Citroen, DS, Opel, Peugeot oraz Vauxhal to dzisiejsze marki Grupy PSA. Jednak szef grupy, Carlos Tavares, nie wyklucza przejęć lub nowego partnerstwa. To może oznaczać poważne zmiany na rynku motoryzacyjnym jaki znamy. Sam proces przejęć nie jest niczym dziwnym i wielokrotnie miał miejsce w historii motoryzacji. Kogo Tavares może mieć na myśli?
Zapowiedź szefa PSA może mieć związek z kłopotami, jakie mają koncerny po wprowadzeniu procedury WLTP. Przejęcie udziałów u któregoś z konkurentów oznaczałoby stworzenie bardzo silnej grupy motoryzacyjnej. Czy chodzi o Fiata, z którym PSA od wielu lat współpracuje w zakresie samochodów dostawczych?
Grupa PSA osiąga pod rządami Tavaresa rekordową rentowność. W pierwszej połowie roku wyniosła ona 7,8 procenta. Sam Opel w ciągu niecałych 12 miesięcy przeszedł ze strat na zysk, a to było jednym z celów przejęcia.
Najnowsze komentarze