W salonach Renault zagościło nowe Clio z napędem E-Tech. Zobaczcie, jak radzi sobie hybrydowy hatchback podczas miejskiej jazdy. Film przygotował autoryzowany dealer Renault Zdunek z Gdyni.
V generacja Renault Clio przeszła w roku 2020 zabieg elektryfikacji. Miejski model obok wersji napędzanej benzyną i dieslem jest oferowany także w wersji hybrydowej E-Tech o mocy 140 KM. Napęd Clio składa się z trzech silników: spalinowego 1.6 o mocy 90 KM oraz dwóch jednostek elektrycznych, które mają za zadanie obniżyć spalanie nawet o 40% w porównaniu do modelu z silnikiem benzynowym. Według cyklu WLTP nowy model Renault potrzebuje od 4,3 do 5,1 l/100 km. Pojazd wyposażono w akumulator o pojemności 1,2 kWh, który automatycznie ładuje się za każdym razem, gdy hamujemy lub po prostu zdejmiemy nogę z gazu. Gdy wjedziemy do miasta, za pomocą jednego przycisku możemy włączyć elektryczny tryb EV.
Specjalista ds. sprzedaży Renault Zdunek prezentuje model jako cichy, komfortowy i dynamiczny a błyskawiczne przyspieszenie jest efektem wspólnej pracy trzech jednostek napędowych oraz skrzyni biegów Multi Mode. Aby przyspieszyć od 0 do 100 km/h Clio E-Tech potrzebuje 9,9 sekundy.
Renault Clio E-Tech znalazło się na szczycie oferty modelu. Aby znaleźć się w posiadaniu 140-konnego modelu z napędem hybrydowym trzeba przeznaczyć minimum 88.400 zł (wersja Zen). Za lepiej wyposażony model Intens zapłacimy 92.900 zł a topowy wariant kosztuje w polskich salonach 97.900 zł.
Jeśli chcecie sami przekonać się jak jeździ nowe Renault Clio E-Tech zapraszamy do punktów dealerskich marki. Dzięki kampanii „Elektromobilność dla Ciebie” każdy może przetestować zarówno nowy model Clio E-Tech, Captur E-Tech, jak i elektryczny model Zoe.
Najnowsze komentarze