• Najnowsze

Przedsezonowe jazdy próbne pomyślne dla DS Automobiles i TECHEETAH!

2020-12-05
Peugeot 308

Najgorszy kierowca? Mężczyzna w wieku 18-25, który jeździ Peugeot 308

2021-01-27

Citroen DS5 Hybrid4 200KM 2013 – czy to już statek kosmiczny czy tylko samochód?

2021-01-27
Peugeot e-Partner

Nowy Peugeot e-Partner: elektryczny dostawczak o zasięgu 275 km

2021-01-27

Kiedy nowy Citroën C5 trafi do Polski?

2021-01-27

Ponad tysiąc dwieście nowych Renault Zoe i Kangoo Z.E trafi do francuskiej żandarmerii

2021-01-26

Europejskie samochody coraz starsze. Średni wiek wynosi prawie 11 lat

2021-01-26
Peugeot 508, Spoticar

Rynek samochodów używanych: jakie trendy w Grupie PSA?

2021-01-26

Nowe Renault Zoe dla Polkowic. Nagroda w konkursie Eco-Miasto

2021-01-26
Renault Kiger

Renault Kiger – znamy datę debiutu nowego crossovera

2021-01-26
Peugeot 208

2030: Zakaz sprzedaży samochodów z silnikiem spalinowym na całym świecie?

2021-01-26
środa, 27 stycznia, 2021
  • Reklama
  • Redakcja
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • Wiadomości
    • TOP 100 Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
  • Testy
    • TOP 100 – testy samochodów
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Katalog samochodów
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Przeglądy Prasy
  • Artykuły
  • Wydarzenia
  • Dane techniczne
Brak wyników
temu
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości DS

Przedsezonowe jazdy próbne pomyślne dla DS Automobiles i TECHEETAH!

Krzysztof Gregorczyk Krzysztof Gregorczyk
2020-12-05
w DS, Wiadomości
Czas czytania7min czytania
48 1
0
42
UDOSTĘPNIEŃ
141
ODSŁON
UdostępnijTwitter

Zobacz również

Najgorszy kierowca? Mężczyzna w wieku 18-25, który jeździ Peugeot 308

Nowy Peugeot e-Partner: elektryczny dostawczak o zasięgu 275 km

Kiedy nowy Citroën C5 trafi do Polski?

Oficjalne jazdy testowe siódmego sezonu mistrzostw świata ABB FIA Formuły E, które odbyły się na torze Ricardo Tormo (Walencja, Hiszpania) pomiędzy 28 listopada a 1 grudnia były bardzo obiecujące dla zespołu DS TECHEETAH.

Sesja ta pozwoliła kierowcom i zespołowi na sprawdzenie słuszności przyjętej strategii oraz przetestowanie oprogramowania i sprzętu w rzeczywistych warunkach jazdy na torze.

W przeciwieństwie do torów ulicznych, gdzie rozgrywane są wyścigi Formuły E, tor w Walencji jest obiektem tradycyjnym. Trudno jest więc wiarygodnie porównać uzyskane wyniki z innymi zespołami, jednak jazdy te dają zespołowi możliwość zapewnienia jego kierowcom i inżynierom jak najlepszych narzędzi do walki w nadchodzącym sezonie startów.

Mark Preston, Team Principal DS TECHEETAH:

„Tempo jazdy i uzyskiwane czasy rzadko stanowią priorytet podczas takiej sesji jazd próbnych. Z reguły dbamy przede wszystkim o to, by nasi inżynierowie dysponowali jak najlepszymi narzędziami, no i oczywiście staramy się potwierdzić słuszność naszych rozwiązań i strategii. Można przeprowadzić wszystkie dostępne na świecie symulacje, a nic nie zastąpi jazdy w realnych warunkach. Testy wykonane wcześniej na stanowiskach badawczych nie dają wiedzy o tym, co naprawdę wydarzy się na torze. Te trzy dni spędzone w Walencji dały nam czas na sprawdzenie różnych opcji i gdy coś dobrze zadziałało, mieliśmy czas nad tym popracować.
Tor w Walencji może nie jest zbytnio reprezentatywny dla Formuły E, bo jest to tor tradycyjny, jednak pozwala na prześledzenie zmian naszych wyników na przestrzeni sezonów i na porównanie ich z wynikami innych zespołów. Nie odpowie to na pytanie, kto jest najszybszy, ale będzie można stwierdzić, czy poczyniliśmy postępy w odniesieniu do czasów referencyjnych”.

Xavier Mestelan Pinon, dyrektor DS Performance:

„Po zdobyciu obu tytułów mistrzowskich w szóstym sezonie, zerujemy liczniki i ponownie stajemy do walki z jasnym celem obrony naszych tytułów. Te trzy dni jazd testowych przeprowadzonych w bardzo zmiennych warunkach na torze wykorzystaliśmy do potwierdzenia prawidłowego działania samochodów i ich systemów pokładowych, ale także do doprecyzowania ustawień, abyśmy byli przygotowani na powrót na ten nietypowy dla FE tor i gotowi do startu w prawdziwym wyścigu. Czasy uzyskiwane przez naszych kierowców były bardzo dobre niezależnie od warunków panujących na torze, jednak nie mogą one rzecz jasna o czymkolwiek przesądzać na przyszłość. Natomiast sytuacja odwrotna byłaby bardzo niepokojąca! Nie chcemy wyciągać zbyt pochopnych wniosków z tej sesji testowej, ale wyjeżdżamy z Walencji z dobrym nastawieniem przed pierwszym wyścigiem w Chile, a to się bardzo liczy”.

Antonio Félix da Costa, mistrz świata Formuły E ABB FIA:

„Te trzy dni jazd testowych były bardzo intensywne, a jednocześnie bardzo przydatne. Mieliśmy dużo ustawień do sprawdzenia i kilka z nich dało dobre wyniki, a to bardzo ważne, ponieważ będzie niezmiernie pomocne podczas całego sezonu. Nawet korzystając z jednostki napędowej z szóstego sezonu, byliśmy na poziomie naszych rywali! Teraz będziemy mogli trochę odpocząć! Ale przedtem, życzymy wam wszystkim Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku. Naprawdę, chciałbym być już w roku 2021! Mam nadzieję, że kolejny rok będzie przyjemniejszy i spokojniejszy dla wszystkich. Spotykamy się więc w Santiago na pierwszym i drugim wyścigu sezonu numer 7”.

Jean-Éric Vergne, mistrz Formuły E ABB FIA w sezonach 2017/2018 i 2018/2019:

„Testy w Walencji przebiegły bezproblemowo i jestem bardzo dumny z naszych dokonań. Ustaliliśmy bardzo rygorystyczny plan działania i dowiedzieliśmy się wielu ciekawych rzeczy, które pomogą nam doskonalić się w najbliższym sezonie. Czuję większy optymizm przed rozpoczęciem tego sezonu niż w ubiegłym roku i nie mogę doczekać się startu w pierwszym wyścigu w Santiago! Ale najpierw będziemy mieli przerwę świąteczną. Zespół naprawdę zasłużył na trochę odpoczynku, bo pracował non-stop przez cały rok”.

DS TECHEETAH

Chiński zespół TECHEETAH Formula-E bierze udział w mistrzostwach świata Formuły E FIA ABB. Team należy do spółki SECA Limited z siedzibą w Szanghaju.

Przed sezonem 2018/2019 mistrzostw Formuły E TECHEETAH połączył się z DS Automobiles, tworząc zespół DS TECHEETAH.

CHINA MEDIA CAPITAL (CMC)

Spółkę China Media Capital („CMC”) założył i kieruje nią Ruigang Li, jedna z najbardziej znaczących osobistości w zakresie inwestycji i zarządzania działalnością branży mediowej i rozrywkowej w Chinach i na świecie. CMC z sukcesem wykreował wiele wiodących projektów medialnych i rozrywkowych, zarówno internetowych jak i mobilnych, w dziedzinie lifestyle’u, kina, telewizji, muzyki, sportu, rozrywki, mediów finansowych, usług związanych z danymi finansowymi, video online, inteligentnej telewizji, reklamy, mediów społecznościowych, gier, edukacji online, e-commerce’u, O2O…

SECA

SECA jest wiodącą w Chinach firmą wyspecjalizowaną w zarządzaniu i marketingu sportowym. Jej siedzibą jest Szanghaj. Specjalizuje się w reprezentowaniu sportowców, organizacji eventów i produkcji contentu. Wśród akcjonariuszy spółki są China Media Capital (CMC) Holdings i Yao Ming z Galerii Sław NBA.

DS AUTOMOBILES

DS Automobiles to marka premium Grupy PSA, która istnieje na rynku od 2015 roku. Ambicją marki jest zdobycie statusu ikony francuskiego know-how w segmencie samochodów luksusowych. Dzięki wyjątkowym umiejętnościom i awangardowemu podejściu, DS podtrzymuje tradycje innowacyjności i niebanalnego stylu odziedziczone po modelu DS z 1955 roku.

Zaprojektowane z myślą o klientach poszukujących oryginalnych samochodów wyposażonych w najnowsze zdobycze technologii, modele DS drugiej generacji łączą w sobie wyrafinowanie i zaawansowaną technologię. DS 7 CROSSBACK, DS 3 CROSSBACK i DS 9 tworzą nową gamę marki DS, która docelowo będzie składała się z sześciu modeli oferowanych również w wersji zelektryfikowanej E-TENSE.

W modelach DS 3 CROSSBACK E-TENSE, ze 100% elektrycznym napędem oraz DS 7 CROSSBACK E-TENSE 225 i DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4×4, z napędem hybrydowym plug-in o mocy 300 KM na cztery koła, które emitują jedynie 30 g CO2 /km, wykorzystano know-how DS nabyty wraz z tytułami mistrza świata kierowców i zespołów Formuły E w sezonie 2018/2019.

Dla swoich wymagających klientów, oczekujących spersonalizowanej i ekskluzywnej obsługi, DS Automobiles stworzył jedyną w swoim rodzaju ofertę ekskluzywnych usług premium „ONLY YOU, l’expérience DS”.

Obecna w 39 krajach marka DS stale rozwija sieć wyłącznej dystrybucji, która obejmuje 427 punktów sprzedaży DS STORES i DS SALONS na całym świecie.

 

Śledź aktualności dotyczące marki DS na całym świecie na www.DSautomobiles.com @DS_Official

 

 

źródło: DS Automobiles Polska

Galeria

Newsletter

0 0 głos
Ocena artykułu
Tagi: DS AutomobilesFormuła ESportwyścigi
Udostepnij17Tweet11Udostepnij3
Poprzedni

Peugeot: najlepsze prezenty dla miłośników marki!

Następny

Nowy Peugeot 2008 kolejnym modelem marki, który zwycięża w plebiscycie The Best of Moto

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik szybkiej jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Nowy Peugeot 2008 kolejnym modelem marki, który zwycięża w plebiscycie The Best of Moto

Citroen C5

Nowy Citroen C5 będzie inspirowany modelem CXperience i XM

Peugeot 3008 2021

Peugeot 3008 po liftingu pokazał pazury! Francuzi o nowym SUV-ie

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Kalendarium

Maj 2021
Maj 29 - 30 2021

I Zlot Citroena BX

Maj 29 - 30 2021

I Zlot Citroena BX

Sierpień 2022
17 Międzynarodowy Zlot Zabytkowych Citroenów Toruń 2022 (ICCCR 2022)
Sie 03 - 07 2022

17 Międzynarodowy Zlot Zabytkowych Citroenów Toruń 2022 (ICCCR 2022)

Toruń
17 Międzynarodowy Zlot Zabytkowych Citroenów Toruń 2022 (ICCCR 2022)
Sie 03 - 07 2022

17 Międzynarodowy Zlot Zabytkowych Citroenów Toruń 2022 (ICCCR 2022)

Toruń
Nie odnaleziono wydarzeń!

Reklama

Polecamy

  • serwis mechaniczny Renault Warszawa
  • serwis blacharsko-lakierniczy Renault Warszawa
  • Facebook Twitter

    Komentarze

    • Damian o Kiedy nowy Citroën C5 trafi do Polski?
    • Jan o Test: Ile pali i jak jeździ nowe Renault Clio E-tech w hybrydzie?
    • Jozek o Europejskie samochody coraz starsze. Średni wiek wynosi prawie 11 lat
    • Matrioszka o Dacia naśmiewa się z innych reklam samochodów. Nowe Sandero i Sandero Stepway nie są jak pozostałe auta
    • Matrioszka o Dacia naśmiewa się z innych reklam samochodów. Nowe Sandero i Sandero Stepway nie są jak pozostałe auta
    • Jozek o Europejskie samochody coraz starsze. Średni wiek wynosi prawie 11 lat
    • Eloszka o Dacia naśmiewa się z innych reklam samochodów. Nowe Sandero i Sandero Stepway nie są jak pozostałe auta
    • Albert o Nowy DS 9 – cena modelu w Polsce. Ruszyły zamówienia
    • Kamil o Test: Ile pali i jak jeździ nowe Renault Clio E-tech w hybrydzie?
    • Kamil o Test: Ile pali i jak jeździ nowe Renault Clio E-tech w hybrydzie?


    Aktualności ze świata motoryzacji

    • Najgorszy kierowca? Mężczyzna w wieku 18-25, który jeździ Peugeot 308
    • Citroen DS5 Hybrid4 200KM 2013 – czy to już statek kosmiczny czy tylko samochód?
    • Nowy Peugeot e-Partner: elektryczny dostawczak o zasięgu 275 km
    • Kiedy nowy Citroën C5 trafi do Polski?
    • Ponad tysiąc dwieście nowych Renault Zoe i Kangoo Z.E trafi do francuskiej żandarmerii
    • Europejskie samochody coraz starsze. Średni wiek wynosi prawie 11 lat
    • Rynek samochodów używanych: jakie trendy w Grupie PSA?
    • Nowe Renault Zoe dla Polkowic. Nagroda w konkursie Eco-Miasto
    • Renault Kiger – znamy datę debiutu nowego crossovera
    • 2030: Zakaz sprzedaży samochodów z silnikiem spalinowym na całym świecie?


    Redakcja

    Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
    e-mail: [email protected]
    00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

    redaktor naczelny
    Krzysztof Gregorczyk
    [email protected]

    Kontakt w sprawie reklamy
    [email protected]



    Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
    Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

    Brak wyników
    temu
    • Reklama
    • Wiadomości
    • Testy
    • Historia
    • Wyprawy
    • Przegląd Prasy
    • Artykuły
    • Dane techniczne

    Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
    Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
    Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

    Witam ponownie!

    Zaloguj się

    Zapomniane hasło?

    Utwór®z nowe konto

    Wypełnij, aby się zarejestrować

    Wszystkie pola wymagane Zaloguj się

    Odzyskaj hasło

    Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

    Zaloguj się
    wpDiscuz
    0
    0
    Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
    ()
    x
    | Reply
    Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.