Okładka przedostatniego, jak sądzę, tegorocznego numeru tygodnika MOTOR nie zachęca do zakupu, przynajmniej miłośnika francuskich aut. Nie ma na niej zdjęcia, czy choćby wzmianki tekstowej o jakimkolwiek modelu francuskiej marki. Trudno też uznać, że materiał o używanych Oplach skusi fanów Grupy PSA – wszak chodzi o modele sprzed przejęcia Opla przez francuski koncern. Ale może w środku będzie lepiej?
MOTOR nr 51 (3521) z 14.XII.2020
Wydawca: Bauer Sp. z o.o. Sp. k.
Stron: 48 (z okładką)
Cena: 2,29 zł
Koszt 1 strony: niemal 4,8 grosza
Warto kupić? Nie
O jakich interesujących nas markach piszą: Citroën, DS Automobiles, Peugeot, Renault, Dacia, Opel
Jakie modele opisano/pokazano/wspomniano: C4, DS 4, 208 PSE, 2008, 308, 3008, Captur, Latitude, Duster, Crossland X
Na stronie 6. MOTOR przedstawił dwudziestkę najpopularniejszych SUV-ów Europy. Na miejscu drugim – Renault Captur. Dwa oczka niżej – Peugeot 2008. Piąta pozycja należy do Dacii Duster, lepszej od Nissana Qashqaia. Peugeota 3008 sklasyfikowano na siódmej pozycji. Opel Crossland X znalazł się na miejscu 14.
Kolejna strona przynosi fotkę zamaskowanego DS 4, który zadebiutuje w przyszłym roku.
W dziale Przyszłe premiery (margines strony 8.) również wspomniano DS 4, a także Peugeoty 208 PSE oraz 308.
Na tej samej stronie znajdziecie też tabelkę podsumowującą liczbę rejestracji dziesięciu najpopularniejszych marek samochodowych w Polsce za pierwszych jedenaście miesięcy br. Wszystkie notują spadki. Renault zajmuje miejsce piąte, a Dacia szóste.
Samochodzik dla dzieci nawiązujący do Citroëna Speedster Rosalie MOTOR pokazał na stronie 31.
Renault Latitude, to rzadki gość w motogazetkach. Tym razem zdjęcie takiego modelu, częściowo spalonego, pojawiło się na stronie 33.
Na stronach 34-35 znajdziecie Najlepsze Ople za 30 tys. zł, ale wspominam o tym przez grzeczność wobec marki wchodzącej już w skład Grupy PSA. Pokazane modele powstały w czasach, gdy nikomu się jeszcze nie śniło, że Carlos Tavares zechce przejąć Opla dla Francuzów.
Nowy Citroën C4 jest główną nagrodą w plebiscycie Auto Lider 2020, o czym MOTOR informuje na stronach 42-43 zapraszając czytelników do głosowania.
I to już wszystko, co MOTOR napisał o interesujących nas samochodach w aktualnym numerze. Kompletnie szkoda kasy.
Krzysztof Gregorczyk; grafika: MOTOR
Najnowsze komentarze