Portal Wybór Kierowców opublikował ranking marek, których serwisy cieszą się największą satysfakcją klientów w Polsce. W czołówce znajdziemy ASO Renault i Citroena.
Które ASO cieszą się największym poziomem satysfakcji klienta w Polsce? Portal Wybór kierowców opublikował ranking Marka Nr 1, który powstał na podstawie opinii użytkowników po wizycie w autoryzowanym serwisie. W głosowaniu wzięli udział czytelnicy magazynu, którzy wypełnili ponad 120 tys. ankiet, dzieląc się tym samym własnymi doświadczeniami z obsługi w punktach serwisowych.
Do ścisłej czołówki rankingu zakwalifikowały się warsztaty Renault i Citroën, które zajęły miejsce drugie i trzecie uzyskując punktację odpowiednio 72,1% oraz 63,8%. W porównaniu z ubiegłorocznym badaniem marki zamieniły się miejscami. Liderem pozostaje Toyota. Peugeot również zajmuje wysoką, czwartą pozycję z rezultatem 62,3%. Ciekawostką jest fakt, że satysfakcja z obsługi w serwisach francuskich producentów jest większa nie tylko od wielu innych marek popularnych jak Skoda, czy Volkswagen, ale także od marek premium. Niższe pozycje w zestawieniu zajmuje Audi, Mercedes i BMW.
Czytelnicy niezbyt łaskawie ocenili obsługę w autoryzowanych serwisach marek Dacia i Opel, które znajdziemy dopiero na miejscu 16 i 21.
Zobacz także: Używana Renault Laguna III z cyfrową deską rozdzielczą!
Najlepsze ASO w Polsce. Wyniki badania Marka Nr 1
- Toyota 72,1%
- Renault 66,4%
- Citroen 63,8%
- Peugeot 62,3%
- Skoda 58,9%
- Audi 53,3%
- Mercedes
- BMW 50,2% –
- Seat 46,3%
- Suzuki 45,2%
- Volkswagen 44,9%
- Ford 44,1%
- Mitsubishi 41,2%
- Mini 41,0%
- Nissan 39,8%
- Dacia 39,6%
- Hyundai 37,6%
- Kia 36,5%
- Mazda 36,4%
- Volvo 36,2% –
- Opel 35,6%
- Jeep 35,1%
- Honda 33,9%
- Fiat 35,5%
- Alfa Romeo 35,0%
- Jaguar 33,1%
- Land Rover 32,5%
Źródło: Wybór Kierowców
Najnowsze komentarze