Ile może kosztować klasyczne Renault 5? Cena zależy od unikatowego charakteru danego egzemplarza i stanu, w jakim się znajduje. W ofercie DMClassic znajduje się „Piątka” GT Turbo wystawiona za 99 tys. zł, czyli w cenie nowej Dacii Bigster.
Rynek samochodów zabytkowych rządzi się swoimi prawami. Im bardziej wyjątkowy egzemplarz, tym cena może być wyższa. Znaczenie w ustalaniu ostatecznej kwoty ma wiele czynników takich jak przebieg, wyposażenie, czy stan zachowania pojazdu. Dużym atutem jest stopień oryginalności danego modelu. Górna granica zdaje się nie istnieć, zależy tylko od tego, czy uda się znaleźć kolekcjonera z zasobnym portfelem, któremu zależy na tym konkretnym samochodzie.
Renault 5 E-Tech Roland Garros już dostępny w Polsce. Jest cennik
Fakt, że klasyczny samochód kosztuje tyle samo lub znacznie więcej co nowy chyba nikogo już nie dziwi. Jedną z francuskich ciekawostek wystawionych na sprzedaż jest Renault 5, który oferuje firma DMClassi. Samochód kosztuje 99 tys. zł (link do ogłoszenia), czyli prawie tyle co Dacia Bigster z salonu. Co wyjątkowego jest w tym egzemplarzu?
Renault 5 za prawie 100 tys. zł to samochód drugiej generacji z 1989 roku w usportowionej wersji GT Turbo. Napęd pochodzi od silnika 1.4 o mocy 120 KM w połączeniu z 5-biegową przekładnią. Wyposażenie obejmuje m.in. pakiet sport, sportowe fotele i zawieszenie, kierownicę obszytą skórą, wspomaganie kierownicy, klimatyzację, elektryczne szyby i felgi aluminiowe. Według opisu sprzedaży Renault 5 GT Turbo nie posiada ani grama korozji a spód i komora silnika są zachowane w stanie wzorowym. Samochód został sprowadzony z Japonii i ma przebieg zaledwie 85.211 km. Na zdjęciach prezentuje się pięknie!
Nowa Dacia Bigster – polski cennik, gama silnikowa, wyposażenie
Najnowsze komentarze