Królikowski, Tomasz Kot, Tomasz Karolak, Borys Szyc; Peugeot Partner (w tle).
„Spooks: Code 9”, serial, prod. Wielka Brytania, 2008, różni reżyserzy, wyst. Joanne Froggatt, Liam Boyle, Ruta Gedmintas; Peugeot 106.
„Vicky Cristina Barcelona”, prod. Hiszpania/USA, 2008, reż. Woody Allen, wyst. Scarlett Johansson, Penelope Cruz, Rebecca Hall, Javie Bardem; Peugeot 407 SW.
„Mademoiselle Chambon”, prod. Francja, 2009, reż. Stéphane Brizé, wyst. Vincent Lindon, Sandrine Kiberlain; główny bohater (w tej roli Vincent Lindon) jeździł Peugeotem 406 Break.
„Ostatnia akcja”, prod. Polska, 2009, reż. Michał Rogalski, wyst. Jan Machulski, Barbara Krafftówna, Marian Kociniak, Alina Janowska, Wojciech Siemion; Peugeot 206 (w tle).
„To przez mamę” (tyt. oryg. „Quelque chose à te dire”), prod. Francja, 2009, reż. Cécile Telerman, wyst. Olivier Marchal, Mathilde Seigner, Pascal Elbé, Sophie Cattani; jeden z głównych bohaterów, Jacques de Parentis (w tej roli Olivier Marchal), jeździł Peugeotem 405.
„22 kule” (tyt. oryg. „L’immortel”), prod. Francja, 2010, reż. Richard Berry, wyst. Jean Reno, Kad Merad, Jean-Pierre Darroussin, Richard Berry; Peugeoty 205, 306, 307, 404, 406.
„Fatmagül’ün Suçu Ne?”, serial, prod. Turcja, 2010, wyst. Beren Saat, Engin Akyürek, Sumru Yavrucuk, Buğra Gülsoy; Peugeoty 206, 307, 5008, Partner, RCZ.
„Heartbreaker. Licencja na uwodzenie” (tyt. oryg. „L’Arnacoeur”), prod. Francja, 2010, reż. Pascal Chaumeil, wyst. Romain Duris, Vanessa Paradis, Julie Ferrier, François Damiens; Peugeoty 407 SW i 504 Break.
„Higashi no Eden Gekijôban II: Paradise Lost”, prod. Japonia, 2010, reż. Kenji Kamiyama, film animowany; Peugeot 407 SW.
„Jak kochać, to we dwoje” (tyt. oryg. „L’Amour c’est mieux à deux”), prod. Francja, 2010, reż. Dominique Farrugia, Arnaud Lemort, wyst. Clovis Cornillac, Virginie Efira, Manu Payet, Annelise Hesme, Laurence Arne; Peugeot 308 Vincenta (w tej roli Manu Payet) oraz 607 taksówka.
„Kłamstewka” (tyt. oryg. „De vrais mensonges”), prod. Francja, 2010, reż. Pierre Salvadori, wyst. Audrey Tautou, Sami Bouajila, Natalie Baye; w tle Peugeoty 107, 207 i 308.
„Klucz Sary” (tyt. oryg. „Elle s’appelait Sarah”), prod. Francja, 2010, reż. Gilles Paquet-Brenner, wyst. Kristin Scott Thomas, Mélusine Mayance, Niels Arestrup, Michel Duchaussoy, Frédéric Pierrot; Peugeoty 202 i 307.
„Majesteit”, prod. 2010; Peugeoty 106, 206, 806.
„Och, Karol 2”, prod. Polska, 2010, reż. Piotr Wereśniak, wyst. Piotr Adamczyk, Małgorzata Socha, Marta Żmuda-Trzebiatowska, Katarzyna Zielińska, Małgorzata Foremniak, Katarzyna Glinka, Anna Mucha, Jan Frycz; Peugeoty RCZ, 3008, Boxer.
„Studentki” (tyt. oryg. „Mes chères études”), prod. Francja, 2010, Reż. Emmanuelle Bercot, wyst. Déborah François, Mathieu Demy, Alain Cauchi; Peugeot 405.
„Śniadanie do łóżka”, prod. Polska, 2010, reż. Krzysztof Lang, wyst. Tomasz Karolak, Małgorzata Socha, Piotr Adamczyk, Izabela Kuna, Michał Koterski, Krzysztof Kiersznowski, Tomasz Sapryk; Peugeot Partner.
„Beur sur la Ville”, prod. Francja 2011, reż. Djamel Bensalah, wyst. Jean-Claude Van Damme, Sandrine Kiberlain, Josiane Balasco; Peugeot 103 (motorower), 206, 308, 406, 407 i Boxer.
„Café de Flore”, prod. Francja/Kanada, 2011, reż. Jean-Marc Vallée, wyst. Vanessa Paradis, Evelyne Brochu, Linda Smith, Michel Dumont, Jean-Marc Vallée; Peugeoty 404 i 404 Break.
„L’exercice de l’État”, prod. Francja, 2011, reż. Pierre Schöller, wyst. Olivier Gourmet, Zabou Breitman, Arly Jover; Peugeoty 308, 607, 807, Boxer.
„Lilyhammer”, serial, prod. Norwegia, 2011, różni reżyserzy, wyst. Steve Van Zandt, Trond Fausa Aurvaag, Marian Saastad Ottesen; Peugeot 806.
„Nietykalni” (tyt. oryg. „Intouchables”), prod. Francja, 2011, reż. Olivier Nakache, Eric Toledano, wyst. François Cluzet, Audrey Fleurot, Omar Sy; Peugeoty 207, 307, 406.
„O północy w Paryżu” (tyt. oryg. „Midnight in Paris”), prod. Hiszpania/USA, 2011, reż. Woody Allen, wyst. Rachel McAdams, Marion Cotillard, Owen Wilson, Carla Bruni, Michael Sheen; Peugeoty Landaulet 184, 177 Torpedo, 401, 508, 3008, 5008.
„Polisse”, prod. Francja, 2011, reż. Maïwenn Le Besco, wyst. Karin Viard, Nicolas Duvauchelle, Emmanuelle Bercot, Marina Foïs, Sandrine Kimberlain; Peugeoty 207 SW, 306, 308 SW i 806.
„Uwikłanie”, prod. Polska, 2011, reż. Jacek Bromski, wyst. Maja Osatwszewska, Danuta Stenka, Olgierd Łukaszewicz, Marek Bukowski, Krzysztof Globisz, Andrzej Seweryn, Krzysztof Pieczyński, Krzysztof Stroiński, Piotr Adamczyk, Małgorzata Buczkowska; Peugeot Partner.
„La vérité si je mens! 3”, prod. Francja, 2012, reż. Thomas Gilou, wyst. Amira Casar, Aure Atika, José Garcia, Gilbert Melki, Vincent Elbaz, Richard Anconina, Léa Drucker; Peugeoty 207, 307, 308.
„Ślubuję Ci miłość, wierność i…” (tyt. oryg. „Les Infidèles”), prod. Francja, 2012, reż. Emmanuelle Bercot, Jean Dujardin, Gilles Lellouche i inni, wyst. Jean Dujardin, Gilles Lellouche, Alexandra Lamy, Sandrine Kiberlain, Isabelle Nanty, Géraldine Nakache, Mathilda May; Peugeoty 504 Cabriolet, a w tle jeszcze modele 107, 206 CC, 307 i Boxer.
TELEDYSKI
Borixon, „A miało być tak pięknie”, Peugeot 307.
Honey, „Runaway”, Peugeot RCZ.
Ionel Istrati, „Ljublju Tiebia”, Peugeot 206 CC.
Jamiroquai, „Black Capricorn Day”, Peugeot 405.
Jose De Rico feat. Henry Mendez, „Rayos de Sol”, Peugeot 307 SW.
Robbie Williams, „Road to Mandalay”, Peugeot 504 Pick-up.
Universe, „Muszę dalej żyć”, Peugeot 407 Coupe.
Zespół Góralski RAJZERY, „Gazuj gazdo”, Peugeot 307 CC.
KG
(w przygotowywaniu powyższego materiału korzystałem m.in. z zasobów FilmWeb.pl www.filmweb.pl oraz IMCDb.org)
Najnowsze komentarze