Renault Espace najlepszym minivanem

21 5 923

Renault Espace otrzymało nagrodę Auto Lider 2020 w kategorii MINIVAN.  W głosowaniu brali udział czytelnicy Motoru i Auto Moto, którzy oddali ponad 110 tys. głosów.

W 18. edycji plebiscytu Auto Lider czytelnicy „Motoru” i „Auto Moto” głosowali na najlepsze ich zdaniem samochody pogrupowane w czternastu kategoriach. Głosujący wybrali Renault Espace  najlepszym autem w kategorii MINIVAN. Tym samym Renault Espace znalazło się przed Fordem S-Max i Citroenem C4 Spacetourer. Zwycięski Espace jest modelem cenionym za wyjątkowy design, modułowe wnętrze i komfort.

polecamy

naklejki 3D "Francuz płakał jak sprzedawał"

seria limitowana - kto pierwszy ten lepszy. Tylko na Allegro.

Głosowanie odbywało się za pośrednictwem strony internetowej i SMS-ów. W ramach konkursu prezentowane były najważniejsze premiery motoryzacyjne, modele w poszczególnych kategoriach oraz marki motoryzacyjne.

Model Espace jest produkowany przez Renault od 36 lat. Do tej pory Renault wyprodukowało ponad 1,3 miliona sztuk modelu Espace wszystkich generacji. Gdy w 1984 roku z taśmy produkcyjnej zjechał pierwszy Espace, zrewolucjonizował świat motoryzacji. Aż siedem pojedynczych foteli pozwalało na nieznaną w tamtych czasach niemal nieograniczoną konfigurację wnętrza. Każda kolejna generacja wraz z nowymi innowacjami przyczyniała się do ewolucji segmentu vanów.

Renault Espace piątej generacji to połączenie nowoczesnego stylu SUV-a i vana z wysokiej jakości komfortem luksusowej limuzyny. Największymi zaletami są dynamiczny układ jezdny 4CONTROL z czterema kołami skrętnymi i reflektory Full LED. System Renault MULTI-SENSE dostarcza niepowtarzalnych doznań z jazdy, pozwalając personalizować tryb jazdy oraz oświetlenie wnętrza. Ponadto w ofercie dostępna jest szeroka gama systemów wspomagania kierowcy, a także system zmiany konfiguracji wnętrza One Touch, który za pośrednictwem multimedialnego systemu połączonego z Internetem umożliwia złożenie drugiego i trzeciego rzędu siedzeń jednym kliknięciem na ekranie dotykowym. Po złożeniu fotele tworzą praktyczną, płaską podłogę.

 

 

źródło: Renault Polska

Galeria

Może ci się spodobać również
avatar
8 Wątki komentarzy
13 Odpowiedzi na wątki
0 Obserwujący
 
Komentarz z największą ilością reakcji
Najciekawszy wątek komentarza
16 Autorzy komentarzy
WojtekHipcioLeszczKrzysztof GregorczykDariusz Autorzy ostatnich komentarzy
  Subskrybuj  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Rad_aa
Gość
Rad_aa

A może coś o silniku

Marcin
Gość
Marcin

Renault najlepsze. Tydzien temu kupilem grosze (400 funtow) renault megane 2 1.5 dci 86km 2008 rok tech run. Silnik cud malina, cichutki, pracuje jak benzyna a pali w miescie 5.5 litra na 100km. No i teraz najlepsze, zawieszenie to poezja, buja jak w pontonie. W porownaniu do mojej kii pro ceed 1.7 crdi (ktora tez byla super samochodem) zawiesznie to jak dzien a noc. Komfort, komort i jeszcze raz komfort. Az nabralem ochoty na nowe megane 1.6 dci, tylko zastanawiam sie nad komflrtem zawieszenia bo slyszalem, ze francuzi poszli w kierunku niemieckim jezeli chodzi o twardlsc zawoeszenia. Jakie nowe francuskie… Czytaj więcej »

Rafał
Gość
Rafał

Zdecydowanie Megane.
Musi być silnik z turbo. Ten z silnik 1,6 bez turbiny słaby i brzydkie brzmi poza tym jedyny że starą 5 biegowa skrzynia. . Uturbione inna bajka. Ciche i dynamiczne , fajnie zestrojone komfortowe zawieszenie. I przede wszystkim w tej klasie najładniejszy desing.

Daro
Gość
Daro

Ja „przypadkiem” kupiłem kilka lat temu Renault Fluence 1,5 dci 110kM,zrobiłem nim 150 tyś.i noe mam co narzekać nic się nie dzieje auto z mega dużym bagaznikiem pojemna i wygodną kabiną,no i wyposażenie baja.
Nabrałem szacunku do aut francuskich,czas zrobił swoje,wszyscy się śmiali z Francuzów a oni poprawiał poprawiali swoje auta i teraz nie mają się czego wstydzić.

Leszcz
Gość
Leszcz

A ja miałem Espace V 2015. Pierwszy „wypust” awaryjny i niestety- za słaby silnik 1,6 dCi. Trwałość bardzo słaba, ale komfort duży. Po zakończeniu gwarancji zaczęły się wydatki; w ciągu 6 m-cy wydałem 6 tysięcy (w prawidłowo serwisowany aucie!), a na koniec pojawiły się pierwsze problemy z silnikiem. Obecnie kupiłem (wymieniłem) na nowego EV i dokupiłem przedłużona gwarancje. Silnik jest zupełnie inny (2.0 zamiast 1,6) i auto inaczej jedzie. Zastanawiałem się nad S-maxem, ale estetyka bardzo skromna…

Marcin
Gość
Marcin

A co to za model ten EV? Powaznie pytam. Co do s maxa, mam w domu 3 samochody, wspomniane megane 1.5 dci, forda mondeo 2017 2.0 tdci i mercedesa e klase kombi 3.0 cdi. Ford jezdzi ok ale dobor plastikow w tym samochodzie jest zastanawiajacy, to mix przyzwoitych plastikow w górnej j czesci deski rozdzielczej i boczkow drzwiowych z mega tandeta jak uchwyty do zamykania drzwi. I teraz najlepsze, mercedes jak tk mercedes ogolnie w kazdym aspekcie bardzo dobry ale tutaj wielkie zdziwienie bo moje megane z 2008 roku ma tak samo komfortowe zawieszenie jak mercedes na pneumatycznym zawieszeniu. Na… Czytaj więcej »

Kolo
Gość
Kolo

Makaron może coś o tym najlepszym minivanie powiedzieć.

Mialem_espasa
Gość
Mialem_espasa

Też go miałem na szczęście sprzedałem…

Ł
Gość
Ł

Koszmar nie auto

Dawid
Gość
Dawid

Mam Espace ale jeszcze 3 generacji z silnikiem 2.0 8v. Sprzedawać go nie będę bo nikt go raczej nie kupi z przebiegiem 620 tysięcy. Silnik klekocze jak diesel ale przeglądy przechodzi bez problemu. Wspaniały wóz, szkoda że te nowsze generacje nie są tak pancerne co te starsze.

Marcin
Gość
Marcin

Espace no.1 już się pokazał

mikrusek
Gość
mikrusek

Espace V minivanem… od kiedy? Jak ktoś wsiądzie do III czy IV generacji, to odnajdzie przestrzeń, a V to wysoko stojące kombi i nic więcej. W środku nie ma miejsca dla dużego mężczyzny. Szkoda, bo wiele osób, posiadających III lub IV wiązało swoje nadzieje z V, a tu qpa…

Dariusz
Gość
Dariusz

Chyba tak nie do końca jest najlepsze? Przykład jak się zepsuło przy wizycie prezydenta Francji.

Hipcio
Gość
Hipcio

To nie MINIVAN tylko SUVAN, posiadam Espace w IV wersji wyposażenie Initiale i ta wersja i wczesniejsze można nazwać minivanami, Espace V to obraza minivanów z poprzednich wersji. to jak nazwać McDonald albo KFC „restauracją” jak to są po prostu bary szybkiej obsługi :-)
A i „modułowe wnętrze ” to wnętrze z modułów a moduły można usunąć(jak w wersjach II,III i IV nie zakryć.
Espace V ma coś w sobie ( lecz na pewno nie silnik który bez generalki wytrzyma tak jak mój 650tyskm)