wtorek, 28 czerwca, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Stellantis

Po nadzwyczajnym 2021 Alfa Romeo wchodzi w pełen nowości rok 2022

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2022-01-10
w Stellantis, Wiadomości
Czas czytania 4 minut
2.6k 80
8
2.3k
UDOSTĘPNIEŃ
7.7k
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Renault na Le Mans Classic 2022

Citroën C4 X zostanie zaprezentowany już jutro. Pokazano film z fragmentem auta, widać tył!

Jak klimatyzacja wpływa na zużycie paliwa? Otwarte okno kontra klimatyzowanie

Wyjątkowy dla marki Alfa Romeo wchodzącej w skład koncernu Stellantis rok 2021 kończy się we Włoszech rosnącym trendem na wszystkich głównych wskaźnikach, a miesiąc grudzień zapewnił marce najwyższy udział rynkowy w minionym roku: to najlepszy prognostyk na 2022 rok, który będzie pełen ważnych nowości.

Stelvio, pierwszy SUV marki, nadal notuje dobre wyniki we Włoszech i to w coraz bardziej konkurencyjnej sytuacji: w 2021 roku, pomimo ogólnego kurczenia się rynku, trzeci rok z rzędu potwierdził swoją wiodącą pozycję w segmencie D-SUV, z udziałem w tym segmencie rynku sięgającym prawie 50% wśród SUV-ów z silnikami spalinowymi i udziałem ponad 50% w segmencie premium.

Zobacz: Alfa Romeo w Polsce

Giulia została potwierdzona jako najlepiej sprzedający się sedan wśród aut z silnikami spalinowymi segmentu D z udziałem w rynku włoskim wynoszącym prawie 60%: to wynik prawie dwukrotnie większy w porównaniu do 2020 roku.

W tych dwóch segmentach zatem co drugi sprzedany samochód we Włoszech to Alfa Romeo.

Nie tylko ilość, ale także jakość: 95% klientów wyraziło niezwykle pozytywne opinie dla obsługi uzyskanej w oficjalnych salonach Alfa Romeo przy zakupie nowego samochodu oraz starannego zarządzania kanałami sprzedaży, przy silnej redukcji stanów magazynowych, co coraz bardziej kieruje markę w kierunku modelu „na zamówienie”.

Istotny jest również wynik sektora Fleet & Business, który przyczynił się do tych wyjątkowych wyników: na rynku B2B Stelvio jest liderem wśród D-SUV-ów wszystkich typów – prawie 1 samochód sprzedany na 4 to Stelvio – a Giulia przoduje w segmencie D–sedanów z silnikami spalinowymi, stanowiąc około jedną trzecią rynku.

Wreszcie, rok 2021 zostanie również zapamiętany jako rok wyprzedanej Giulii GTA i GTAm: ikona osiągów Alfy Romeo, najmocniejszy samochód, jaki kiedykolwiek wyprodukowano przez markę, zakończyła tym samym swoją podróż w roli samochodu kolekcjonerskiego. Wszystkie ekskluzywne egzemplarze przewidziane w projekcie są już w posiadaniu 500 entuzjastów samochodów. Był to komercyjny sukces o zasięgu międzynarodowym, w którym klienci z całego świata kupowali ten model. Było wśród nich wiele osób z Chin, Japonii i Australii.

Wyniki rynkowe są spójne z wieloma nagrodami, które opinia publiczna i prasa specjalistyczna we Włoszech i na całym świecie przyznała dwóm modelom na przestrzeni lat, od „SUV-a roku” od Auto Zeitung po „Autonis Design Nagroda” przyznana przez Auto Motor und Sport. Marka zdobyła też hat-tricka Giulii z modelami GTA, Quadrifoglio i Veloce nagrodzonymi w „Sport Auto Award” magazynu Sport Auto. Nie można też zapomnieć o tytule „Najlepszego samochodu kadry menadżerskiej” przyznanego Stelvio w ramach Mission Fleet Awards.

Korzyści z użytkowania samochodu służbowego nadal stanowią charakterystyczną cechę dla kierownictwa średniego i wyższego szczebla: samochód nie jest zwykłym towarem, ale wzbudza pasję. We Włoszech Alfa Romeo najlepiej odpowiada potrzebom tego strategicznego sektora, oferując gamę, która jest zawsze spójna z duchem marki i specyficznymi wersjami zaprojektowanymi dla klienta korporacyjnego. Nic dziwnego, że z punktu widzenia zawartości, silniki Diesla nadal najlepiej sprzedają się w przypadku klientów biznesowych, a silniki spalinowe ogólnie mają znaczący udział w rynku flotowym, zarówno w zakupie, jak i w wynajmie długoterminowym – takie jest zapotrzebowanie rynku. Aby jak najlepiej sprostać potrzebom tego strategicznego sektora, gamy Alfa Romeo Giulia i Stelvio oferują wydajne silniki i specjalne wersje zaprojektowane dla klientów korporacyjnych.

 

Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Alfa Romeo

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

3.8 9 głosy
Ocena artykułu
Tagi: Alfa RomeoGiuliaGTAGTAmsprzedażStellantisStelvio
Udostepnij918Tweet574Udostepnij161
Poprzedni

126-procentowy wzrost sprzedaży Peugeot! Najdynamiczniejsza marka na rynku!

Następny

Jak dbać o akumulator zimą? Poradnik

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Jak dbać o akumulator zimą? Poradnik

Dacia Duster TCe 150 EDC w teście. Stronniczy przegląd prasy: AUTO ŚWIAT nr 01/2022

Grupa Renault i firma Dassault Systèmes zacieśniają współpracę, aby przyspieszyć transformację producenta samochodów dzięki platformie 3DEXPERIENCE

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
8 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Duster1 - System start – stop: wyłączać czy nie wyłączać? Oto jest pytanie
  • Jan - Renault prezentuje model Zoe 2023
  • Abi - System start – stop: wyłączać czy nie wyłączać? Oto jest pytanie
  • gosc - Nowa Dacia Duster Extreme: ruszyły zamówienia na polskim rynku
  • Piotr - Renault Kadjar TCe 160 – jak wypadł na długim dystansie? Stronniczy przegląd prasy: AUTO ŚWIAT nr 25/2022
  • jarek - Dacia musi wstrzymać produkcję na 7 dni. Co jest powodem?
  • gosc - Nowa Dacia Duster Extreme: ruszyły zamówienia na polskim rynku
  • gosc - Nowa Dacia Duster Extreme: ruszyły zamówienia na polskim rynku
  • fiti - Jaki używany samochód kupić: Renault Mégane, Ford Focus czy Hyundai i30? Stronniczy przegląd prasy: AUTO ŚWIAT nr 23-24/2022
  • Expert - Citroën C4 X zostanie zaprezentowany już jutro. Pokazano film z fragmentem auta, widać tył!


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Renault na Le Mans Classic 2022
  • Citroën C4 X zostanie zaprezentowany już jutro. Pokazano film z fragmentem auta, widać tył!
  • Jak klimatyzacja wpływa na zużycie paliwa? Otwarte okno kontra klimatyzowanie
  • Renault prezentuje model Zoe 2023
  • GreenWay przejmuje sieć stacji ładowania Revnet
  • Duży wzrost zamówień na Renault Trafic. Fabryka zwiększa zatrudnienie
  • Renault Kadjar TCe 160 – jak wypadł na długim dystansie? Stronniczy przegląd prasy: AUTO ŚWIAT nr 25/2022
  • Opel Crossland sukcesem. Z linii montażowych zjechało już 500.000 egzemplarzy
  • Nowy DS 7 w szczegółach – dużo zdjęć i filmów
  • 100 klasycznych Peugeot na 100-lecie dealera pod Paryżem


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
8
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.