Reklama nowego Peugeot 208, która pokazuje, że jazda hatchbackiem uwalnia endorfiny zdobyła duże zainteresowanie w sieci. Film zdobył nagrodę „Los Más Clickeados 2024”, która jest przyznawana produkcjom, które zyskują najwięcej kliknięć użytkowników w internecie.
Firma spod znaku lwa zdobyła nagrodę „Najlepsza treść marki roku” w konkursie „ Los Más Clickeados 2024″ za kampanię promocyjną nowego Peugeot 208 w Argentynie. Nagroda jest przyznawana na podstawie preferencji i kliknięć użytkowników w czasie publikacji materiałów promocyjnych.
Należąca do Stellantis marka Peugeot w Argentynie została nagrodzona w najnowszej edycji konkursu, która honoruje osobowości i treści, które wywarły największy wpływ w sieciach społecznościowych w roku. Wyróżnienie zostało przyznane filmowi „Endorfina tu día”, wirtualnej treści, dzięki której każdy może dowiedzieć się o wyposażeniu i innowacjach nowego modelu, pod przewodnictwem dziennikarki Moreny Beltrán. Waz z publikacją tego materiału rozpoczęła się kampania promująca Peugeota 208 w Argentynie.
Peugeot 208 kontra Renault 5. Który samochód wypada lepiej?
Od chwili premiery produkowany w lokalnym zakładzie w El Palomar Peugeot 208 szybko osiągnął sukces ze względu na stylowy wygląd zewnętrzny oraz napakowane nowoczesnymi technologiami wnętrze wraz z i-Cockpitem. 208-ka stała się pojazdem o najlepszym wizerunku, co docenili klienci. Hatchback jest najlepiej sprzedającym się hatchbackiem w segmencie B na rynku argentyńskim. Nagroda dla kampanii reklamowej, to dodatkowe osiągnięcie dla marki.
Najnowsze komentarze