Xavier Chardon CEO Citroen
Wiadomości

Nowy dyrektor generalny marki Citroën. Stanowisko obejmuje Xavier Chardon

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-19
Stellantis
Wiadomości

Stellantis wzmacnia działalność na rzecz edukacji w Polsce. Współpraca z trzema fundacjami

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-20
renault prarire Wiadomości
Wiadomości

Renault Prairie – pierwszy SUV Europy. Spalanie mogło szokować!

autor Tomasz Nowicki
2025-05-17
citroen c3 cargo jednak trafia takze na polski rynek 2 Wiadomości
Testy

Citroën e-C3 – opinie po jeździe: „Jego styl, komfort czynią z niego ciekawego gracza w miejskim segmencie”

autor Grzegorz Traczewski
2025-05-17
Renault Master
Wiadomości

Renault Master zdobywa uznanie ekspertów i czytelników „Trade Van Driver”

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-16
renault 4 4 Wiadomości
Wiadomości

Nowy Renault 4 E-Tech zachwyca brytyjskich dziennikarzy: „Sprawia, że Ford Puma wygląda na przewartościowanego i kiepsko wykończonego”

autor Tomasz Nowicki
2025-05-16
90 urodziny peugeota 402 na klassikwelt bodensee 2025 peugeot 402 eclipse Wiadomości
Wiadomości

90. urodziny Peugeot 402 na Klassikwelt Bodensee 2025

autor Krzysztof Gregorczyk
2025-05-15

Najnowsze komentarze

  • Asd - Dacia Bigster zapakowana po dach bez stresu. Kilka wskazówek i aplikacja Boot Organiser
  • Anonimowo - Zasięg lepszy niż w dieslu. Dacia Bigster mild hybrid-G 140 przejedzie nawet 1450 km
  • Anonimowo - Zasięg lepszy niż w dieslu. Dacia Bigster mild hybrid-G 140 przejedzie nawet 1450 km
  • Adam - Zasięg lepszy niż w dieslu. Dacia Bigster mild hybrid-G 140 przejedzie nawet 1450 km
  • Anonimowo - Zasięg lepszy niż w dieslu. Dacia Bigster mild hybrid-G 140 przejedzie nawet 1450 km
  • Piter - Nowa Dacia Bigster zdobywa 3 gwiazdki w testach EuroNCAP. Budżetowy samochód bez zbędnych dodatków
  • MrD - Nowa Dacia Bigster zdobywa 3 gwiazdki w testach EuroNCAP. Budżetowy samochód bez zbędnych dodatków
Advertisement
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS Automobiles
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Stellantis
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Używane
  • Kontakt
    • Redakcja
    • Partnerzy
    • Dla organizatorów zlotów
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Główna Wiadomości

Pierwszy kwartał 2025 roku: obroty Grupy osiągnęły poziom 11,7 miliarda euro dzięki wysokiej sprzedaży samochodów

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2025-04-25
w Wiadomości, Renault
Czas czytania 14 minut
429
A A
0
pierwszy kwartal 2025 roku obroty grupy osiagnely poziom 117 miliarda euro dzieki wysokiej sprzedazy samochodow renault 5 e tech electric roland garros Wiadomości

Pierwszy kwartał 2025 roku:

– Obroty Grupy Renault wyniosły 11,675 miliarda euro i były o 0,3% niższe (o 0,6% wyższe przy zachowaniu stałego referencyjnego kursu wymiany1) w porównaniu z pierwszym kwartałem 2024 roku.
– Obroty sektora samochodowego Grupy wyniosły 10,128 miliarda euro i były o 3,0% niższe (o 2,2% przy zachowaniu stałego referencyjnego kursu wymiany1) w porównaniu z pierwszym kwartałem 2024 roku.
– Pozytywny wpływ miksu produktów +3,7 p.

  • Rosnący sukces handlowy:

– Łączna sprzedaż Grupy Renault w pierwszym kwartale 2025 roku wyniosła 564.980 samochodów, co oznacza wzrost o 2,9% w porównaniu z pierwszym kwartałem 2024 roku.

> W Europie2 sprzedaż Grupy zwiększyła się o 2,8% (402.413 sprzedanych samochodów osobowych i dostawczych3), co stanowi doskonały wynik na tle rynku zniżkującego o 2,0%. Jest to przede wszystkim efekt wysokiej sprzedaży samochodów osobowych marki Renault. Doskonałe wyniki na tle europejskiego rynku osiągnęła również Dacia. Sandero jest ponownie numerem 1, a pojawienie się Bigstera pozwoliło marce na zwiększenie poziomu zamówień.

> Efektem strategii International game plan był wzrost sprzedaży marki Renault o 11,6% na rynkach pozaeuropejskich, do którego przyczynił się wysoki wzrost w Ameryce Łacińskiej (+21,1%), w Maroku (+45,5%) i w Korei Południowej.

Warto przeczytać!

Dacia Bigster

Zasięg lepszy niż w dieslu. Dacia Bigster mild hybrid-G 140 przejedzie nawet 1450 km

2025-05-21
Dacia Bigster Euro NCAP

Nowa Dacia Bigster zdobywa 3 gwiazdki w testach EuroNCAP. Budżetowy samochód bez zbędnych dodatków

2025-05-21

Nowy Nissan Micra w stylu retro, czyli technologiczny bliźniak Renault 5. Co kryje wnętrze?

2025-05-21

Używana Dacia Duster II z LPG. Najtańsze ogłoszenia od pierwszego właściciela

2025-05-21

– Grupa kontynuuje politykę handlową ukierunkowaną na generowanie wartości – skupia się na sprzedaży klientom indywidualnym (58,5% sprzedaży4 – czyli o 16,8 punktu powyżej średniej rynkowej), na segmencie C i wyższych (40,6% sprzedaży5). Korzystny wpływ ma również zdecydowanie wyższa wartość rezydualna samochodów niż w przypadku bezpośredniej konkurencji dzięki całościowemu podejściu do cen.

  • Grupa Renault kontynuuje elektryfikację6,7. Udział samochodów zelektryfikowanych w miksie sprzedaży w Europie wyniósł 44,2% (+15,3 punktu w porównani z pierwszym kwartałem 2024), w tym 31,0% przypada na samochody hybrydowe (+10,2 punktu w porównaniu z pierwszym kwartałem 2024) i 13,2 % na samochody elektryczne (+5,1 punktu w porównaniu z pierwszym kwartałem 2024) dzięki modelom Renault 5 E-Tech, Spring i Scenic E-Tech.

Samochody zelektryfikowane marki Renault stanowią 61,2% sprzedaży marki w Europie. To o 15,0 punktów więcej w porównaniu z pierwszym kwartałem 2024 i o 6,6 punktu więcej w porównaniu z czwartym kwartałem 2024 – sprzedaż samochodów hybrydowych wzrosła o 46,1% (44,1% miksu), a samochodów elektrycznych o 87,9% (17,1% miksu, co oznacza wzrost o 6,4 punktu w porównaniu z pierwszym kwartałem 2024). Renault jest drugą marką na rynku samochodów hybrydowych (HEV) w Europie.

  • Bardzo dobry portfel zamówień Grupy w Europie, odpowiadający około 2 miesięcznej przewidywanej sprzedaży, jest potwierdzeniem sukcesu nowych modeli.
  • Grupa Renault podtrzymuje prognozy finansowe na 2025 rok:

– Marżę operacyjną Grupy ≥7% (po uwzględnieniu szacowanej straty na poziomie ok. 1 pp. związanej z CAFE8)

– Free cash-flow ≥ 2 miliardów euro (z uwzględnieniem wpływu nakładów na prace badawczo-rozwojowe na Capex RNAIPL9 szacowanych na ok. 200 mln euro10).

  • W 2025 roku Grupa Renault wprowadzi na rynek siedem nowych modeli (w tym Renault 4 E-Tech electric, Dacia Bigster i Alpine A390 w Europie i SUV-a z segmentu C na rynkach pozaeuropejskich). Kolejne dwa modele zostaną poddane restylingowi (Renault Austral i Renault Espace). Marka Renault wprowadzi także Grand Koleosa i Kardiana w kolejnych krajach.

W pierwszym kwartale 2025 roku Grupa Renault zyskała znacznie lepsze wyniki niż rynek. Pomimo trudnej sytuacji na światowym rynku jej sprzedaż wzrosła o 2,9%. Wzrost sprzedaży to owoc sukcesu naszych nowych modeli. W pierwszym kwartale bieżącego rok udział świeżo wprowadzonych samochodów w zafakturowanej sprzedaży stanowił 28,3% i będzie nadal rósł w kolejnych kwartałach dzięki coraz mocniejszej pozycji nowych produktów. Do końca 2025 roku Grupa Renault będzie dysponować najmłodszą gamą na rynku europejskim, a jednocześnie poszerzy swój zasięg dzięki strategii International game plan.

Siłą Grupy Renault jest również realizowana przez nią strategia eliminująca ryzyko, która niezależnie od tempa przechodzenia na nowe napędy, zapewnia Grupie ofertę z jednej strony samochodów elektrycznych, a z drugiej samochodów spalinowych. Szybkość reakcji i elastyczność w połączeniu z intensywną ofensywą produktową zapewni nam konkurencyjną przewagę.

Dyscyplina kosztowa nadal pozostanie kluczowym priorytetem. W niestabilnym środowisku makroekonomicznym Grupa Renault w sposób proaktywny zdecydowała się na dalszą redukcję kosztów – oświadczył Duncan Minto, dyrektor finansowy Grupy Renault.

pierwszy kwartal 2025 roku obroty grupy osiagnely poziom 117 miliarda euro dzieki wysokiej sprzedazy samochodow renault austral Wiadomości

Wyniki handlowe – najważniejsze fakty w pierwszym kwartale

Łączna sprzedaż Grupy Renault w pierwszym kwartale 2025 roku wyniosła 564.980 samochodów, co oznacza wzrost o 2,9% w porównaniu z pierwszym kwartałem 2024 roku. W Europie11 sprzedaż Grupy zwiększyła się o 2,8% (402.413 sprzedanych samochodów osobowych i dostawczych12), co stanowi doskonały wynik na tle rynku zniżkującego o 2,0%. Grupa Renault uplasowała się w pierwszej trójce producentów samochodów osobowych i dostawczych w Europie.

Łączna sprzedaż marki Renault w pierwszym kwartale 2025 roku wyniosła 389.016 samochodów, co oznacza wzrost o 6,5% w porównaniu z pierwszym kwartałem 2024 roku. W Europie11 sprzedaż samochodów marki wzrosła o 3,8% do 246.036 samochodów, pomimo ogólnego spadku na rynku o 2,0%. Sprzedaż samochodów osobowych marki Renault w Europie odnotowała wzrost o 17,7%. To doskonały wyniki na tle rynku zniżkującego o 0,5%, który marka zawdzięcza sukcesowi Renault 5 i samochodów hybrydowych oraz stałemu wzrostowi w segmentach C i wyższych. Marka Renault uplasowała się w pierwszej trójce marek osobowych i dostawczych w Europie.

Szczególnie duży wzrost odnotowała w:
– Hiszpanii (+38,4% w porównaniu z pierwszym kwartałem 2024),
– Niemczech (+ 20,9% w porównaniu z pierwszym kwartałem 2024) oraz
– w Wielkiej Brytanii (+9,2% w porównaniu z pierwszym kwartałem 2024).

Marka Renault kontynuuje strategię elektryfikacji13:

– Sprzedaż samochodów elektrycznych w pierwszym kwartale 2025 roku wzrosła o 87,9% w porównaniu z pierwszym kwartałem 2024 roku.Udział samochodów elektrycznych w miksie produktowym w tym okresie wyniósł 17,1%. W pierwszym kwartale 2024 roku stanowił on 10,7%.Renault 5 E-tech jest liderem w swoim segmencie w Europie14.

– Sprzedaż samochodów hybrydowych w pierwszym kwartale 2025 roku wzrosła o 46,1% w porównaniu z pierwszym kwartałem 2024 roku.Dzięki modelom Clio, Captur i Symbioz marka umocniła się na drugiej pozycji na europejskim rynku samochodów hybrydowych (HEV).

Udział samochodów osobowych z segmentu C i wyższych w miksie sprzedaży marki Renault w Europie osiągnął 40,6% (+4,0 punkty w porównaniu z pierwszym kwartałem 2024).

W segmencie lekkich samochodów dostawczych marka utrzymała drugie miejsce na rynku europejskim, który odnotował spadek o 11,8%, i to pomimo zakończenia sprzedaży modelu Renault Express w ubiegłym roku (sprzedaż ta nie została jeszcze skompensowana przez Renault Kangoo), a także pomimo czasu potrzebnego na wprowadzenie różnych wersji modelu Master.

Na rynkach pozaeuropejskich sprzedaż marki Renault wzrosła o 11,6% dzięki:
– wzrostowi o 21,1% w Ameryce Łacińskiej, a zwłaszcza w Argentynie (+89,3%), Kolumbii (+40,2%) i Brazylii (+11,2%),
– doskonałym wynikom w Korei Południowej i sukcesowi modelu Grand Koleos, oraz
– sukcesowi Clio i wprowadzeniu modelu Kardian w Maroku, co zapewniło marce wzrost o 45,5% w tym kraju.

Dacia osiągnęła bardzo dobry wynik w Europie1. Odnotowała wzrost o 0,6% w porównaniu z pierwszym kwartałem 2024 i zarejestrowała 154.378 nowych samochodów, pomimo że spadek na rynku wyniósł 2,0%.

W pierwszym kwartale 2025 roku Sandero ponownie okazał się najlepiej sprzedającym się samochodem w Europie we wszystkich kanałach sprzedaży, z liczbą 67.616 sprzedanych sztuk. Sprzedaż Dustera wzrosła o 11,8% (49.941 nowo zarejestrowanych samochodów). Duster pozostał najlepiej sprzedającym się SUV-em w Europie w segmencie klientów indywidualnych. Bigster uosabia ofensywę Dacii w segmencie C-SUV. W pierwszym kwartale bieżącego roku marka zebrała już 13.000 zamówień na ten model), jeszcze zanim model pojawił się w salonach. Ogólnoświatowa sprzedaż Dacii spadła o 2,0%, głównie z powodu Dustera w Turcji. Obecnie model ten jest sprzedawany pod marką Renault w ramach strategii International game plan marki Renault.

Sprzedaż Alpine w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła 2.088 sztuk (wzrost o +96,4% w porównaniu z pierwszym kwartałem 2024 r.), w szczególności dzięki sukcesowi A290, który jest liderem wśród miejskich samochodów elektrycznych klasy premium we Francji. W marcu marka Alpine poszerzyła gamę A110 o dwie nowe wersje – A110 GTS i A110 R 70, serię specjalną wyprodukowaną w liczbie 770 egzemplarzy dla uczczenia 70-lecia marki.

27 maja bieżącego roku Alpine zaprezentuje model A390 w Dieppe, w pobliżu Manufaktury Alpine Dieppe im. Jeana Rédélégo, gdzie będzie produkowany. Przyszły sportowy 5-miesjcowy fastback będzie drugim w 100% elektrycznym modelem marki.

Obroty w pierwszym kwartale 2025 r.

Obroty Grupy w pierwszym kwartale 2025 roku spadły o 0,3% w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego i wyniosły 11,675 miliarda euro. Przy uwzględnieniu stałego, referencyjnego kursu wymiany15 obroty Grupy wzrosły o 0,6%.

Obroty sektora samochodowego Grupy wyniosły 10,128 miliarda euro, co stanowi spadek o 3,0% w porównaniu z pierwszym kwartałem 2024 roku. Straty kursowe w wysokości -0,8 punktu (-85 milionów euro) są związane głównie z dewaluacją brazylijskiego reala, argentyńskiego peso oraz tureckiej liry. Bez uwzględnienia różnic kursowych1 spadek wyniósł 2,2% i wynikał głównie z następujących elementów:

  • Ujemny efekt ilościowy (-2,6 punktu). Wzrost liczby zarejestrowanych egzemplarzy o 2,9% został zniwelowany wzrostem wyprzedaży samochodów pozostających na stanie w sieci niezależnych dealerów w pierwszym kwartale 2025 r., co jest typowe dla tego okresu roku. Wyprzedaż była niemniej wyższa w porównaniu z tym samym kwartałem 2024 r. (-24 tysięcy egzemplarzy rok do roku).

Na dzień 31 grudnia 2025 r. łączny poziom zapasów wyniósł 560 tys. samochodów, w tym 340 tys. w sieci niezależnych dealerów i 220 tys. w jednostkach należących do Grupy.

Pojawienie się nowych samochodów w zapasach Grupy umożliwi sprawne wprowadzenie nowych modeli na rynek. Grupa Renault dąży do zmniejszenia łącznego poziomu zapasów do końca pierwszego półrocza tego roku.

  • Niekorzystny wpływ sprzedaży partnerom (-3,5 punktu) jest związany głównie z bardzo wysokim poziomem tej sprzedaży w analogicznym okresie ubiegłego roku. W pierwszym kwartale 2024 roku na wynikach zaważył jednorazowy przychód z tytułu zafakturowanych kosztów prac badawczo-rozwojowych. Co więcej, w przeciwieństwie do pierwszego kwartału 2024, Grupa nie księguje przychodów z tytułu sprzedaży silników swoim partnerom w związku z wyłączeniem podmiotu Horse z konsolidacji na koniec maja ubiegłego roku. Oba te czynniki złożyły się niemal w całości na ujemny wpływ tej pozycji na łączne wyniki.
  • Korzystny efekt miksu produktów (+3,7 punktu) dzięki wprowadzeniu nowych modeli (Scenic E-Tech electric, Symbioz, Rafale, Renault 5, Grand Koleos i Duster), skompensował z nadwyżką wpływ okresu przejściowego w segmencie lekkich samochodów dostawczych. Miks produktowy nadal będzie napędzał wzrost sprzedaży w nadchodzących kwartałach.
  • Stabilny efekt cenowy (+0,5 punktu) odzwierciedla zgodne z oczekiwaniami wejście w fazę stabilizacji cen. Grupa Renault dąży do zrekompensowania strat na różnicach kursowych poprzez działania cenowe, a jednocześnie stara się zwracać swoim klientom część oszczędności uzyskanych dzięki redukcji kosztów, głównie poprzez bogatsze wyposażenie samochodów. Takie podejście zwiększa konkurencyjność samochodów Grupy przy jednoczesnym zachowaniu odpowiedniej marży.
  • Niekorzystny miks geograficzny (-0,7 punktu) można wyjaśnić zwiększeniem sprzedaży w Ameryce Łacińskiej wraz z coraz mocniejszą pozycją Kardiana, a także wzrostem w Afryce Południowej.
  • Dodatni wpływ pozycji „Inne” (+0,4 punktu) jest związany z doskonałymi wynikami w obsłudze posprzedażnej i działalności recyklingu.

Udział usług związanych z mobilnością w obrotach Grupy w pierwszym kwartale wyniósł 23 miliony euro, w porównaniu z 15 milionami euro w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Obroty Mobilize Financial Services (dawniej RCI Bank and Services) wyniosły w pierwszym kwartale 2025 roku 1,524 miliarda euro, co stanowi wzrost o 22,3% w stosunku do pierwszego kwartału roku 2024, dzięki wyższym stopom procentowym i wzrostowi średniej wartości portfela (59,1 miliarda euro) o 8,9% w porównaniu z pierwszym półroczem 2024.

Prognozy finansowe na rok 2025

Grupa Renault podtrzymuje prognozy finansowe na 2025 rok:

  • Marżę operacyjną Grupy ?7% (po uwzględnieniu szacowanej straty na poziomie ok. 1 pp. związanej z CAFE16)
  • Free cash-flow ? 2 miliardów euro (z uwzględnieniem wpływu nakładów na prace badawczo-rozwojowe na Capex RNAIPL17 szacowanych na ok. 200 mln euro18).

pierwszy kwartal 2025 roku obroty grupy osiagnely poziom 117 miliarda euro dzieki wysokiej sprzedazy samochodow skonsolidowane obroty grupy renault Wiadomości

pierwszy kwartal 2025 roku obroty grupy osiagnely poziom 117 miliarda euro dzieki wysokiej sprzedazy samochodow laczna sprzedaz grupy renault w podziale na poszczegolne marki Wiadomości

pierwszy kwartal 2025 roku obroty grupy osiagnely poziom 117 miliarda euro dzieki wysokiej sprzedazy samochodow 15 najwiekszych rynkow zbytu grupy renault na koniec marca 2025 roku Wiadomości

Konferencja – Obroty w pierwszym kwartale 2025 r.

Link do konferencji, która odbyła się 24.04.2025 o godz. 8.00 CEST, i do jej retransmisji: events.renaultgroup.com

 

[1] W celu analizy zmian skonsolidowanych obrotów bez uwzględnienia różnic kursowych Grupa Renault dokonuje odpowiednich korekt danych za bieżący okres obrachunkowy poprzez zastosowanie średniego rocznego kursu walut z poprzedniego okresu.

[2] Dane dla Europy według raportu ACEA.

[3] Samochody osobowe i lekkie samochody dostawcze

[4] Grupa Renault, samochody osobowe, Francja, Niemcy, Włochy, Hiszpania i Wielka Brytania.

[5] Marka Renault, samochody osobowe, Europa według raportu ACEA.

[6] Obejmuje ona samochody osobowe elektryczne, hybrydowe (HEV) i plug in hybrid (PHEV), z wyłączeniem mild hybrid (MHEV).

[7] Dane szacunkowe na koniec marca 2025, na podstawie danych z części rynków europejskich: Austria, Belgia, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Grecja, Islandia, Irlandia, Litwa, Luksemburg, Niemcy, Norwegia, Polska, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy.

[8] CAFE: Corporate Average Fuel Economy – korporacyjne standardy średniego zużycia paliwa

[9] RNAIPL: Renault Nissan Automotive India Pvt Ltd.

[10] W zależności od terminu finalizacji transakcji w pierwszym półroczu 2025 (patrz komunikat prasowy z dn. 31/03/2025)

[11] Dane dla Europy według raportu ACEA.

[12] Samochody osobowe i lekkie samochody dostawcze

[13] Dane szacunkowe na koniec marca 2025, na podstawie danych z części rynków europejskich: Austria, Belgia, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Grecja, Islandia, Irlandia, Litwa, Luksemburg, Niemcy, Norwegia, Polska, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy.

[14] Dane na dzień 24 kwietnia z uwzględnieniem następujących krajów: Austria, Belgia, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Grecja, Islandia, Irlandia, Litwa, Luksemburg, Niemcy, Norwegia, Polska, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, Szwecja, Węgry, Wielka Brytania, Włochy.

[15] W celu analizy zmian skonsolidowanych obrotów bez uwzględnienia różnic kursowych Grupa Renault dokonuje odpowiednich korekt danych za bieżący okres obrachunkowy poprzez zastosowanie średniego rocznego kursu walut z poprzedniego okresu.

[16] CAFE: Corporate Average Fuel Economy – korporacyjne standardy średniego zużycia paliwa

[17] RNAIPL: Renault Nissan Automotive India Pvt Ltd (RNAIPL)

[18] W zależności od terminu finalizacji transakcji w pierwszym półroczu 2025.

 

 

źródło: Renault Polska

Czytaj nas w Google News:
google news Wiadomości

Francuskie samochody

Olej do silnika 1.2 PureTech

Akcja Lucim

Citroën

Peugeot

Stellantis

Renault

Dacia

Alpine

Używany samochód od pierwszego właściciela?
Sprawdź najnowsze ogłoszenia

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

pierwszy kwartal 2025 roku obroty grupy osiagnely poziom 117 miliarda euro dzieki wysokiej sprzedazy samochodow 15 najwiekszych rynkow zbytu grupy renault na koniec marca 2025 roku Wiadomościpierwszy kwartal 2025 roku obroty grupy osiagnely poziom 117 miliarda euro dzieki wysokiej sprzedazy samochodow laczna sprzedaz grupy renault w podziale na poszczegolne marki Wiadomościpierwszy kwartal 2025 roku obroty grupy osiagnely poziom 117 miliarda euro dzieki wysokiej sprzedazy samochodow renault 5 e tech electric roland garros Wiadomościpierwszy kwartal 2025 roku obroty grupy osiagnely poziom 117 miliarda euro dzieki wysokiej sprzedazy samochodow renault austral Wiadomościpierwszy kwartal 2025 roku obroty grupy osiagnely poziom 117 miliarda euro dzieki wysokiej sprzedazy samochodow skonsolidowane obroty grupy renault Wiadomości
0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: RenaultDaciaAlpineGrupa Renaultsprzedażwyniki
Udostepnij150Tweet94Udostepnij26
Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Popularne teraz

  • Fiat Pulse 2026

    Fiat Pulse 2026 zaprezentowany. Nowy wygląd i wyposażenie z panoramicznym dachem jako opcja

    1403 udostępnienia
    Udostepnij 561 Tweet 351
  • Używana Dacia Duster II z LPG. Najtańsze ogłoszenia od pierwszego właściciela

    892 udostępnienia
    Udostepnij 357 Tweet 223
  • Fiat 600 z fabryki w Tychach sprzedaje się coraz lepiej, ale klienci nie chcą elektryka

    1137 udostępnienia
    Udostepnij 455 Tweet 284
  • Gdzie jest „PureTech”? Z cenników Stellantis znika nazwa 3-cylindrowego silnika

    4762 udostępnienia
    Udostepnij 1905 Tweet 1191

Testy samochodów

10. Peugeot 3008 2.0 HDi test Wiadomości
Testy

Test: Peugeot 3008 2.0 HDi 150 KM – oszczędne auto z dieslem i pierwszy crossover Peugeot. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2012-12-31
renault trafic 2022 diesel 1 Wiadomości
Testy

Test: Renault Trafic 2.0 dCi 170 KM L2H1 z automatem. Użyteczny komfort. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Małgorzata Kozikowska
2022-09-16
Renault Express, Dacia Dokker
Testy

Test: Renault Express dCi i TCe – pierwsza jazda. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Małgorzata Kozikowska
2021-06-16
01. Doskonały Partner na każdą okazję test kombivana marki Peugeot Wiadomości
Testy

Test: Peugeot Partner 1.6 BlueHDi – komtowy i oszczędny diesel, niezawodny kombiwan dla rodziny. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2015-12-02
Renault Captur
Testy

Test: Renault Captur II 1.3 TCe 130 KM z automatyczną skrzynią biegów: po pół roku intensywnej eksploatacji. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Tomasz Nowicki
2020-08-17

Najnowsze komentarze

  • Asd - Dacia Bigster zapakowana po dach bez stresu. Kilka wskazówek i aplikacja Boot Organiser
  • Anonimowo - Zasięg lepszy niż w dieslu. Dacia Bigster mild hybrid-G 140 przejedzie nawet 1450 km
  • Anonimowo - Zasięg lepszy niż w dieslu. Dacia Bigster mild hybrid-G 140 przejedzie nawet 1450 km
  • Adam - Zasięg lepszy niż w dieslu. Dacia Bigster mild hybrid-G 140 przejedzie nawet 1450 km
  • Anonimowo - Zasięg lepszy niż w dieslu. Dacia Bigster mild hybrid-G 140 przejedzie nawet 1450 km
  • Piter - Nowa Dacia Bigster zdobywa 3 gwiazdki w testach EuroNCAP. Budżetowy samochód bez zbędnych dodatków
  • MrD - Nowa Dacia Bigster zdobywa 3 gwiazdki w testach EuroNCAP. Budżetowy samochód bez zbędnych dodatków

Zobacz też

Nowy Peugeot 3008 pokazuje postęp w technologii autonomicznej jazdy

112 g CO2/km: Renault Kangoo umacnia się na pozycji lidera

Nowy Jeep Commander 2025 otrzyma silnik 2.0 turbo Hurricane o mocy 272 KM

  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2024 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
    • Renault
    • Citroen
    • Peugeot
    • Różne
    • Opel
    • DS Automobiles
    • Stellantis
    • Dacia
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii i motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Rumunia Dacią Duster
    • Turcja
  • Używane
  • Przegląd Prasy
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz