Renault z impetem kontynuuje swoją elektryczną ofensywę modelową. Po spektakularnym debiucie Renault 5 E-Tech Electric, które błyskawicznie zdobyło pozycję lidera w swoim segmencie, francuska marka przygotowuje się do kolejnej premiery. Tym razem na horyzoncie pojawia się Renault 4 E-Tech Electric – model, który zdaniem Martina Domise’a, dyrektora zarządzającego Renault Belgium Luxembourg, ma wszelkie predyspozycje, by stać się wielkim sukcesem rynkowym.
– „4 będzie ogromnym sukcesem. Jestem tego pewny” – mówi Domise z pełnym przekonaniem. – „Po intensywnych jazdach testowych mogę powiedzieć jedno: ten samochód ma wszystko. Przyjemność z jazdy, przestronność, nowoczesne wyposażenie technologiczne… Renault 4 to kompletna, mocna i wszechstronna propozycja”.

Zobacz: Renault 4 jest już w Polsce. Mamy pierwsze zdjęcia
Nowe Renault 4, inspirowane legendarnym poprzednikiem z lat 60., zostało stworzone z myślą o potrzebach nowoczesnych kierowców – tych, którzy oczekują stylu, funkcjonalności i napędu zeroemisyjnego w jednym. Model wpisuje się w strategię marki, która konsekwentnie rozbudowuje gamę aut o silnej tożsamości i wyrazistym designie. Jest to nie tylko nawiązanie do mody retro ale też zupełnie nowy poziom praktyczności, bo Renault 4 jest duże w środku i wyjątkowo wygodne.

– „Nie mogę się już doczekać, kiedy czwórka pojawi się w naszych salonach” – dodaje Domise. – „Nie mam najmniejszych wątpliwości, że powtórzy sukces Renault 5. Kontynuujemy naszą produktową ofensywę i to dopiero początek!”
Nowe Renault 4 już w Polsce. Pierwsze egzemplarze na placu producenta
Renault 4 E-Tech Electric ma zadebiutować już wkrótce – to rodzinny crossover z wysoką pozycją za kierownicą, przestronnym wnętrzem oraz innowacyjnymi rozwiązaniami w zakresie systemów on-line oraz bezpieczeństwa. Samochód powstanie na platformie AmpR Small, tej samej, która jest fundamentem dla nowego Renault 5.

Nostalgia i retrofuturo Renault 4
Marka Renault stawia na emocje, nostalgię do lat 60 i 70. oraz nowoczesność. I wszystko wskazuje na to, że 4, tak jak niegdyś jego protoplasta, może stać się autem pokoleniowym. Tym razem jednak zasilanym prądem.
Najnowsze komentarze