Nowa Lancia? Przeszłość pozostaje ważna, mówi dyrektor generalny, Luca Napolitano, ale marka z Turynu patrzy w przyszłość: z materiałami pochodzącymi z recyklingu, nowymi strategiami sprzedaży i trzema nowymi, oryginalnymi modelami. Na zewnątrz i wewnątrz.
Luca Napolitano, dyrektor generalny marki, patrzy w przyszłość i przygotował dziesięcioletni plan, który opisuje Lancię jutra opartą na kilku filarach:
- skupienie się na zrównoważonym rozwoju, nie tylko w zakresie napędu, ale również w zakresie materiałów,
- gama skoncentrowana na trzech nowych modelach,
- gama produktów zaprojektowana z myślą o przyszłości, zarówno pod względem wzornictwa, jak i rozwiązań technicznych,
- wysoka jakość produktów i usług dorównująca najlepszym w tej branży
- system sprzedaży w kierunku online,
- co najmniej połowa klientów spoza Włoch: z krajów europejskich i nie tylko
Luca Napolitano otrzymał bardzo proste i czytelne przesłanie od Carlosa Tavaresa: „Chcę, abyś uczynił z Lancii markę godną szacunku i uwierzył w segment premium”. Mam to wdrukowane w głowę, a kiedy mam wątpliwości, wracam myślami do tamtych wydarzeń – mówi dyrektor marki w wywiadzie dla włoskiej prasy.
Co oznacza dla Lancii obecność w klastrze premium Stellantis? Przede wszystkim z Alfa Romeo i DS w celu wykorzystania platform, technologii i oprogramowania grupy. Prezesi poszczególnych firm muszą współpracować w celu znalezienia jak największej synergii, bo to oznacza oszczędności a jednocześnie dla jak największego zróżnicowania swoich marek, bo to oznacza nowych klientów.
Strona główna koncernu Stellantis
To, czym chce być Lancia, streszcza się w motto „Włoska elegancja, która trwa i zachwyca”. Pracujemy ciężko nad włoskim duchem, aby odróżnić elegancję marki od francuskiego wyrafinowania DS – powiedział Napolitano. Naszym przyszłym klientem jest osoba którą nazywamy „postępowym influencerem kultury”, czyli najprościej mówiąc ten, kto mieszka w mieście, kto chce przewodzić zmianom, kto chce być o krok do przodu, kto podejmuje odpowiedzialne decyzje – dodaje.
Lancia chce docelowo mieć 100 nowych salonów w Europie. Nowe modele będą pojawiać się od roku 2024. Duża część aktywności będzie też prowadzona on-line.
źródło: Quattroruote
Najnowsze komentarze