„Gwiezdne wojny: Skywalker. Odrodzenie” (ang. „Star Wars: The Rise of Skywalker”), czyli po rosyjsku „Звёздные войны: Скайуокер. Восход”, wszedł do kin. W Rosji oficjalnym samochodem premiery filmu był niedostępny na naszym rynku, ale wzbudzający duże zainteresowanie coupe-SUV Renault Arkana.
Renault Rosja już po raz czwarty partneruje rosyjskiej premierze sagi „Gwiezdne Wojny”.
Premiera najnowszego filmu z cyklu „Gwiezdne Wojny” odbyła się 17 grudnia 2019 roku w kinie Октябрь (Październik). Wzięli w niej udział znani przedstawiciele branży mody, sztuki, kina i dziennikarstwa. Podczas wydarzenia coupe-SUV Renault Arkana został zaprezentowany w dwóch kolorach, symbolizujących obrazy głównych bohaterów filmu: w kolorze białym – Rey, oraz w nowym jaskrawoczerwonym kolorze Red Fusion – Kylo Ren.
Film „Gwiezdne Wojny: Skywalker. Odrodzenie” uzupełnia niesamowitą historię rodziny Skywalker, która trwa od ponad czterdziestu lat, i obiecuje dać odpowiedzi na wszystkie zagadki z poprzedniej serii. Widzowie oczekują starych i nowych bohaterów, niepowtarzalnych światów, fascynujących podróży na skraj galaktyki i wielkiego finału fantastycznej sagi.
Renault aktywnie wspiera sztukę (nie tylko filmową) i bierze udział w różnych wydarzeniach artystycznych w Rosji i na całym świecie. Zainteresowanie sztuką współczesną jest integralną częścią kultury Renault, marki otwartej na wszystko, co nowe. Wśród znanych na całym świecie wydarzeń kulturalnych, które Renault wspiera są m.in. Festiwal Filmowy w Cannes, festiwale filmowe w Deauville, Alps d’Uezé, Marrakeszu, Londynie, San Sebastian, Valladolid i Wenecji.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Renault Rosja
Najnowsze komentarze