Najlepsze z trzech francuskich marek wyniki osiągnął tradycyjnie Renault. Dwa pierwsze miesiące roku wystarczyły do osiągnięcia sprzedaży na poziomie 3.414 sztuk samochodów. Luty był tylko minimalnie gorszy od stycznia – do klientów trafiło 1.671 samochodów w stosunku do wyniku styczniowego na poziomie 1.743 sztuk.
Po dwóch miesiącach sprzedaży Renault zajmuje szóste miejsce w rankingu najchętniej kupowanych marek. Wyprzedzają go Toyota, Škoda, Opel, Fiat i Volkswagen.
Ósme miejsce (od Renault dzieli go jeszcze Ford) w zestawieniu zajmuje Peugeot. 1.512 sprzedanych aut w styczniu i 1.667 w lutym, to świetny wynik, rosnący w każdym ujęciu.
Citroën w lutym osiągnął sprzedaż na poziomie 1.325 samochodów, co w połączeniu z wynikiem styczniowym (1.438 sztuk) dało łączną sprzedaż za dwa miesiące wynoszącą 2.763 aut. W przypadku tej marki na stoku pozostało już jednak niewiele aut z 2007 roku. Sprzedaż w marcu najprawdopodobniej wzrośnie dzięki wprowadzeniu jeszcze bogatszego wyposażeniu serii IMPRESS. Citroën zajmuje wciąż dziewiątą pozycję w zestawieniu najchętniej wybieranych marek.
KG
Najnowsze komentarze