Przedwczoraj podzieliłem się z Wami wrażeniami z pierwszych jazd nowym Capturem a dokładnie drugą generacją świetnie sprzedającego się miejskiego SUV-a, czy też crossovera, jak wolą niektórzy. Znamy już ceny ale nie wiedzieliśmy jeszcze, jakie seryjne wyposażenie ma każda z oferowanych na polskim rynku wersji. Teraz możemy Wam tę wiedzę uzupełnić.
Renault Captur II zależnie od wersji i zespołu napędowego kosztuje tyle:
Renault Captur |
ZEN |
INTENS |
TCe 100 |
66.900 zł |
75.900 zł |
TCe 100 LPG |
68.900 zł |
77.900 zł |
TCe 130 FAP |
|
84.900 zł |
TCe 130 FAP EDC |
82.900 zł |
91.900 zł |
TCe 155 FAP EDC |
|
93.900 zł |
Blue dCi 115 |
78.900 zł |
87.900 zł |
Blue dCi 115 EDC |
|
94.900 zł |
Na co może liczyć klient, któremu spodoba się Renault Captur II? Co otrzyma seryjnie w wersji Zen i dlaczego warto dopłacić do odmiany Intens? ;-) Oto szczegóły.
Najtańsza odmiana Zen, na polskim rynku podstawowa, zawiera następujące elementy wyposażenia seryjnego:
– aktywny system wspomagania nagłego hamowania z funkcją wykrywania pieszych i rowerzystów (AEBS)
– regulator-ogranicznik prędkości
– system wspomagania ruszania pod górę (Hill Start Assist)
– system dynamicznej kontroli toru jazdy ESC
– system utrzymywania pasa ruchu (LKA)
– system kontroli bezpiecznej odległości(DW)
– system rozpoznawania znaków drogowych (TSR)
– funkcję połączenia alarmowego eCall
– przednie poduszki powietrzne kierowcy i pasażera
– boczne poduszki powietrzne z przodu
– poduszki kurtynowe
– system mocowania fotelików dziecięcych ISOFIX na miejscu pasażera z przodu oraz na miejscach bocznych z tyłu
– światła przednie i tylne Full LED „PureVision”
– światła do jazdy dziennej z diodami LED
– klimatyzacja manualna
– system multimedialny EASY LINK 7″ bez nawigacji, radioodtwarzaczem DAB, sześcioma głośnikami, dwoma portami USB, jednym portem typu jack, funkcją kompatybilności smartfona z Android Auto® i Apple CarPlay®
– kolorowy, cyfrowy wyświetlacz wskaźników i zegarów 4,2“
– czujnik zmierzchu
– lusterka boczne elektrycznie sterowane, składane ręcznie, podgrzewane, z czujnikiem temperatury zewnętrznej
– szyby przednie i tylne regulowane elektrycznie z włącznikiem impulsowym
– centralny zamek zdalnie sterowany kluczykiem
– kierunkowskazy sekwencyjne w lusterkach
– zestaw do naprawy uszkodzenia opony
– fotel kierowcy z regulacją wysokości
– przesuwna tylna kanapa, dzielona w układzie 1/3-2/3
– zagłówki przednie i tylne z regulacją wysokości
– wyjmowana podłoga bagażnika
– nadwozie jednokolorowe
– osłony przedniej i tylnej części podwozia w kolorze czarnym o ziarnistej fakturze
– ciemna tonacja wnętrza, tapicerka materiałowa, grafitowa
– boczne listwy ochronne w kolorze czarnym
– zewnętrzne klamki drzwi w kolorze nadwozia
– kierownica pokryta skórą ekologiczną
– konsola centralna z podłokietnikiem
– oświetlenie na podsufitce (2 punkty świetlne)
– stalowe obręcze kół typu Flexwheel 17″ wzór Nymphea
Bogatsza jest wersja Intens, która ma seryjnie to wszystko, co Zen, a oprócz tego obejmuje następujące elementy:
– system ostrzegania o nadmiernej prędkości (OSP)
– nadwozie dwukolorowe (obudowy lusterek bocznych w kolorze dachu)
– świata przednie i tylne Full LED w kształcie litery C
– funkcja automatycznej zmiany świateł na mijania
– czujnik deszczu
– karta Renault Hands Free
– system wspomagania parkowania tyłem
– klimatyzacja automatyczna
– system multimedialny EASY LINK z ekranem 7″ z nawigacją, radioodtwarzaczem DAB, dziewięcioma głośnikami, dwoma portami USB, jednym portem typu jack, funkcją kompatybilności smartfona z Android Auto® i Apple CarPlay®, oraz mapą Europy w wersji podstawowej
– kolorowy, cyfrowy wyświetlacz wskaźników i zegarów 7″
– fotel kierowcy i pasażera z regulacją wysokości
– automatyczny hamulec postojowy z funkcją Auto-Hold
– lusterka boczne elektrycznie regulowane i składane, podgrzewane, z czujnikiem temperatury zewnętrznej
– lusterko wewnętrzne elektrochromatyczne
– deflektory powietrza w kolorze czarnym z elementami chromowanymi
– chromowane obramowanie szyb bocznych
– osłony przedniej i tylnej części podwozia w kolorze szarym
– chromowana końcówka wydechu
– obudowy lusterek bocznych w kolorze dachu
– szyby tylne boczne i tylna dodatkowo przyciemniane
– boczne listwy ochronne w kolorze czarnym z chromowaną wstawką
– wysuwany schowek w desce rozdzielczej EasyLife
– tapicerka materiałowa czarno-szara z elementami skóry ekologicznej
– kierownica pokryta skórą
– oświetlenie LED na podsufitce (2 punkty świetlne)
– obręcze kół ze stopu metali lekkich 17″, wzór Bahamas, srebrne
Jak widać, Renault Captur II jest samochodem dobrze wyposażonym, a przy takim poziomie jego ceny wydają się co najmniej atrakcyjne. Upatruję w nim lidera sprzedaży w swoim segmencie nie tylko we Francji, Włoszech, czy Hiszpanii, ale także w Polsce.
Krzysztof Gregorczyk
Najnowsze komentarze