W poniedziałek prezes Renault, Carlos Ghosn, przedstawił 120 dyrektorom zgromadzonym na wrześniowym spotkaniu, jak również Radzie Administrującej, projekt zmian w organizacji Grupy.
9. września 2013 roku projekt ten zostanie również przedstawiony Centralnej Radzie Pracowniczej.
W celu zapewnienia jak najlepszych wyników przemysłowych, handlowych i finansowych Grupy, a także zwiększenia zakresu odpowiedzialności Regionów, zostaną utworzone dwie nowe Dyrekcje, obok już istniejących: Dyrekcji Finansowej, Dyrekcji ds. Zasobów Ludzkich i Dyrekcji Generalnej:
Dyrekcja ds. Konkurencyjności (Chief Competitive Officer)
Będzie obejmowała następujące, obecnie istniejące Dyrekcje: Designu, ds. Produktów/Programów, ds. Konstrukcyjnych, Zakupów, Produkcji, Supply-Chain, Jakości i Informatyki.
Jej głównym zadaniem będzie wzmocnienie rozwoju atrakcyjnej gamy produktów, poprawa konkurencyjności oferty produktowej, optymalizacja kosztów, podniesienie jakości i poprawa rentowności programów projektowania, produkcji i sprzedaży nowych modeli.
Dyrekcja ds. Efektywności (Chief Performance Officer)
Ma ona obejmować następujące Regiony: Europa, Euromed-Afryka, Eurazja, Ameryka Środkowa i Południowa, Azja i Pacyfik, jak również Dyrekcję Handlową i Dyrekcję Marketingu.
Jej głównym zadaniem będzie zapewnienie rozwoju Grupy, zwiększenie udziałów w rynku i zyskowności sprzedaży.
Projekt zmian w organizacji Grupy Renault
źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze