Od początku bieżącego roku RAM sprzedał w Brazylii już ponad 22 tysiące pick-upów. Według danych za wrzesień RAM zdobył 76% udziału w segmencie dużych pick-upów w 2024 roku. Rampage pozostaje jednym z najlepiej sprzedających się pick-upów w Brazylii, z ponad 2 tysiącami sztuk rejestrowanych miesięcznie.
RAM utrzymuje dynamikę wzrostu w 2024 roku w Brazylii. Przy sprzedaży ponad 22 tys. pick-upów w tym roku marka przekroczyła już o 31% łączną sprzedaż z całego poprzedniego roku, która wyniosła 17 tys. sztuk i była już wówczas historycznym rekordem sprzedaży marki w tym kraju. W porównaniu z tym samym okresem trzech kwartałów w obu latach, liczonym za 2024 rok w stosunku do 2023 roku, wzrost wynosi 206%.
Przy sprzedaży 2.504 pick-upów we wrześniu RAM ma już 22.433 pick-upów zarejestrowanych w 2024 roku. Liczba ta stanowi 6,6% udziału w rynku pick-upów w Brazylii w pierwszych dziewięciu miesiącach roku i 1,3% udziału w całkowitym rynku pojazdów osobowych i lekkich aut użytkowych.
RAM, to jedyna marka premium i ekskluzywna w segmencie pick-upów, pozostająca jednocześnie absolutnym liderem na rynku dużych pick-upów. Z 4.752 egzemplarzami sprzedanymi od początku roku RAM reprezentuje 76% sprzedaży w tym udziale w rynku. Tylko we wrześniu sprzedano 391 takich pick-upów, co stanowi prawie 80% całego segmentu.
Jednocześnie Rampage w dalszym ciągu jest głównym liderem sprzedażowym. We wrześniu zarejestrowano 2.113 egzemplarzy tego modelu, co przełożyło się na dotychczasową sprzedaż tego modelu w całym roku wynoszącą 17.681 egzemplarzy.
Krzysztof Gregorczyk, zdjęcie: RAM / Stellantis
Najnowsze komentarze