Marka Eurorepar, zapoczątkowana przez firmę Citroën, obchodzi w tym roku 20-lecie swojego istnienia w 2022 roku. Aby uczcić to wydarzenie, grupa Stellantis przygotowała dla swoich klientów szereg promocji.
Od czerwca klienci w Polsce będą mogli skorzystać z okolicznościowych promocji przy zakupie części z gamy Eurorepar. Jednocześnie z okazji tego wydarzenia zostanie uruchomiona szeroko zakrojona kampania marketingowa. Obejmie specjalne materiały informacyjne oraz materiały, które będą udostępniane w sieci a także w innych mediach.
„Opracowaliśmy zestaw narzędzi komunikacyjnych obejmujący szereg zdecydowanych działań komercyjnych związanych z tematem naszej 20-tej rocznicy. Są one skierowane zarówno do profesjonalistów, jak i kierowców” – podkreśla Katell Plunet, odpowiedzialna za działania handlowe i rozwój sieci w Europie.
Marka ta stworzona została jako budżetowa alternatywa dla oryginalnych części do pojazdów 3-letnich i starszych, obejmuje obecnie zdecydowaną większość marek samochodów na rynku. Eurorepar oferuje obecnie jeden z największych na rynku katalogów wielomarkowych, zawierający ponad 20.000 produktów motoryzacyjnych (części zamienne, akcesoria, opony, oleje itp.).
W Polsce Eurorepar działa poprzez sieć niezależnych warsztatów z autoryzacją marki. Szczegóły można znaleźć pod adresem Eurorepar.pl.
źródło: EuroRepar
Najnowsze komentarze