Czytelnicy jednego z francuskich magazynów mogą nie tylko zobaczyć ale i poczuć pomysłową reklamę Dacii. Marka rusza z kampanią „Dla wszystkich, którzy zapomnieli co to zapach nowości”.
Zobacz: test Dacia Duster 1.0 TCe 100 KM
Do wydania magazynu Here dołączono saszetkę, którą należy potrzeć, by poczuć specjalną kombinację perfum, które przypominają zapach nowego samochodu.
Skąd ten pomysł? Dacia chce przypomnieć, że posiadanie nowego samochodu sprawia przyjemność. To także subtelny sposób zwrócenia uwagi na nowe Sandero i Logana, które posiadają nowe wnętrze z lepszych tworzyw niż poprzedni model co przekłada się na zupełnie inny jego zapach. Poprzednie modele były krytykowane za tanie plastiki.
Zobacz: używana Dacia Duster po pięciu latach
Napisz na saszetce brzmi „Dla wszystkich, którzy zapomnieli co to zapach nowości”.
Dacia ma wiele pomysłowych reklam, także w formie filmów. Jedna z nich pokazuje w lekko humorystyczny sposób, że można korzystać z życia lub można żyć dla swojego auta.
https://www.youtube.com/watch?v=H31bY0X7UN8
źródło: La Reclame
Najnowsze komentarze