Początkiem lutego Renault Austral zaktualizowało cenniki na modele z gamy 2024. Ceny SUV-a, póki co, prezentują się podobnie. Również cenniki dla lat produkcji 2024 i 2025 wyglądają niemal identycznie. Jest jednak różnica, która dotyczy możliwych rabatów.
Jak podają aktualne cenniki Renault Austral na egzemplarze wyprodukowane w Anno Domini 2025 możliwe jest uzyskanie do 12.000 zł upustu dla samochodów gamy 2024, produkowanych w 2025 roku z silnikiem E-Tech full hybrid 200 oraz 7.000 zł rabatu na auta z 2025 roku z silnikiem mild hybrid 160.
W przypadku roku produkcji 2024 – obniżka cen może sięgać do 20.000 zł. Szczegóły promocji nie są opisane i warunkuje ją dostępność aut w poszczególnych salonach. Jak łatwo zaobserwować promocje topnieją z czasem.
Bazowa wersja Renault Austral
Katalogowa cena Renault Austral w wariancie Evolution, w przypadku mild hybrid 160, to 149.200 zł, a za Austral E-Tech full hybrid 200 wynosi 162.900 zł. Są to te same kwoty, o których pisaliśmy w listopadzie.

Wersja wyższa – Techno, niezmiennie kosztuje 160.200 zł za mild hybrid i 173.900 zł za full hybrid.
Posiada ona takie wyposażenie jak: światła przednie full LED Adaptive vision, bezramkowe, elektrochromatyczne lusterko z funkcją „child assist”, kierownicę obszytą skórą, barwione tylne szyby, ładowarkę indukcyjną system multinedialny openR link z 12-calowym ekranem i nawigacją oraz system Arkamys Auditorium z 6 głośnikami. Ta wersja ma 19-calowe alufelgielgi ze wzorem Komah.

Zobacz: Test: Renault Austral Iconic Esprit Alpine 160 mild hybrid
Renault Austral Iconic i Iconic Esprit Alpine
Najwyższe warianty kosztują kolejno – w przypadku mild hybrid Iconic 175.200 zł i 182.200 zł Iconic Esprit Alpine. Za Renault Austral full hybrid trzeba zapłacić 188.900 zł w wersji Iconic oraz 195.900 zł w wariancie Iconic Esprit Alpine.
Wariant Iconic może pochwalić się m.in: systemem kontroli martwego pola (BSW) z asystentem zmiany pasa ruchu (BSI), czujnikami parkowania z tyłu, z przodu i z boku oraz systemem hands free parking (HFP), systemem wspomagania wyjeżdżania z miejsca parkingowego tyłem (RCTA) z systemem wspomagania nagłego hamowania podczas jazdy do tyłu (R-AEB). Austral Iconic ma także system kamer 360°, elektrycznie, bezdotykowo podnoszoną klapę bagażnika, fotel kierowcy z regulacją elektryczną w 6-kierunkach oraz elektryczną regulacją podparcia lędźwiowego i masażem, funkcję podgrzewania przednich foteli oraz kierownicy i efektowne 20-calowe felgi aluminioweo wzorze Effie.

Wersja Iconic Esprit Alpine oznacza: system ostrzegania o nadmiernej prędkości z funkcją rozpoznawania znaków drogowych i funkcją inteligentnej zmiany prędkości, system active driver assist (ADA) oraz fotel pasażera z regulacją elektryczną w 6-kierunkach. No i oczywiście stylizacja w duchu Esprit Alpine: listwa w górnej części szyb w kolorze czarnym, listwa F1 w kolorze grafitowym, logotypy Renault w kolorze Ice Black, 20-calowe felgi o wzorze Dayton, deska rozdzielcza z miękką pianką, elementy dekoracyjne z alcantary przeszytej niebieską nicią oraz tapicerka w zbliżonej stylistyce i relingi dachowe w kolorze czarnym.

Duży SUV, mały żal…
Najwyższe warianty mają prawie wszystko, ale system czterech kół skrętnych – 4Control dostępny jest tylko dla Renault Austral E-Tech full hybrid i to za dodatkową dopłatą 7.000 zł. Szkoda.
Podobnież szkoda, że Renault nie wypuściło jako Esprit Alpine samochodu o bardziej sportowej sylwetce na przykład coupé-cabrio. Pozostaje miejsce na marzenia.
Zobacz: Poznaj bliżej Renault Austral
Najnowsze komentarze