-
W lutym 2023 r. sprzedaż samochodów Alfa Romeo wzrosła o 16,67% w porównaniu z lutym 2022 r., wobec 14,86-procentowego wzrostu całego rynku samochodów osobowych w Polsce*.
-
Najnowsze modele marki korzystnie wpływają na ofertę na rynku polskim.
-
Do salonów sprzedaży właśnie wjeżdżają pierwsze egzemplarze Giulii i Stelvio MY23 nowej generacji, z odświeżoną stylistyką oraz najnowszymi rozwiązaniami technicznymi i łączności ze światem.
-
Polscy klienci mogą odbierać również pierwsze egzemplarze nowego Tonale PHEV 280 KM Q4, stanowiącego milowy krok w drodze do pełnej elektryfikacji marki zapowiedzianej na rok 2027.
-
Alfa Romeo jako jedyna marka na rynku oferuje w cenie samochodu 5-letnią gwarancję Maximum Care i 3-letni pakiet serwisowy Easy Care – obie usługi są całkowicie bezpłatne i dostępne przy zakupie każdego nowego samochodu marki w Polsce.
Dobra passa Alfy Romeo w Polsce trwa! W zeszłym miesiącu należąca do koncernu Stellantis marka zanotowała wzrost sprzedaży aż o 16,67% w porównaniu z lutym 2022 r.* Co więcej, Alfa Romeo wyprzedziła o blisko 2% ogólny trend wzrostowy lutowej sprzedaży samochodów osobowych nad Wisłą. Za świetnymi wynikami marki stoi budząca pożądanie gama sportowych modeli i doceniane przez polskich klientów korzyści w postaci 5-letniej gwarancji Maximum Care oraz 3-letniego pakietu serwisowego Easy Care, dostępnych w cenie auta.
„Marka Alfa Romeo jest jedną z nielicznych marek na polskim rynku budzącą prawdziwe emocje, zarówno u pasjonatów motoryzacji, jak i u zwykłych klientów. Te emocje podgrzały ostatnie premiery, które sprawiły, że marka nabrała wiatru w żagle, a to dopiero początek. Dla polskiego klienta mamy ofertę idealną – z jednej strony podkreślający status samochód kultowej marki, z drugiej zaś – zaspokojenie potrzeby racjonalnego wyboru, które zapewnia unikatowa na polskim rynku oferta 5-letniej gwarancji i 3-letniego pakietu serwisowego” – powiedział Rafał Grzanecki, dyrektor Alfy Romeo w Polsce.
Alfa Romeo w ostatnich latach z coraz większym sukcesem przebija się do świadomości polskich nabywców aut osobowych klasy premium. Jej unikalna gama modelowa wyróżnia się na rynku zapierającym dech designem, sportowym charakterem i wyjątkowymi doświadczeniami z jazdy, za którymi idą najwyższa jakość techniczna i niezawodność w codziennej eksploatacji. Marka, pewna swojej oferty, premiuje każdy zakup 5-letnią gwarancją Maximum Care z limitem przebiegu wynoszącym aż 200 tys. km, do którego od tego roku dokłada również pakiet serwisowy na 3 lata z limitem do 45.000 kilometrów. Obie usługi są dostępne w cenie auta, co stanowi absolutny hit na rynku. Korzyścią dla klientów jest również lokalizacja produkcji wszystkich modeli marki w zakładach we Włoszech, co oprócz gwarancji jakości skutkuje także szybkim, bo zaledwie dwu-trzymiesięcznym procesem dostarczenia samochodu, od momentu jego zamówienia, produkcji i dostawy do polskiego salonu sprzedaży. Z kolei nabywcom, którzy nie chcą czekać na skonfigurowane wedle życzenia auto, doradcy handlowi Alfy Romeo mogą zaoferować od ręki egzemplarze z dostępnych, lokalnych parków dealerskich, w najpopularniejszych wersjach i opcjach wyposażenia.
Marka, doceniając zainteresowanie polskich klientów, otworzyła rok kluczowymi premierami. Do salonów sprzedaży wjechały właśnie zapowiadane od jesieni odświeżone modele Giulia i Stelvio MY23 nowej generacji. Design obu aut, wpisujących się w kategorię „ruchomych dzieł sztuki”, dziś stał się jeszcze bardziej uwodzicielski i uwspółcześniony. Zmianie uległa przednia sekcja obu modeli, która dzięki unikalnemu wykończeniu osłony chłodnicy i dolnych wlotów powietrza na nowo interpretuje słynny grill „Trilobo”. Główna modyfikacja zaszła jednak w obszarze reflektorów – Giulia i Stelvio otrzymały matrycowe reflektory adaptacyjne Full-LED. Znawcy marki z pewnością rozpoznają w ich liniach stylistykę nawiązującą do kultowej Alfy Romeo SZ Zagato czy koncepcyjnego Proteo. Na nowy poziom inżynierowie Alfy Romeo wznieśli też technologię i łączność ze światem oferowane przez oba auta – nowy, w pełni cyfrowy zestaw zegarów o historycznym „teleskopowym” kształcie, z ekranem TFT o przekątnej 12,3 cala, i platforma „Alfa Connect Services” oferują najwyższy poziom komfortu i bezpieczeństwa w samochodzie. Wraz z najnowszą generacją Giulii i Stelvio pojawia się również, znana już z modelu Tonale, technologia NFT (Non-Fungible-Token), która opierając się na koncepcji „blockchain card”, za zgodą właściciela generuje certyfikat, w którym są zapisywane dane dotyczące okresu eksploatacji pojazdu. Certyfikat może być wykorzystany na rynku wtórnym jako gwarancja, że samochód był prawidłowo serwisowany i utrzymywany, co ma pozytywny wpływ na jego wartość rezydualną.
Gamę Alfy Romeo poszerza również wprowadzony właśnie do sprzedaży SUV Tonale z napędem PHEV Q4 (Plug-In Hybrid), najbardziej wydajny model w historii marki, będący pierwszym krokiem w kierunku sportowej jazdy przyszłości. Modelem tym Alfa Romeo rozpoczyna ewolucję od zerowej liczby pojazdów zelektryfikowanych (początek 2022 roku) do pełnej gamy samochodów o zerowej emisji (w 2027 roku). Tonale Plug-In Hybrid Q4 to najbardziej sportowa wersja w gamie o najwyższej klasy zwinności i dynamice jazdy. Jej hybrydowy silnik Q4 typu plug-in hybrid dostarcza łączną moc 280 KM, a dzięki napędowi na wszystkie koła Q4 oferuje najwyższą przyczepność i bezpieczeństwo.
W punktach dealerskich Alfy Romeo klienci mogą umówić się na jazdę testową i zapoznać się z licznymi produktami finansowymi, ułatwiającymi zakup samochodów zarówno klientom indywidualnym, jak i biznesowym. Pełna gama modelowa dostępna jest na stronie www.alfaromeo.pl.
Niniejsza informacja jest aktualna w dniu publikacji. Specyfikacja techniczna opisywanych wersji, akcesoriów oraz usług może ulec zmianie. Niektóre elementy wyposażenia, akcesoria oraz usługi i funkcje mogą być dostępne i działać wyłącznie za dodatkową opłatą.
* Dane wg Samar na bazie CEP (Centralnej Ewidencji Pojazdów)
źródło: Stellantis Polska
Najnowsze komentarze