Grupa PSA we Włoszech osiągnęła bardzo dobre wyniki sprzedaży w pierwszym kwartale 2017 roku. Wzrost sprzedaży względem pierwszego kwartału 2016 roku sięgnął poziomu 14,2%, a to o 2 punkty procentowe więcej, aniżeli wzrost całego włoskiego rynku.
PSA we Włoszech sprzedała w ciągu pierwszych trzech miesięcy br. 54.752 samochody. Udało się dzięki temu wykroić 9,4% udziału w rynku nowych aut.
„Dziękujemy wszystkim z 54.752 klientów, którzy nam w tym kwartale zaufali kupując samochody Peugeota, Citroëna i DS” – mówi Massimo Roserba, dyrektor Grupy PSA we Włoszech. – „Na pewno również w kwestiach obsługi posprzedażnej będziemy się starali wykazywać maksymalnym zaangażowaniem, profesjonalizmem i starannością”.
Te doskonałe wyniki PSA we Włoszech są następstwem harmonijnie rozwijanej gamy modelowej. Znakomite przyjęcie zwłaszcza dwóch ostatnich nowości – Nowego Citroëna C3 i Nowego Peugeota 3008 – przyczyniło się do wzrostu sprzedaży. Oba modele świetnie wpisują się w oczekiwania włoskich klientów. Szereg nagród i wyróżnień, jakie zdobyły te dwa modele, potwierdzają doskonałość obu tych aut.
Peugeot 3008, aktualny Samochód Roku (Car of the Year), sprzedał się już w 120.000 egzemplarzy, z czego 15.000 kupili klienci PSA we Włoszech. 85% Włochów zdecydowało się na najwyższe wersje wyposażeniowe, czyli co najmniej Allure. Warto zauważyć, iż Nowego Peugeota 3008 często wybierają klienci, dla których jest to pierwszy Peugeot w życiu. To efekt między innymi znakomitej stylistyki, nowatorskiego wnętrza, ale też bardzo dobrych właściwości jezdnych.
Z kolei Nowy Citroën C3 trafił do Włoch w listopadzie 2016 roku, a w pierwszym kwartale br. sprzedał się w tym kraju w ilości około 9.500 egzemplarzy. 70% klientów wybrało najbogatszą wersję wyposażeniową Shine.
Nie możemy nie wspomnieć również o dobrej sprzedaży samochodów użytkowych PSA we Włoszech. W pierwszym kwartale 2017 roku zanotowano wzrost ich sprzedaży o 14,6% w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego. Szczególnie dobre wyniki notują nowe Citroën Jumpy i Peugeot Expert wprowadzone na rynek w drugiej połowie 2016 roku.
Krzysztof Gregorczyk; grafiki: PSA
Najnowsze komentarze