Citroën wprowadził usługę „Kup Online”, dzięki której klienci mogą skonfigurować i zamówić samochód bez wychodzenia z domu. Indyjski oddział marki pokazuje, że sposób działa bardzo dobrze i dostarczył w ten sposób dwa pierwsze egzemplarze modelu C5 Aircross.
Internet ułatwia nam wiele spraw, m.in. transakcje, komunikację, czy też działania zakupowe. Bez wychodzenia z domu, za pomocą kilku kliknięć możemy zamówić już właściwie wszystko, co tylko chcemy. A co z zakupem samochodu? Citroën wprowadził do oferty usługę Kup Online i przekazał klientom w Indiach pierwsze dwa egzemplarze modelu C5 Aircross, zamówione w ten sposób.
Oferta zakupów online jest skierowana do klientów w ponad 50 miastach w Indiach. Programem są objęte również miejscowości znajdujące się poza siecią dealerską. Klient może wybrać odpowiedni wariant C5 Aircrossa na stronie internetowej www.citroën.in, skonfigurować wyposażenie i kolorystykę według własnego uznania oraz złożyć zamówienie. Pojazd zostanie przywieziony bezpośrednio z fabryki Citroëna w Thiruvallur pod dom zamawiającego. Pierwsze egzemplarze zamówione w 100% online dostarczyła do miejscowości Surat i Chandigarh w Indiach firma Carwale, która nawiązała współpracę z Citroënem.
Nowy Citroën C5 Aircross miał udany debiut w Indiach. 1000 zamówień w miesiąc
„Citroën stawia na wygodę i bez wątpienia obecne warunki przyspieszyły potrzebę zapewnienia klientom komfortowych doświadczeń zakupowych. Jesteśmy dumni z tego, że Citroën Kup Online – inicjatywa zakupów w 100% przez internet, która obejmuje zakup, finansowanie, ubezpieczenie, pakiety serwisowe, przedłużoną gwarancję i rejestrację przed dostawą, została bardzo dobrze przyjęta przez indyjskich konsumentów. Oferujemy bezproblemową i wielokanałową obsługę klienta poprzez podróż w dowolnym czasie, miejscu i na dowolnym urządzeniu, dając klientowi wybór sposobu zakupu” – powiedział Saurabh Vatsa, szef Citroën India.
Test: Nowy Citroën C5 Aircross Hybrid 225 KM. Ultrakomfortowy SUV
Najnowsze komentarze