Jesteście ciekawi jak w czasie jazdy sprawdzają się samochody hybrydowe i elektryczne? Pojawiła się okazja, aby się o tym przekonać. Renault zaprasza na serię testów modeli Clio E-Tech, Captur E-Tech oraz Zoe.
Relacje z jazd nowymi modelami hybrydowymi Renault nie tak dawno temu przedstawił na łamach Francuskie.pl Krzysztof, ale już niedługo każdy będzie mógł przekonać się o zaletach elektryfikacji ponieważ Renault Polska zaprasza wszystkich do przetestowania swoich najnowszych technologii.
14 listopada w salonach dealerskich marki rozpoczną się jazdy próbne najnowszymi pojazdami hybrydowymi. Osoby, które chcą wziąć udział testach, mają do wyboru: Renault Clio E-Tech oraz Captura z układem plug-in. Kampania daje również możliwość wypróbowania w realnych warunkach elektrycznego modelu Zoe. Na testy można się zapisać za pośrednictwem strony internetowej: https://www.renault.pl/kampania/hybrydy-e-tech.html
Hybrydowe Renault Clio, Captur i polscy skoczkowie
Dedykowanym jazdom testowym towarzyszy kampania reklamowa z polskimi skoczkami narciarskimi Kamilem Stochem, Piotrem Żyłą i Dawidem Kubackim, którzy również sprawdzają, jak jeździ się nowymi modelami, zachęcając innych kierowców do podobnych testów oraz porównywania swoich wyników.
Rozpoczynająca się akcja ma na celu zaproszenie do zapoznania się z wyjątkowymi cechami hybrydowego Clio, Renault Captur hybrydy Plug-in oraz elektrycznego Renault Zoe. Kampanii realizowanej m.in. w mediach społecznościowych i w radiu towarzyszy hasło „Elektromobilność dla Ciebie”.
Akcja została przygotowana przez agencję Publicis Worldwide Polska i OMD. Przygotowane na potrzeby kampanii reklamy z udziałem popularnych skoczków można śledzić na Facebooku, YouTube i Instagramie. Kampanię w mediach społecznościowych wspierają emisje reklam w stacjach radiowych takich jak Radio ZET, RMF FM, RMF MAXXX, RMF Classic, Meloradio, Chilli ZET, Antyradio, Radio Eska, Tok FM, Złote Przeboje. Produkcję powierzono studiu Filmokracja.
Najnowsze komentarze