Portal Stellantis Support, który został uruchomiony dla osób zgłaszających roszczenia w związku z wadliwymi silnikami 1.2 PureTech, 1.5 blueHDi oraz awariami systemów AdBlue marek Citroën, DS Automobiles, Peugeot i Opel, jest niedostępny. Chociaż producent nie udziela oficjalnych informacji na ten temat, wiemy że wprowadzane są poprawki, wynikające zarówno z wewnętrznych testów jak i uwag klientów.
10 dni temu Stellantis, właściciel marek Citroën, DS Automobiles, Peugeot i Opel, uruchomił platformę Stellantis Support, która ma pomóc klientom zgłaszać roszczenia związane z awariami silników 1.2 PureTech, 1.5 blueHDi oraz wadliwymi układami AdBlue. Jej uruchomienie nastąpiło bardzo szybko i wiele elementów systemu było niedopracowanych.
Wyłączenie systemu nastąpiło bez uprzedzenia osób zarejestrowanych na platformie i wcześniejszych komunikatów.

Jak dowiadujemy się nieoficjalne – koncern jest bardzo oszczędny w komunikacji na ten temat, by nie powiedzieć nie ujawnia zbyt wiele – po testach wewnętrznych i uwagach od klientów zdecydowano o wprowadzeniu poprawek. Co ciekawe, publicznie dostępnie była już druga wersja systemu.
Działanie platformy Stellantis Support ma być przywrócone w przyszłym tygodniu. Platforma służy zbieraniu roszczeń i zarządzaniu procesem wypłaty rekompensat dla klientów poszkodowanych problemami z silnikami 1.2 PureTech oraz 1.5 blueHDi a także sprawą wad systemów AdBlue, które w warunkach zimowych ulegają uszkodzeniu w wyniku krystalizacji mocznika. Ten ostatni proces jest związany z decyzjami Unii Europejskiej.
Nie jest wykluczone, że do platformy Stellantis Support zostanie dodana też funkcjonalność z wymianą wadliwych poduszek powietrznych Takata. O uruchomieniu platformy pisaliśmy tutaj.
Najnowsze komentarze