Renault wniesie odrobinę francuskiego stylu na londyńską Oxford Street, gdy elektryczny R5 E-Tech zagości na innowacyjnej przestrzeni handlowej. W dniach od 22 do 30 marca na kultowej ulicy odbędą się różnorodne pokazy i wydarzenia.
To wyjątkowe wydarzenie umożliwi klientom przekonanie się na własne oczy, że pojazdy elektryczne mogą być nie tylko przystępne, ale także atrakcyjne i godne pożądania. Nowoczesna przestrzeń przy Oxford Street 95 będzie działać pod nazwą Maison 5 od 22 do 30 marca i zaoferuje wciągające i fascynujące przeżycia osobom dojeżdżającym do pracy i robiącym zakupy w centrum Londynu.
Klienci będą mogli zapoznać się z trzema wersjami Renault 5 E-Tech, a na gigantycznych ekranach o wysokiej rozdzielczości przyjrzeć się najważniejszym cechom elektrycznego modelu. Cechom, które sprawiły, że już na starcie drogi rynkowej Piątka odniosła sukces wśród dziennikarzy motoryzacyjnych i szerokiej publiczności.
Nowy Renault Espace jak Rafale. Zmiana stylu 7-miejscowego SUV-a
W wybrane dni prezenterzy Jack Scarlett (Fully Charged Show, Electroheads) i Nicola Hume (podcast „Talking Bull” Red Bull Racing, Electrifying) będą rozmawiać z publicznością, odpowiadać na pytania i prezentować Renault 5 na jednej z najbardziej kultowych ulic Londynu.
Renault 5 – ikona motoryzacji
To pierwszy raz, kiedy Oxford Street, najbardziej ruchliwa ulica handlowa w Europie, którą odwiedza rocznie 70 milionów klientów, została wykorzystana przez markę motoryzacyjną. Oprócz samochodów, Jack i Nicola będą mieli okazję posłuchać DJ-a, który połączy londyński luz z francuskim popem, a kącik R5 będzie oferował wszystko, od bluz z kapturem po przenośne odtwarzacze muzyki, aby przypomnieć nam, dlaczego Renault 5 jest tak żywą częścią naszego życia od 50 lat.
David Isherwood, dyrektor ds. marketingu w Renault UK, skomentował wydarzenie: „Renault 5 to ikona pop, emanująca własnym, unikalnym poczuciem energii i zabawy, gdziekolwiek się pojawi, i chcemy podzielić się tym z jak największą liczbą osób. Po zeszłorocznym debiucie na londyńskim dworcu St Pancras, nie ma lepszego miejsca na prezentację ikony kultury niż centrum kultury popularnej”.
Kampania z pewnością zyska nowych fanów Renault 5, jak miało to miejsce w przypadku Top Gear, What Car? i innych, którzy przyznali mu tytuł Samochodu Roku.
Ile kosztuje nowy Citroën C3? Wersje wyposażenia, ceny, silniki
Najnowsze komentarze