f1 grand prix emilii romanii 2025 podsumowanie sesji kwalifikacyjnej 1 Wiadomości
Wiadomości

F1: Grand Prix Emilii-Romanii 2025 – podsumowanie sesji kwalifikacyjnej

autor Krzysztof Gregorczyk
2025-05-17
dacia bigster 2025 1 Wiadomości
Wiadomości

7 najtańszych nowych samochodów Dacia i Renault z fabryczną instalacją LPG. Cennik maj 2025

autor Tomasz Nowicki
2025-05-18
jasmine paolini nowa ambasadorka marki alfa romeo 3 Wiadomości
Wiadomości

Alfa Romeo świętuje sukces Jasmine Paolini i jej spektakularne podwójne zwycięstwo na Italian Open

autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-20
peugeot inception e1747373945294 Wiadomości
Wiadomości

Peugeot i magia kina: gwiazda Inception Concept lśni na Festiwalu w Cannes 2025

autor Tomasz Nowicki
2025-05-16
renault 4 4 Wiadomości
Wiadomości

Nowy Renault 4 E-Tech zachwyca brytyjskich dziennikarzy: „Sprawia, że Ford Puma wygląda na przewartościowanego i kiepsko wykończonego”

autor Tomasz Nowicki
2025-05-16
605 peugeot Wiadomości
Wiadomości

Peugeot 605 2.0 Turbo – francuska elegancja, efektywność i niespodziewany potencjał

autor Tomasz Nowicki
2025-05-18
renault clio v6 Wiadomości
Wiadomości

Renault Clio V6 – dziki, bezkompromisowy i dla odważnych

autor Tomasz Nowicki
2025-05-18

Najnowsze komentarze

  • Mat - Żegnaj Peugeot 508. Koniec produkcji, model znika z konfiguratora
  • Robert - Żegnaj Peugeot 508. Koniec produkcji, model znika z konfiguratora
  • Pionier - Auta elektryczne za 100 euro miesięcznie znów dostępne. Powrót leasingu społecznego we Francji!
  • Inny Anonimowy - Żegnaj Peugeot 508. Koniec produkcji, model znika z konfiguratora
  • Inny Anonimowy - Żegnaj Peugeot 508. Koniec produkcji, model znika z konfiguratora
  • Sergiusz - Żegnaj Peugeot 508. Koniec produkcji, model znika z konfiguratora
  • Anonimowo - Używana Renault Laguna II i III generacji. Czy warto dopłacać do nowszego modelu?
Advertisement
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS Automobiles
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Stellantis
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Używane
  • Kontakt
    • Redakcja
    • Partnerzy
    • Dla organizatorów zlotów
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Główna Wiadomości

Renault Captur ma nowy cennik i wersję silnikową. Napęd 1.8 Full Hybrid 160 już dostępny

Małgorzata Kozikowska autor Małgorzata Kozikowska
2025-05-09
w Wiadomości, Renault
Czas czytania 5 minut
4.7k
A A
24
Renault Captur

Renault Captur ma nowy cennik i w związku z tym mamy dobrą i złą wiadomość. Pozytywne informacja jest taka, że crossover otrzymał nowy układ napędowy 1.8 Full Hybrid 160 a ciemna strona zmian w ofercie to podwyżka. Bazowa wersja jest droższa o 1000 zł.

Renault Captur w wersji evolution z bazowym silnikiem benzynowym TCe kosztuje aktualnie 89.900 zł, czyli o 1000 zł więcej niż w kwietniu a za wariant z fabryczną instalacją LPG zapłacimy o 1400 zł więcej. Podwyżka dotknęła także układów miękkiej hybrydy. 140-konna wersja z manualną skrzynią biegów kosztuje 108.900 zł, (+900 zł) a Captur mild hybrid 160 EDC jest o 1700 zł droższy.

Renault rozwija gamę układów napędowych, co jest podyktowane pogonią za ekologią i osiągnięciem jak najniższej emisji CO2. Do gamy Renault Captur trafił układ 1.8 Full Hybrid o mocy 160 KM, który zadebiutował w ofercie Bigstera i stopniowo zostaje przenoszony do kolejnych modeli Grupy Renault. Captur 1.8 Full Hybrid z wielotrybową automatyczną skrzynią biegów trafił na szczyt cennika i zajął miejsce pełnej hybrydy 1.6 o mocy 145 KM. Topowa wersja kosztuje 122.900 zł w wersji Techno oraz 133.900 zł w wariancie esprit Alpine.

Renault wprowadzi silnik 1.8 Full Hybrid 185 KM?

Crossover z napędem 1.8 Full Hybrid to najoszczędniejsza wersja modelu, ale nie najszybsza. Samochód przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 8,9 sekundy, czyli o 0,4 sekundy wolniej niż wariant mild hybrid 160. Katalogowo Captur 1.8 potrzebuje 4,4-4,5 litra benzyny na każde 100 km w cyklu mieszanym i emituje 99-102 gram CO2 na kilometr. Poniżej ceny poszczególnych wersji oraz wyposażenie.

Test: Renault Captur Esprit Alpine mild hybrid 1.3 TCe 160 KM. „Do twarzy Ci w tym Kapturku”

Renault Captur – cennik maj 2025

evolution
techno
esprit Alpine
TCe 90
89 900 zł
98 900 zł
–
Eco-G 100
90 900 zł
99 900 zł
–
mild hybrid 140
–
108 900 zł
–
mild hybrid 160 auto
–
117 900 zł
128 900 zł
full hybrid E-Tech 160
–
122 900 zł
133 900 zł

evolution – wybrane elementy wyposażenia standardowego:

  • klimatyzacja manualna
  • stalowe obręcze kół typu Flexwheel 17″ , wzór nymphea
  • system multimedialny openR link 10,4″
  • wyświetlacz wskaźników i zegarów 7″
  • aktualizacja oprogramowania over the air
  • tapicerka materiałowa z przeszyciami
  • funkcja inteligentnej zmiany prędkości (ISA)
  • system kontroli zmęczenia kierowcy (DDAW)
  • czujniki parkowania tyłem
  • kamera cofania
  • system wspomagania nagłego hamowania
  • funkcja połączenia alarmowego e-Call
  • system awaryjnego utrzymywania pasa ruchu (ELKA)
  • aktywny system wspomagania nagłego hamowania z funkcją wykrywania pieszych i rowerzystów
  • system kontroli bezpiecznej odległości

    clipboard 05 09 2025 01 Wiadomości
    Renault Captur evolution

techno – wybrane elementy wyposażenia standardowego (evolution+):

  • klimatyzacja automatyczna
  • felgi aluminiowej 18″ , wzór techno black
  • szyby tylna i boczne przyciemniane
  • ładowarka indukcyjna do smartfona
  • wyjmowana podłoga bagażnika
  • karta Renault Hands Free
  • tapicerka materiałowa ze wstawkami ze skóry ekologicznej
  • lusterko wewnętrzne elektrochromatyczne
  • lusterka boczne elektrycznie składane i sterowane, podgrzewane, z czujnikiem temperatury zewnętrznej
  • tylne światła LED
  • czujnik deszczu

    renault captur techno Wiadomości
    Renault Captur techno

esprit Alpine wybrane elementy wyposażenia standardowego (techno+):

  • felgi aluminiowe 19″, wzór elixir
  • elementy wyglądu wewnętrznego i zewnętrznego esprit Alpine
  • dwukolorowe nadwozie
  • cyfrowy wyświetlacz wskaźników i zegarów 10,25″
  • konsola pływająca
  • tapicerka ze skóry syntetycznej
  • kierownica pokryta skórą
  • lusterko bezramkowe
  • czujniki parkowania przód/tył/bok
  • kierownica podgrzewana
  • inteligentny aktywny regulator prędkości (i-ACC)

    image 6 Wiadomości
    Renault Captur esprit alpine – wnętrze
Czytaj nas w Google News:
google news Wiadomości

Francuskie samochody

Olej do silnika 1.2 PureTech

Akcja Lucim

Citroën

Peugeot

Stellantis

Renault

Dacia

Alpine

Używany samochód od pierwszego właściciela?
Sprawdź najnowsze ogłoszenia

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

Renault Capturimage 4 Wiadomościimage 5 Wiadomościimage 6 Wiadomościclipboard 05 09 2025 01 Wiadomościrenault captur techno Wiadomości
3.4 8 głosy
Ocena artykułu

Warto przeczytać!

renault koleos 2025 02 Wiadomości

Nowy hybrydowy Renault Koleos 241 KM 2025 debiutuje na wybranych rynkach

2025-05-23
lionel jaillet Wiadomości

Lionel Jaillet nowym szefem Renault Group w Turcji

2025-05-22

Auta elektryczne za 100 euro miesięcznie znów dostępne. Powrót leasingu społecznego we Francji!

2025-05-22

Używana Renault Laguna II i III generacji. Czy warto dopłacać do nowszego modelu?

2025-05-22
Tagi: RenaultCaptur
Udostepnij1714Tweet1072Udostepnij300
Małgorzata Kozikowska

Małgorzata Kozikowska

Zastępca redaktora naczelnego. Autorka artykułów, testów, relacji z wydarzeń motoryzacyjnych, poszukiwaczka ciekawostek. Miłośniczka podróży a w szczególności wędrówek górskich.

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
24 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Popularne teraz

  • Fiat Pulse 2026

    Fiat Pulse 2026 zaprezentowany. Nowy wygląd i wyposażenie z panoramicznym dachem jako opcja

    2909 udostępnienia
    Udostepnij 1164 Tweet 727
  • Żegnaj Peugeot 508. Koniec produkcji, model znika z konfiguratora

    1649 udostępnienia
    Udostepnij 660 Tweet 412
  • Zasięg lepszy niż w dieslu. Dacia Bigster mild hybrid-G 140 przejedzie nawet 1450 km

    1852 udostępnienia
    Udostepnij 741 Tweet 463
  • Używana Dacia Duster II z LPG. Najtańsze ogłoszenia od pierwszego właściciela

    1669 udostępnienia
    Udostepnij 668 Tweet 417

Testy samochodów

renault zoe 102 Wiadomości
Testy

Test: Czy opłaca się kupić samochód elektryczny? Tydzień z Renault Zoe Z.E. 40 w wielkim mieście cz.1. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Tomasz Nowicki
2018-09-17
Renault Captur II E Tech 06 Wiadomości
Testy

Test: Renault Captur II E-Tech 145 KM. Ile hybryda pali na autostradzie? Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Krzysztof Gregorczyk
2022-12-05
jeep evenger 1 2 2023 2 Wiadomości
Testy

Test: Jeep Avenger Altitude 1.2 GSE T3. Pół tysiąca kilometrów w mieście i nie tylko

autor Małgorzata Kozikowska
2023-09-13
Citroen C4 2010 Wiadomości
Citroen - testy i opinie

Test: Citroën C4 II 2010 – pierwszy test i wrażenia z jazdy, opinie, silniki. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2011-01-22
05. Renault Master w teście Francuskie.pl Wiadomości
Testy

Test: Renault Master 2.3 dCi 165 KM – prawdziwy mistrz ładowności. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2014-09-10

Najnowsze komentarze

  • Mat - Żegnaj Peugeot 508. Koniec produkcji, model znika z konfiguratora
  • Robert - Żegnaj Peugeot 508. Koniec produkcji, model znika z konfiguratora
  • Pionier - Auta elektryczne za 100 euro miesięcznie znów dostępne. Powrót leasingu społecznego we Francji!
  • Inny Anonimowy - Żegnaj Peugeot 508. Koniec produkcji, model znika z konfiguratora
  • Inny Anonimowy - Żegnaj Peugeot 508. Koniec produkcji, model znika z konfiguratora
  • Sergiusz - Żegnaj Peugeot 508. Koniec produkcji, model znika z konfiguratora
  • Anonimowo - Używana Renault Laguna II i III generacji. Czy warto dopłacać do nowszego modelu?

Zobacz też

Citroën C3 WRC powraca w nowym sezonie WRC

Gama Citroena DS w Brazylii wkrótce się rozszerzy

Wrześniowe ceny na Citroëny

  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2024 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
    • Renault
    • Citroen
    • Peugeot
    • Różne
    • Opel
    • DS Automobiles
    • Stellantis
    • Dacia
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Stellantis – testy i opinie
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii i motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Indie
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Rumunia Dacią Duster
    • Turcja
  • Używane
  • Przegląd Prasy
wpDiscuz
24
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz