poniedziałek, 4 lipca, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Peugeot

Pięć lat Peugeot Design Lab

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2017-06-16
w Peugeot, Wiadomości
Czas czytania 4 minut
8 0
0
7
UDOSTĘPNIEŃ
24
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Renault Kiger – już 50.000 egzemplarzy wyprodukowano w Indiach

Od dzisiaj jazda autostradą w Polsce za darmo, ale nie dla wszystkich. Kto pojedzie bez opłat?

Peugeot liderem rynku w czerwcu w Holandii. Jaki samochód najlepiej się tam sprzedaje?

W tym tygodniu, konkretnie w poniedziałek, minęło pięć lat od powstania Peugeot Design Lab – centrum stylu francuskiej marki zajmującej się wszystkim, tylko nie samochodami. Studio mieści się w Vélizy i jest dedykowane projektom spoza sektora automotive.

Przez te pięć lat Peugeot Design Lab pracowało nad przeszło sześćdziesięcioma projektami, w tym nad helikopterem H160 do Airbusa, food-truckami, czy tramwajami dla koncernu Alstom. O wielu z tych projektów pisaliśmy. O działalności studia możecie poczytać pod adresem http://www.peugeotdesignlab.com. Szeroki wachlarz międzynarodowych klientów z różnych sektorów gospodarki korzysta z projektów i doświadczenia przemysłowego pracowni.

Ale Peugeot Design Lab projektuje nie tylko dla klientów zewnętrznych. Jest projektodawcą dla działu jednośladów (Peugeot Cycles), czy produktów lifestyle’owych trafiających na rynek pod marką Peugeot. Tu możemy zaliczyć choćby kolekcję kaletniczą, czy różnego rodzaju gadżety.

Studio jest dumne ze wszystkich projektów powstałych przez ostatnie pięć lat, ale szczególnie podkreśla współpracę z np. firmą Gillardeau, dla której przygotowało specjalnego food-trucka, czy z Pleyelem, dla którego stworzono wspaniały fortepian. Miałem okazję obejrzeć go i posłuchać na targach w Paryżu 4,5 roku temu.

Klientami studia Peugeot Design Lab przez tych pięć lat były najróżniejsze firmy. Globalne koncerny i firmy rodzinne. Światowi gracze i lokalni przedsiębiorcy. Firmy z różnych branż i o różnych obrotach. Ale zawsze byli to wymagający klienci, dla których styl produktów ma ogromne znaczenie.

Na koncie Peugeot Design Lab są też projekty transportowe. To tam, we współpracy z Micro, opracowano elektryczną hulajnogę e-Kick, czy elektrycznie wspomagany rower Peugeot eF01. W Peugeot Design Lab projektowano też biżuterię, zegarki, łodzie, odzież, zabawki, młynki… Długo można by było wymieniać, a na pewno spektrum działań jeszcze się powiększy w nadchodzących latach.

Utworzenie studia designerskiego zajmującego się projektami spoza sektora automotive było naturalną koleją rzeczy. Wszak od przeszło dwustu lat Peugeot produkuje najróżniejsze rzeczy. W efekcie marka zdobyła ogromne doświadczenie na wielu polach i warto było owo know-how zagospodarować. A że Peugeot Design Lab działa w ramach Grupy PSA, więc i z koncernu czerpie doświadczenie. 120 lat produkcji samochodów nie można przecież całkowicie odstawić na bok.

„Eksperci firmy Peugeot Design Lab starali się przez minionych pięć lat dostarczać najnowocześniejsze projekty. Pracownię cechują zwinność i kreatywność start-upu łączone z siłą 12.000 inżynierów i projektantów Grupy PSA, których 120-letnie doświadczenie w projektowaniu samochodów jest przenoszone na inne dziedziny” – twierdzi Cathal Loughnane z Peugeot Design Lab.

Artyści z Peugeot Design Lab współpracują z koleżankami I kolegami z centrów w Szanghaju, Sao Paulo i San Francisco. Multikulturowy zespół jest w stanie zaprojektować dosłownie wszystko i to idealnie dopasowane do potrzeb odbiorców, niezależnie od miejsca ich zamieszkania. Każdy klient i projekt są wyjątkowe, a elastyczna struktura Peugeot Design Lab pozwala na dostosowanie prac do potrzeb klienta.

Najnowszy projekt Peugeot Design Lab zaprezentujemy Wam już jutro.

 

 

Krzysztof Gregorczyk; video i grafika: Peugeot

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: e-KickPeugeotpeugeot design labpeugeot foodtruck
Udostepnij3Tweet2Udostepnij
Poprzedni

Stronniczy przegląd prasy: AUTO ŚWIAT nr 24/2017

Następny

Renault Captur w Brazylii – 4 gwiazdki w testach zderzeniowych

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Renault Captur w Brazylii - 4 gwiazdki w testach zderzeniowych

Citroen C3 Picasso i C3 Aircross - czym się różnią?

Peugeot 3008 1.6 THP 165 KM 2017 – pierwszy SUV, którego bym kupił. Test i obszerny opis gamy.

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Fake Peugeot i Stellantis - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Fake Peugeot i Stellantis - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Fake Peugeot i Stellantis - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Krzysztof Gregorczyk - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Krzysztof Gregorczyk - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Fake Peugeot i Stellantis - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Jean - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Fake Peugeot i Stellantis - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Fake Peugeot i Stellantis - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Jakman - Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Renault Kiger – już 50.000 egzemplarzy wyprodukowano w Indiach
  • Od dzisiaj jazda autostradą w Polsce za darmo, ale nie dla wszystkich. Kto pojedzie bez opłat?
  • Peugeot liderem rynku w czerwcu w Holandii. Jaki samochód najlepiej się tam sprzedaje?
  • Nowe podatki za posiadanie samochodu spalinowego nadchodzą. Ile zapłacimy?
  • Opel Vivaro-e Hydrogen z nagrodą energetyczno-środowiskową automobilklubu KS za 2022 rok
  • Tonale debiutuje we Francji podczas legendarnego wyścigu Le Mans Classic 2022
  • Stellantis liderem sprzedaży na rynku argentyńskim po pierwszym półroczu 2022
  •  Dacia Bigster nie będzie jedynym samochodem marki w klasie kompaktowej. Ambicje sięgają dalej!
  • Mocna oferta Peugeot. Marka ma szansę zwiększyć sprzedaż w Polsce
  • Ile kosztuje używana Dacia Duster: przegląd cen roczników 2010-2018


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.