Grupa Renault przejęła Fixter, firmę z siedzibą w Londynie, specjalizującą się w cyfryzacji obsługi technicznej pojazdów.
Przejęcie to jest częścią strategii rozwoju usług cyfrowych dla rynku wtórnego, zarówno dla klientów detalicznych, jak i profesjonalnych. Rozwój Fixtera będzie kontynuowany w Wielkiej Brytanii, a w drugiej połowie 2022 r. we Francji przy wsparciu sieci oraz w innych krajach europejskich, w tym w Polsce, w kolejnych latach. Założona w Londynie w 2017 r. firma Fixter zapewnia platformę cyfrową, która łączy klientów detalicznych i profesjonalnych z lokalnymi warsztatami samochodowymi w zakresie napraw i serwisu pojazdów wszystkich marek. Użytkownicy mogą korzystać ze wszystkich usług serwisowych bez wychodzenia z domu.
Fixter zajmuje się umawianiem wizyt online, przygotowywaniem wycen, odbiorem pojazdu z domu i dostarczeniem go do sieci partnerskiej grupy, fakturowaniem, obsługą posprzedażną i gwarancjami napraw. Na niezależnym rynku usług posprzedażnych Fixter będzie korzystał ze wsparcia wielomarkowej sieci warsztatów „Motrio” (2.500 placówek w Europie), wiedzy i usług cyfrowych Grupy Renault oraz innowacyjnych usług finansowych Mobilize Financial Services.
Platforma Fixter umożliwia wygodne umawianie przeglądów, serwisu i napraw bez wychodzenia z domu. Platforma współpracuje z wieloma serwisami, oferuje również odbiór i dostawę samochodu od klienta. Dzięki temu nie musi on marnować czasu na zajmować się przyjazdem do warsztatu, oczekiwaniem na naprawę a potem odbiorem. Usługa spodobała się klientom i jak widać spodobała się Renault.
Najnowsze komentarze